Itse tykkään runkkailla uimahallin porealtaassa. On lihaa jokapuolella ja poreet stimuloivat sopivasti. Aivan tautinen orgasmi tulee ja vielä jälkikäteenkin saa nautintoa katselemalla kun omat lastit myllyää siellä poreissa. Kerran olen myös ristirunkannut miehen kanssa uimahallin poreissa. Onko meitä paljonkin?
Toinen juttu, että taloyhtiön saunassa on aivan ihana runkata, kun on kaks pesuhuonetta yksi sauna. Siinä aivan oman vuoron lopulla kun naapurin emäntä siellä jo suihkuttelee itseään oven toisella puolella niin runkkaan lastit milloin mihinkin, lauteille/kiukaalle/lattialle, joskus olen jopa kyykyssä oven alle heittänyt.
Uimahallirunkut
22
2994
Vastaukset
- rentouttavaaoli
Minulla myös kerran alkoi seisomaan uimahallin vesihierontapisteessä, sellaisessa jossa vesisuihku tulee altaan pohjasta, ihanasti hieroa kalua ja peppua, otin kalun esille uikkareista ja annoin vesisuihkun hieroa veden alla seisovaa kaluani mutta en antanut orkun tulla vaan höyrysaunaan ja kävi niin ihmeellisesti että viereeni tuli nuorehko hoikka mies joka alkoi kertoa meille muille että on homo, avautui homoudestaan sinä lauteilla vieressäni, poistui suihkuun ja minä pian perässä ja menin hänen luokseen ja kuiskasin haluaako hän tulla vessaan minun mukaan ja hän nyökkäsi, menin vessaan pyyhe vyötärölläni ja kaveri tuli perässäni, kaveri istuutui vessanpöntön kannen päälle ja minä menin hänen eteensä ja pudotin pyyhkeen, tämä tuntematon mies otti kaluni käteensä ja alkoi imemään kovana seisovaa kaluani, oli kiihottavaa kun kuului ääniä ja viereisissä kopeissa kävin porukkaa, yritin olla voihkimatta, suihin ottaja hyväili myös kiveksiäni ja peppuani, ei mennyt kauan kun laukesin miehen suuhun, ihana uimahallireissu.
- Olikohan
Se olin varmaan minä :o kerron aina uimahallissa kaikille tuntematomille seksuaalisesta suuntautumisestani. Ja sitten herään päiväunilta.
- rentouttavaaoli
Olikohan kirjoitti:
Se olin varmaan minä :o kerron aina uimahallissa kaikille tuntematomille seksuaalisesta suuntautumisestani. Ja sitten herään päiväunilta.
No et ehkä ollut, tää kaveri oli ehkä kolmekymppinen ja höyrysaunassa toden totta tuli viereeni ja aika pian laittoi kätensä reidelleni ja kertoi samalla jostain edellisestä jutusta mitä oli tapahtunut siellä höyrysaunassa, kertoi ihan reilusti että on homo, meitä oli höyrysaunalauteilla 3-4 miestä en muista tarkkaan, aika pian porukka siitä häipyi suihkuun. toinen tapaus oli aikoinaan Myyrmäen uimahallissa kun nuori mies alastomana kiersi jokaisen edessä pukuhuoneessa ja esitteli kädessään uimahallin pukukaapin avainta ja kyseli kenen tämä on ja kaverilla seisoi kalu, oli aika pitkä muttei kovin paksu, käveli reilusti kaikkien eteen ja vuoron perään kysyi on tämä sinun avain ja kalu heilui vaakatasossa edestakaisin, oli aika mykkää porukkaa, kivahan sitä oli katsella.
- kikkeliskokkeliskuukyrpä
Todella kiihottavaa luettavaa ja mukava tietää että meitä on enemmänkin. Itse jätän myös käytettyjä kortsuja taloyhtiön saunaan ja uimahalleihin. 8)
- Nuorikiimanainen20
Minä olen parikymppinen nainen ja kiihotun kun vanhat sedät katselevat uimahallissa, saisivat kyllä myös koskea ;)
- tiedonhaluinenmies
oletko antanut vinkkiä sedille et pidät siitä kun katsovat esim vilautellut ym..kostuuko pillu ihan märäksi
- Anonyymi
Mulla sama juttu!!! Olis ihana antaa sedän imeä nännejä höyrysaunassa
- 48bim
Onko Lohjan uimahallin höyrysaunaan tulossa runkkauksesta ja imemisestä kiinnostuneita? Vai haluatko katsoa kun runkkaan ja hyväilen kovaa kaluani?
- klasuuuuu
Kuka sunkin vetelää letkua haluais katsoa kovat on luulot
- Emilyk
Seinästä tuleva vesihierontapiste hieroo ihanasti pillua. Monet orgasmit saanut siinä..
- tj74vm
vesihieronta piste osuu kiihottavasti pilluun...tuntuu ihanalta...nännit ihan kovana...miehet ainakin tuijottaa...heh
- M2809
Nyt välipäivinä stadissa runkkuseuraa uimahalliin?
-M28 - poreammeessa
Minäkin olen runkannut porealtaassa kun vieressä on ollut useampikin nainen. Mahtava tunne runkata toisen vieressä tämän tietämättä mitään!
- mies45bi
Minä olen runkannut höyrysaunassa ja fantasioinut että joku tulee ja näkee kun runkkaan. Vessaan olen mennyt uimahalleissa alasti runkkaamaan ja jättänyt oven lukitsematta ja joskus raolleen, pari kertaa on käynyt niin että joku on ohi mennessään nähnyt että runkkaan, saan välittömästi orkun.
- perest
Porin uimahalissa vois käydä huomenna illalla.
- Petrst
Onko muita tulossa
- Pimppi-iita
Kyllä tykkään seksistä eri muodoissa mutta hyi helvetti! En halua uimahllissa lillua toisten limoissa.!
- varusmiesss
ei pakko
- nius
Minkälainen sauna Espoonlahden uimahallissa ja käykö siellä vapaamielisiä ruokailijoita?
- nius
Ajattelin tutustua tänään ap.nä Espoonlahden uimahalliin ja etenkin saunoihin ja tutkailla muita saunojia olisko alan harrastajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082170En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761598Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431005
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46999- 99951
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753- 45749