Olisiko mahdollista saada kommentteja kyseisestä moposta? Siis aikomuksena tuollainen hankkia. Kyseessähän oli/on maailman suurin yksisylinterinen mylly joten varmasti jotain need to know-tietoa on ajan saatossa ilmaantunut. Kyseisellä yksilöllä on ajettu 71 tkm.
Mielipiteitä/kokemuksia Suzuki DR 750 S 1988
5
1324
Vastaukset
- Jutustelija1
Siis noin vanhahan on jo museo kategoriaan kuuluva, eli ei sitä enää aktiivi ajoon hankita. - Ellei se sitten ole museo henkistä.
Toisekseen tuo 729cc kone häpeää jonkin verran DR 800 S mallia jossa on mukavat 779cc iskuvoimaa.
Kyseessä siis mammutti luokkaan sangen enduro henkinen laite, mutta sitten taas 'oikeisiin' enduroihin verrattaessa matkamammutti joka sopii lähinnä huonolle asfaltille. - Ei niinkään Päitsin kiertoon vaikka sekin on sillä tehty! - DrBig
Nimenomaan lupsakaksi matkajuhdaksi korkeintaan sorateille olen ajatellut. Suuri tankki ja kohtuullinen kulutus kiinnosti. Ilmeisesti suurempia kompastuskiviä ei ole tasap.aks.ketjua lukuunottamatta? Itse asiassa ostin jo ja perushuollon jälkeen alkaa varustelu..
- HarrikkaTyttönen
Mukavan ja leppoisan pelin hankit.
Pidä siitä hyvää huolta ja nauti.
Olen joskus pysähtynyt parkissa olevaa katselemaan hymysuin, vaan en ajanut. - Jutustelija1
HarrikkaTyttönen kirjoitti:
Mukavan ja leppoisan pelin hankit.
Pidä siitä hyvää huolta ja nauti.
Olen joskus pysähtynyt parkissa olevaa katselemaan hymysuin, vaan en ajanut.Itsellä tuli tutuksi jo lapsena, toki Bike lehdestä. Mutta myös liikkeessa kun kävin sen ajan vermeitä hankkimassa niin sen korkeus säväytti. En nimittäin ihan 6v ollut pituuksissa joita tuollaisen ajo vaatii, nyt toki 6,2 pitkänä taipuu noin vain. Tai taipuisi jos en kilokyykyttäisi ja metsäisempään menoon suosisi isoa 2t crossi/mantsa pyörää.
- DrBig
Kiitos kehuista, toki iäkäs joten huolta pidettävä. Varmasti kestää omassa käytössä kun huolehtii huolloista. Renkaat nyt mietityttää että mitä laittaa alle kun nykyiset saa lähtee. Ehkä joku 85/15 koska varmasti sillointällöin saatta joutua maastoonkin. Metzeler Tourance tai Dunlopin Trailmax... Mulle tuppaa näemmä noita 80-luvun pyöriä kasaantumaan. Ekaksi oli ´84 Katana 1100 S ja nyt DR 750. Nykyinen mopo on´97 9R. Viime kesän reissu Riikaan sai himoitsemaan endurotyyppistä seikkailumopoa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057