Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Palstaa moitittu, että liikaa johtajia

Kepulaisuus.vetää

Nyt Tommi Turmiolasta viimeisenä ilmoittautui mukaan johtajana.
Aiemmin mainitsi 40 työntkejää hänellä olevan, nyt 63.

Ettei tämä palsta nyt ihan pankkopojilla ole täytetty, vaikka jotkut niin väittääkin.

Yksi huutaa rahansa vähyyttä apteekissa, on mukaansa sairaseläkeläinen pätkätyöstä.
Se mukaansa päämisnisterin vika, kun ei ole työrupeamaa täydelle eläkkeelle.

Yksi lentelee etismatolla juttuja sepittäessään, Jytilä varmaan, ja luulee muidenkin niin tekevän.

On esiupseeria, eläkeläistä, on toimikapteenia..jne Toimikapteeni ainakin itseensä puuttunut, eikä niin moittivasti mitenkään. Jopa kertonut jonkunsata kertaa miten ollut paras. mm varusmies rukissa ylikersanttina. Todistuksiaankin niistä levitellyt, että onko ihan jokamutteri paikallaan.

ym..ym..meitä paljon lisää.

En vain käsitä mikä järjestelmä meillä pitäisi olla, että olisi tyytyväisiä nämä
"toispuolen jokkeekin" olevat ? kun itse ei malliaan kerro siihen. Sikäli
eduskunta edustajineen jo alkanut keisarivallan aikaan 200 kansanedustalla.
Se on maan korkein päättävä elin, aina 4-vuotta kerrallaan. Miten se pitäisi
näiden valittajien mukaan muuttaa ? kertokaa nyt itse !
Jos itse sitä muuttaisin, ottaisin muutamia kymmeniä edustajia vähemmälle.
Ja sääntöjä lisää, että edustajat jakautuu maan erikolkille paremmin.
Miten, sitä en osaa sanoa tähän. Kuitenkin jokin pistelasku kuin mäkihypyssä kun tuuliolosuhteita yritetään tasata.
Jos esimerkiksi kansanedustajat samoilla konsepteilla naapurukset, ei siinä toista tarvita asiaansa esittämään eduskuntaan, ainakaan sen edustettavuuden takia.

Aina ollut maassa hyvin toimeentulevat ja köyhät. Aateliset oli etuineen, mm verottomuudellaan, jota yhäkin olemassa. Samat sanoo ettei saavutettuja etuja voi poistaa.

15

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UteliasMaalta

      Mistä niitä kolumnejasi voi lukea?

    • Himmeää.logikkaa

      Aivan sekaisin on pakkomajuri ja Tommin kimpuun käy tyhmyyttään huutaen.
      Pankkomajurin tyhmyys on kyllä ihan omaansa, eikä se ole Tommin vika.
      Tommi harvoja palstalle asiaa ja asiallisesti kirjoittavia. Pankkomajuri taas häirikkö.

      • Täällä.päivystää.aina

        Turmiola.Tommi

        29.10.2017 11:37

        Niin kuin useasti sinulle kerrottu, olen eläkkeellä mutta osallistun yritysteni hallitustyöskenteleyyn, ja välillä kyllä päivittäistoimintaankin.


      • Täällä.päivystää.aina kirjoitti:

        Turmiola.Tommi

        29.10.2017 11:37

        Niin kuin useasti sinulle kerrottu, olen eläkkeellä mutta osallistun yritysteni hallitustyöskenteleyyn, ja välillä kyllä päivittäistoimintaankin.

        ? ?? ??? ????


    • Palstaa mistää liioista johtajista moitittu ole, vaan sekoiluistasi ja tänne kuulumattomien asioiden toistelulla palstalla. Asioiden kanssa jotka sinulle on moneen kertaan oikeistu, tuot aina vaan uudestaan esille. Käsittele asiat niillä palsytoilla joille ne kuuluu, niin ei tarvitse johtajuudestakaan murehtia ja pysyvät palstat kuosissa.

    • Turmiolan.Sami

      Tommin yritys on Kaalispon keitto Pietarissa. Hän laskee työntekijöiksi myös kaalisopassa olevat torakat.

      • Anonyymi

        Siitähän sitten tulee lukua.


      • Anonyymi

        Tule nimimerkillä niin jatketaan.


      • Anonyymi

        Tommin yritys on Kaalisopan keitto Pietarissa. Hän laskee työntekijöiksi myös kaalisopassa olevat torakat.


    • Anonyymi

      Tommi tuon mukaan on jo aatelinen.

      • Tommi oli niitä harvoja kirjoittajia täällä joita todella arvostin. Vaikka joka asiasta eri mieltä oltiinkin.


    • Anonyymi

      Minä en ole johtaja. Olen PÄÄLLIKKÖ.

    • Anonyymi

      Eihän palstalla ole muita
      johtajia kuin majuri. Muut puolivillaisia aliupseereja ja muita punikkeja.

    • Anonyymi

      Paskanheitto on kepulainen perinnelaji ja kuuluu aina asiaan kepulien ollessa kyseessä.Kaikki paska liittyy erikoisesti keskustaan, heitetty paska erityisesti. Paskanheittohan on aito maalaisliittolainen / keskustalainen perinnelaji, etenkin maatiaisilla jyväjemmareilla!

      Paskanheittoa harrastettiin erikoisesti Vappuna, jolloin talvella pelloille ajetut sontaläjät olivat yleensä paljastuneet lumen alta ja sulaneet pälvien keskelle.

    • Anonyymi

      Tommi on kommunisti, monet piilo sellaisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe