Miten voi yksi henkilö olla kaikessa raketamiseen liittyvissä asioissa niin vaikea länsi kangasalla.
Kivako asua vaikearakentaa.
6
213
Vastaukset
- änkytunkuähpuh
Mihinkäs sinne enää minnekään rakennat yhtään mitään kun joka läntti alkaa olemaan täyteen tuutattu.
Silmät meinasi pudota päästä kun näin bussista että Harjunsaloonkin päin on jokin KT-mörskä nousemassa niiden 6-kerroksisten tiilitalojen perään. Mahtaa olla kiva pällistellä ikkunastaan ulos sieltä yhdestä ASO-talosta jota minäkin olin vähän sillä silmällä katsellut että josko siitä yrittäisi asunnon saada. Ei kiinnosta enää kun ikkunasta pitäisi toljottaa eteen nousevaa taloa. - Anonyymi
Nyt lähti turpeet ja vissiin lähtee isompi talokin kun pyörätie sulle sinne.
- Anonyymi
Kangasalla on pitkä perinne, että kaupungin virkamiehet kohtelevat kuntalaisia kuin hallintoalamaisia. Tätä on jatkunut vuosikymmenet. Kun se ei käy niin se ei käy..
- Anonyymi
Ehkä huomenna lähtee se homeinen talokin.
- Anonyymi
Valot päälle ja linssiin tuli tipat.
- Anonyymi
Pian nimet on listalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026