tipuin selkäedellä leuanveto tangosta kauan sitte . lapaluihin osui kova puinen laittian reuna.
siitä lähtien on vasen puoli kädestä ollu levoton/ ei ole ihan täydessä voimassa kuin oikea.
onko lapaluissa joku hermopinne tullu vai mikä hermovauriolienee?.
MIKÄ VAIVA?
2
107
Vastaukset
- Nervus
Hyvin paljon mahdollista. Kerrot, että kauan sitten... Olisi hyvä kyllä käydä ortopedilla, jolloin voidaan tutkia mikä on tilanne. Nämä hermojutut on siitä pirullisia, että mitä pidempään niitä on sitä todennäköisemmin jää pysyvää haittaa.
- setoimii
Todennäköisesti ylimmät kylkiluut eivät ole aivan alkuperäisllä kohdillaan. Tällöin kaulasta käteen kulkeva hermonippu on kireällä verrattuna normaali tilanteeseen. Toisaalta myös lihasjännitys voi aiheuttaa hermon kiristymisen. Itsellä mm käden ylösnostaminen aiheutti käteen turruuden 3 viikoksi. Kokeileppas päinmakuulla kyynärpäät rinnakkain liikkuvuusharjoitetta yläselkään lantiota puolelta toiselle keinuttamalla. kiertyykö yläselkä symmetrisesti molemmile puolille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815