Mielipiteitä/kokemuksia Suzuki DR 750 S 1988

DrBig

Olisiko mahdollista saada kommentteja kyseisestä moposta? Siis aikomuksena tuollainen hankkia. Kyseessähän oli/on maailman suurin yksisylinterinen mylly joten varmasti jotain need to know-tietoa on ajan saatossa ilmaantunut. Kyseisellä yksilöllä on ajettu 71 tkm.

5

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

      Siis noin vanhahan on jo museo kategoriaan kuuluva, eli ei sitä enää aktiivi ajoon hankita. - Ellei se sitten ole museo henkistä.

      Toisekseen tuo 729cc kone häpeää jonkin verran DR 800 S mallia jossa on mukavat 779cc iskuvoimaa.

      Kyseessä siis mammutti luokkaan sangen enduro henkinen laite, mutta sitten taas 'oikeisiin' enduroihin verrattaessa matkamammutti joka sopii lähinnä huonolle asfaltille. - Ei niinkään Päitsin kiertoon vaikka sekin on sillä tehty!

    • DrBig

      Nimenomaan lupsakaksi matkajuhdaksi korkeintaan sorateille olen ajatellut. Suuri tankki ja kohtuullinen kulutus kiinnosti. Ilmeisesti suurempia kompastuskiviä ei ole tasap.aks.ketjua lukuunottamatta? Itse asiassa ostin jo ja perushuollon jälkeen alkaa varustelu..

      • HarrikkaTyttönen

        Mukavan ja leppoisan pelin hankit.
        Pidä siitä hyvää huolta ja nauti.
        Olen joskus pysähtynyt parkissa olevaa katselemaan hymysuin, vaan en ajanut.


      • Jutustelija1
        HarrikkaTyttönen kirjoitti:

        Mukavan ja leppoisan pelin hankit.
        Pidä siitä hyvää huolta ja nauti.
        Olen joskus pysähtynyt parkissa olevaa katselemaan hymysuin, vaan en ajanut.

        Itsellä tuli tutuksi jo lapsena, toki Bike lehdestä. Mutta myös liikkeessa kun kävin sen ajan vermeitä hankkimassa niin sen korkeus säväytti. En nimittäin ihan 6v ollut pituuksissa joita tuollaisen ajo vaatii, nyt toki 6,2 pitkänä taipuu noin vain. Tai taipuisi jos en kilokyykyttäisi ja metsäisempään menoon suosisi isoa 2t crossi/mantsa pyörää.


      • DrBig

        Kiitos kehuista, toki iäkäs joten huolta pidettävä. Varmasti kestää omassa käytössä kun huolehtii huolloista. Renkaat nyt mietityttää että mitä laittaa alle kun nykyiset saa lähtee. Ehkä joku 85/15 koska varmasti sillointällöin saatta joutua maastoonkin. Metzeler Tourance tai Dunlopin Trailmax... Mulle tuppaa näemmä noita 80-luvun pyöriä kasaantumaan. Ekaksi oli ´84 Katana 1100 S ja nyt DR 750. Nykyinen mopo on´97 9R. Viime kesän reissu Riikaan sai himoitsemaan endurotyyppistä seikkailumopoa :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe