Se on selvää, mun ihastus hakeutuu aktiivisesti pois mun läheltä. Nyt sen tiedän. Toimin samoin mun inhokkien kanssa.Voi paska!!!
hakeutuu pois läheltäni..............
6
287
Vastaukset
- seonpienestakii
;) No älä nyt tee liian kauas kantavia johtopäätöksiä. Voi olla toi syy. Mulla vaan on usein sellainen tapa koska itse jännitän olla siinä ihastuksen lähellä. Mut kumpi vaan voi olla mahdollinen.
- envainpystynyttänään
Mä hakeudun pois mun ihastuksen läheltä, koska tunteet on kestämättömän suuria.
- MeneJaTiedä
Mulla myös tietyissä tilanteissa, varsinkin jos jäädään kahden, niin iskee "pakokauhu" ja pakko poistua jollain verukkeella :/ Toisaalta sitten taas välillä yritän venyttää tilannetta mahdollimman paljon.
- FaceTheFacts
Todennäköisesti tuo on aivan oikea päätelmä. Itsekin välttelen järjestelmällisesti ihmisiä joita inhoan ja hakeudun sellaisten seuraan joista pidän.
- Hyvä_huomio
Älä syyllisty häirintään tai ahdisteluun vaan nyt perääntyminen, ap.
Toisen välttely on syytä ottaa vakavasti. Jos kyse on muusta kuin halusta kiertää sinut kaukaa eiköhän hän tee sen ajan mittaan selväksi.- Aapeepakkomielteinen
Samaa mieltä. Mutta jos aapee on ahdistelija luonteeltaan, niin ei se tajua jos toinen välttelyllään haluaa eroon aapeesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770