Olen 20-vuotias nuori nainen. Nyt olen tilanteessa, että olen jäänyt työttömäksi. Anopillani on hoiva-alan yritys toiminimellä. Minulla on kokin koulutus ja kesäkuusta lokakuun loppuun työskentelin pihahommia tekevällä yrityksellä. Nyt mielessäni on välähtänyt monenlaista ideaa. En ole varma olisko minusta yrittäjäksi ihan jo senkin takia, että perheenlisäys on suunnitteilla 2 vuoden sisällä. Miten kävisi sitten oman yrityksen, kun pitäis yhdistää äitiysloma mahdollisesti ja yrittäjyys? Nyt mieleeni on tullut ajatus siitä, jos hyppäisin anoppini yritystoimintaan mukaan työntekijänä. Hänen tarjoamaa toimialaa voisi laajentaa minun ammattitaidolla ja työkokemuksella? Hän tarjoaa siis kodinhoidon apuja, käy sekä lapsiperheissä että vanhuksilla jne ja auttelee heitä. Olen tästä hänen kanssaan keskustellut ja hän on ideaa tukenut, mutta asiakkaita täytyisi siinä kohtaa saada lisää. Miten tällaisessa tilanteessa vois nyt toimia? Mihin tahoon vois ottaa yhteyttä asian tiimoilta, kun paljon olis selvitettäviä asioita...?
Kysymyksiä ideaani liittyen
Mietiskelijätäällä
4
178
Vastaukset
- Lurpps
No mietippä mitä anoppisi tekee, kun nyt ensin ottaa sinut töihin ja hankkii lisää asiakkaita ja sitten sinä paukahdat paksuksi ja olet vuoden poissa kuvioista - kuka ne uudet asiakkaat sinä aikana hoitaa ?
- Janne2391
Aina työntekijöitä löytyy...
- helkaneito
Ihan ensimmäisenä ei tule mieleen, että olisit yrittäjä-tyyppiä. Palkkatyö voi olla parempi vaihtoehto.
- haistaoo.paskaoo
yrittäjä ei kysele neuvoja suoli24. niin se vain on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1933971
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921896Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281572- 1651392
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251266Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121140- 391132
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291093Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1951016