Moi! Osaisiko joku kertoa mistä pääsee elokuvien/sarjojen koekuvauksiin? Mistä kannattaa etsiä ja mitä kannattaa tehdä. Tai olisiko joku vaikka itse tekemässä lyhäriä tai vastaavaa johon tarvitsee näyttelijöitä? Olisin kiinnostunut. Tsekkasin jo siis Suomen Roolituspalvelun sivut.
Näyttelijänhommia 13-vuotiaalle tytölle
1
435
Vastaukset
Monien tunnettujen näyttölijöiden ura on alkanut teattarista. Monilla kaupungeilla on teattereissaan erilliset ryhmät nuorille, eli nuorisojaostot. Ennen yhteydenottoa teatteri asia kannattaa puhua asiasta vanhempien kanssa, sillä harrastukseen liittyvien kulujen lisäksi 13-vuotias tarvitsee huoltajan suostumuksen.
Jos innostut näyttelemisestä, niin voit kysyä opettajalta, opinto-ohjaajalta tai kuraattorilta tietoa mahdollisista jatko-opinnoista.
Suosittelen kuitenkin aloittamaan teatterista, sillä siellä saat kokemusta ja huomaat myös ajan myötä haluatko näytellä harrastuksena, vai ammattina.
Toivotan onnea mahdolliselle näyttelijän urallesi ja muista:
Varsinkin aloittelevan näyttelijän eteen tulee myös epä-onnistumisia, mutta jokainen onnistunut suoritus korvaa sen pettymyksen tunteen moninkertaisesti. Älä siis luovuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911179Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603