Miksi Yle sensuroi asiantuntijoita?
Ylen ohjelma vakuutti – tunteisiin vedoten – katsojat kannabiksen lääkekäytön tehosta ja turvallisuudesta. Merkittävä osa esitetyistä kriittisistä näkökohdista oli sensuroitu pois.
NIDA:n (National Institute of Drug Abuse) sivusto, joilla NIDA:n johtaja käsittelee kannabikseen liittyviä ongelmia. Toimittajalle kerrottiin kannabisteollisuuden suurista voitto-odotuksista, erityisesti Kanadassa ja Israelissa. Mainittiin, että kannabiksen kasvattajat käyvät kovaa lobbausta eri puolilla Eurooppaa. Kaikki tämä tieto oli sensuroitu pois ohjelmasta, jonka siis piti valottaa asiaa kahdelta eri näkökulmalta.
http://www.laakarilehti.fi/ajassa/verkkokommentti/miksi-yle-sensuroi-asiantuntijoita/
Miksi Yle sensuroi asiantuntijoita?
YleOnPropagandaa
2
202
Vastaukset
- JukkaRiippinen
NIDA on paikallinen IHRY. Ei mitään asiantuntemusta, mutta kannabisfanaattisuutta kyllä sitäkin enemmän.
- Jari_Hassistynnyri
Hyvä, että YLE "sensuroi". Tilannehan olisi ollut sama, jos paikalle olisi haettu Irti Huumeista ry:n perustaja, joka sitten olisi kertoillut itsekeksimiään rasvateorioita "asiantuntijana".
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718