Riskalankangasta ryhdytään kaavoittamaan tuulipuistoksi, uutisoi Haapavesi-lehti. Hienoa! Ainoa oikea päätös. Valitettavan kauan menee tosin ennen kuin rakentamaan päästään. Aikaa meni ilmanaikuiseen politikointiin. Kunnanhallituksen tehtävä, yksi monista, mutta tärkeimmästä päästä, on huolehtia kunnan taloudesta. Tämä helpotttanee talouden kannsa kamppailevaa kuntaa mahdollistamaan kuntalaisille palveluita.
Tuulesta rahaa
hyvä.homma
5
193
Vastaukset
- pitääkö
paikkansa tuulessa liikkuva tieto ,
että Vasuri-esko ratkaisi tuulivoiman eduksi kannanotoillaan ?- höpisiähöpiset
Ainakin Esko sinä jaksat itseäs täällä kehua. itse kirjoittelet ja vastaat itselles. oot sinä itse kehuva ukkeli.
- tuulivoimaaa
tarvitaan Haapavedellä kiireesti.
Sen rakentamisen puolesta tarvitaan joka esko . - tuulivoimalat
ovat hurjasti kehittyneet muutamassa vuodessa.
Hyötysuhteet ovat parantuneet
eli se on jo ydinvoimaa huomattavasti taloudellisempaa.
Näyttää nuo uudet uudinvoimalat vanhenevan jo ennen valmistumistaan. - jussille
tuulet tuo onnea ja autuutta.
Ilmanvaihto on tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954