Uimahallirunkut

minunnimenionpekka

Itse tykkään runkkailla uimahallin porealtaassa. On lihaa jokapuolella ja poreet stimuloivat sopivasti. Aivan tautinen orgasmi tulee ja vielä jälkikäteenkin saa nautintoa katselemalla kun omat lastit myllyää siellä poreissa. Kerran olen myös ristirunkannut miehen kanssa uimahallin poreissa. Onko meitä paljonkin?

Toinen juttu, että taloyhtiön saunassa on aivan ihana runkata, kun on kaks pesuhuonetta yksi sauna. Siinä aivan oman vuoron lopulla kun naapurin emäntä siellä jo suihkuttelee itseään oven toisella puolella niin runkkaan lastit milloin mihinkin, lauteille/kiukaalle/lattialle, joskus olen jopa kyykyssä oven alle heittänyt.

21

2263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rentouttavaaoli

      Minulla myös kerran alkoi seisomaan uimahallin vesihierontapisteessä, sellaisessa jossa vesisuihku tulee altaan pohjasta, ihanasti hieroa kalua ja peppua, otin kalun esille uikkareista ja annoin vesisuihkun hieroa veden alla seisovaa kaluani mutta en antanut orkun tulla vaan höyrysaunaan ja kävi niin ihmeellisesti että viereeni tuli nuorehko hoikka mies joka alkoi kertoa meille muille että on homo, avautui homoudestaan sinä lauteilla vieressäni, poistui suihkuun ja minä pian perässä ja menin hänen luokseen ja kuiskasin haluaako hän tulla vessaan minun mukaan ja hän nyökkäsi, menin vessaan pyyhe vyötärölläni ja kaveri tuli perässäni, kaveri istuutui vessanpöntön kannen päälle ja minä menin hänen eteensä ja pudotin pyyhkeen, tämä tuntematon mies otti kaluni käteensä ja alkoi imemään kovana seisovaa kaluani, oli kiihottavaa kun kuului ääniä ja viereisissä kopeissa kävin porukkaa, yritin olla voihkimatta, suihin ottaja hyväili myös kiveksiäni ja peppuani, ei mennyt kauan kun laukesin miehen suuhun, ihana uimahallireissu.

      • Olikohan

        Se olin varmaan minä :o kerron aina uimahallissa kaikille tuntematomille seksuaalisesta suuntautumisestani. Ja sitten herään päiväunilta.


      • rentouttavaaoli
        Olikohan kirjoitti:

        Se olin varmaan minä :o kerron aina uimahallissa kaikille tuntematomille seksuaalisesta suuntautumisestani. Ja sitten herään päiväunilta.

        No et ehkä ollut, tää kaveri oli ehkä kolmekymppinen ja höyrysaunassa toden totta tuli viereeni ja aika pian laittoi kätensä reidelleni ja kertoi samalla jostain edellisestä jutusta mitä oli tapahtunut siellä höyrysaunassa, kertoi ihan reilusti että on homo, meitä oli höyrysaunalauteilla 3-4 miestä en muista tarkkaan, aika pian porukka siitä häipyi suihkuun. toinen tapaus oli aikoinaan Myyrmäen uimahallissa kun nuori mies alastomana kiersi jokaisen edessä pukuhuoneessa ja esitteli kädessään uimahallin pukukaapin avainta ja kyseli kenen tämä on ja kaverilla seisoi kalu, oli aika pitkä muttei kovin paksu, käveli reilusti kaikkien eteen ja vuoron perään kysyi on tämä sinun avain ja kalu heilui vaakatasossa edestakaisin, oli aika mykkää porukkaa, kivahan sitä oli katsella.


    • kikkeliskokkeliskuukyrpä

      Todella kiihottavaa luettavaa ja mukava tietää että meitä on enemmänkin. Itse jätän myös käytettyjä kortsuja taloyhtiön saunaan ja uimahalleihin. 8)

    • Nuorikiimanainen20

      Minä olen parikymppinen nainen ja kiihotun kun vanhat sedät katselevat uimahallissa, saisivat kyllä myös koskea ;)

      • tiedonhaluinenmies

        oletko antanut vinkkiä sedille et pidät siitä kun katsovat esim vilautellut ym..kostuuko pillu ihan märäksi


      • Sovitaan milloin ollaan siellä ;


    • 48bim

      Onko Lohjan uimahallin höyrysaunaan tulossa runkkauksesta ja imemisestä kiinnostuneita? Vai haluatko katsoa kun runkkaan ja hyväilen kovaa kaluani?

    • klasuuuuu

      Kuka sunkin vetelää letkua haluais katsoa kovat on luulot

    • Emilyk

      Seinästä tuleva vesihierontapiste hieroo ihanasti pillua. Monet orgasmit saanut siinä..

    • tj74vm

      vesihieronta piste osuu kiihottavasti pilluun...tuntuu ihanalta...nännit ihan kovana...miehet ainakin tuijottaa...heh

      • ihanaa...kerro kun olet siellä seuraavan kerran ;)


    • M2809

      Nyt välipäivinä stadissa runkkuseuraa uimahalliin?
      -M28

    • poreammeessa

      Minäkin olen runkannut porealtaassa kun vieressä on ollut useampikin nainen. Mahtava tunne runkata toisen vieressä tämän tietämättä mitään!

    • mies45bi

      Minä olen runkannut höyrysaunassa ja fantasioinut että joku tulee ja näkee kun runkkaan. Vessaan olen mennyt uimahalleissa alasti runkkaamaan ja jättänyt oven lukitsematta ja joskus raolleen, pari kertaa on käynyt niin että joku on ohi mennessään nähnyt että runkkaan, saan välittömästi orkun.

    • perest

      Porin uimahalissa vois käydä huomenna illalla.

      • Petrst

        Onko muita tulossa


    • Pimppi-iita

      Kyllä tykkään seksistä eri muodoissa mutta hyi helvetti! En halua uimahllissa lillua toisten limoissa.!

    • varusmiesss

      ei pakko

    • nius

      Minkälainen sauna Espoonlahden uimahallissa ja käykö siellä vapaamielisiä ruokailijoita?

    • nius

      Ajattelin tutustua tänään ap.nä Espoonlahden uimahalliin ja etenkin saunoihin ja tutkailla muita saunojia olisko alan harrastajia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe