Lihava nainen ja kateus

lihavanpuoleinen

En voi sille mitään että huomaan olevani kateellinen laihoille ihmisille! Onko tämä normaalia?Huomaan että suhtaudun jumppapimuihin jne. typsyihin jotenkin vihaisesti, niiden näkeminen alkaa ärsyttää ja tekee mieli heti lopettaa laihduttaminen.. tiedän että haluaisin vaan itsekkin olla laiha, mutta se on niin vaikeaa laihduttaa kun on koko ikänsä ollut lihava.. ei usko enää että pystyy laihduttamaan. :(

17

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mähoikistunjokapäivä

      En ymmärrä,
      miksi pitäisi olla kateellinen jostain ominaisuudesta, mihin voisi itse vaikuttaa ihan omilla elämäntavoillaan? Kaikki tuntemani ylilihavat ovat erittäin mielihyvähakuisia, palkitsevat itseään makeilla tai rasvaisilla herkuilla, välttelevät kaikkea hyötyliikuntaa, kuten porraskävelyä. "Ei, kun mennään hissillä, mennään autolla." Töissä ollaan dieetillä , eväänä vain kulhollinen salaattia, sitten päiväkahvilla joku tarjoaa kakkua, arvaatko, mitä tapahtuu?

      Liikalihavuus on jonkinlainen mielenterveydellinen syömishäiriö ( ongelmia oman kehon hahmottamisessa, hyväksymisessä, mahdollisesti tunne-elämän puolella rakkauden puutetta) niinkuin anoreksia, bulimia, ortoreksia.
      Olen kyllä kuullut myös kaikki selitykset kilpirauhasen vajaatoiminnasta nivelrikkoon....
      Ihminen ei pysty itse tunnustamaan itselleen syövänsä ihan liikaa.

      Sun nimimerkki "lihavanpuoleinen" kertoo, että sä olet samaistunut, identifioitunut siihen.
      Katso nyt uudestaan peiliin ja sano itsellesi jotain kaunista! esim :oi, tänään olen hyvännäköinen / mullahan kaunis hymy/ hei, mun maha on pienempi,kuin eilen/ joka aamu olen hoikempi ja hyväkuntoisempi kuin eilen/ hienoa, mä jaksan treenata /jaksan,jaksan....

      Itseään, omaa alitajuntaansa voi aina huijata, tavallaan ohjelmoida sen uudestaan
      ajattelemalla positiivisesti itsestään.

    • lady_line

      Jos ei itse olla tyytyväisiä omaan painoon, niin sitten vedetään tämä "miehet tykkää runsaista" -kortti. Käsittämätöntä miesten aliarvioimista - niin kuin joku valitsisi puolisonsa massan mukaan.

    • tsempit

      Vielä ehtii rantakuntoon kesäksi. Sisua vaan ja tahdonvoimaa!

    • twerkkaaja

      KATEUS.
      tuo suomalaisten perussynti.
      muutama vaihtoehto tulee mieleen:

      - Raahaa omalle tasollesi (jos minä en voi onnistua niin ei saa kukaan muukaan)
      - Masennu ja liity valittajien kuoroon. (misery loves company)
      - uhriudu. etsi tilaisuutta sanoa kaltaistesi sortamisesta
      tai
      - etsi kannustava sosiaalinen ilmapiiri
      - käytä kateutta lisäbuustina (vielä minä noille koppaville ylpeilijöille näytän)
      - Hyväksy että kaikkea ei voi saada eikä kuulukkaan.
      -yhdistelmä, välimuoto joistakin edellisistä
      -jokin muu mikä?

    • SuosielläVetelä

      Minä taas laihana ja rinnattomana tahtoisin että olisi ainakin d-kupit, mutta kun ei. Ehkä se ei ole ihanne olla tikku niinkuin minä, eikä pulska niinkuin sinä.

    • NäinOnNäreet123

      Naisen tulee olla sopivasti pulska ja muodokas, jotta on iso perse ja tissit heiluu pantaessa. Ei auta jorinat laihoista tytöistä.

    • Motharfuckinlady

      Olisin mielelläni kurvikkaampi, mutta epäonnisesti laihdutin viimeisetkin muotoni pois ja koetan nyt saada elämääni järjestykseen.. ei laihana ole niin kivaa miltä vaikuttaa.

    • minälaihdutin30kg

      Vaihdoin vaimon nuorempaan ja parempaan samalla..

    • kisumimmi

      Älä sure äläkä kadehdi. Elämä on liian lyhyt sellaseen! Rupea tykkäämään itsestäsi.

    • Anonyymi

      Nyt on paljon hyviä jumppia alkamassa. Sitten ruokavalioryhmiä myös. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Laihduttaminen on helppoa, mutta jos on tyhmä...sitä ei voikaan korjata.

      • Anonyymi

        Uhh väsynyt klisee jota hokee vaan keskinkertaisuudet jotka luulee olevansa jotenkin keskimääräistä älykkäämpiä. Yleensäkin latteuksien toisteleminen on tyhmän ihmisen keino vaikuttaa fiksulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhh väsynyt klisee jota hokee vaan keskinkertaisuudet jotka luulee olevansa jotenkin keskimääräistä älykkäämpiä. Yleensäkin latteuksien toisteleminen on tyhmän ihmisen keino vaikuttaa fiksulta.

        No mutta se on totta! Laihaksi tulee kun jättää syömättä, mutta mites ne maisterin paperit saa jos ei äly riitä? Laihuudella kehuminen kertoo siitä että ei ole edellytyksiä muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta se on totta! Laihaksi tulee kun jättää syömättä, mutta mites ne maisterin paperit saa jos ei äly riitä? Laihuudella kehuminen kertoo siitä että ei ole edellytyksiä muuhun.

        Unohdat että laihuudella ei kukaan ikinä kehu, se kun on niin normaalia. Rasittavaa porukkaa on maisterin paperit omaava joka on mielestään kaikessa oikeassa vaan sen takia kun on maisteri.


    • Anonyymi

      Nykyisin naisten ei tarvitse huolehtia itsestään kun musulmaanit antaa peenistä valaillekin. Ei tietenkään "ilmaiseksi", vaan turvapaikan ym. Etujen toivossa. Uskon että tämä on iso syy miksi feministit haluaa niin kovasti maahanmuuttajia(nimenomaan miehiä). Helpompi kullin saanti.

    • Anonyymi

      Tiukkaa persettä on niin kiva naida. Näkee mitä tekee. Mietis sitä.

    • Anonyymi

      mikkelin naiset kantaa keskimäärin 10kg ylmäärästä sisä elin rasvaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe