odotan
Annat odotuttaa köyhää kusipäätä?
vinoilet häkkiin asti?
Mitään tajua?
Saatanan vastuu täydellisenä, fazerinki
Oliko rakauteni liikaa vanhoissa fordeissa
Luuletko sä että oon joku saatanan palvoja perkele
Odotan, en väsyköitä saatana, teddyt
Sitähän te rinta rotingilla odottanu että voi palvoa vittuillakseen kuolemaan köyhää
Teen jotain vitun rumaa asia selviää sitäähän tässä kyse kun joutuu täällä
murhaako hakee
No jos väärässsä olen leikkka jalat irti saatana.
Karmisöloudelle satujuhqlle
3
63
Vastaukset
- Terveyskeskuksessa
Nyt on sen verran sekavaa tekstiä, että suosittelen keskustelemaan tarvittaessa lääkärin kanssa näistä ajatuksista jos kovinkin paljon päässä pyörii.
- Siideria
Todellakin sekavaa tekstiä. Ehkä joku ymmärtää, minä en. En oo vinoillut kenellekkään tosi pitkään aikaan. Toivon vaan että olosi paranee. Keksi jotain mukavaa tekemistä itsellesi. Turha stressata. :)
Olen aiemmin ehkä tunnistanut jotain tuolla kirjoitustyylillä, mutta tämän aloituksen kohdalla olen kyl ihan pihalla. - aloittaja_
Olipas tekstiä. Aika vaikuttaa näköjään huonolla tavalla. Toisaalta ei näistä suomi24 keskusteluista ole koskaan ottanut mitään selkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760