Olen 20-vuotias nuori nainen. Nyt olen tilanteessa, että olen jäänyt työttömäksi. Anopillani on hoiva-alan yritys toiminimellä. Minulla on kokin koulutus ja kesäkuusta lokakuun loppuun työskentelin pihahommia tekevällä yrityksellä. Nyt mielessäni on välähtänyt monenlaista ideaa. En ole varma olisko minusta yrittäjäksi ihan jo senkin takia, että perheenlisäys on suunnitteilla 2 vuoden sisällä. Miten kävisi sitten oman yrityksen, kun pitäis yhdistää äitiysloma mahdollisesti ja yrittäjyys? Nyt mieleeni on tullut ajatus siitä, jos hyppäisin anoppini yritystoimintaan mukaan työntekijänä. Hänen tarjoamaa toimialaa voisi laajentaa minun ammattitaidolla ja työkokemuksella? Hän tarjoaa siis kodinhoidon apuja, käy sekä lapsiperheissä että vanhuksilla jne ja auttelee heitä. Olen tästä hänen kanssaan keskustellut ja hän on ideaa tukenut, mutta asiakkaita täytyisi siinä kohtaa saada lisää. Miten tällaisessa tilanteessa vois nyt toimia? Mihin tahoon vois ottaa yhteyttä asian tiimoilta, kun paljon olis selvitettäviä asioita...?
Kysymyksiä ideaani liittyen
Mietiskelijätäällä
4
189
Vastaukset
- Lurpps
No mietippä mitä anoppisi tekee, kun nyt ensin ottaa sinut töihin ja hankkii lisää asiakkaita ja sitten sinä paukahdat paksuksi ja olet vuoden poissa kuvioista - kuka ne uudet asiakkaat sinä aikana hoitaa ?
- Janne2391
Aina työntekijöitä löytyy...
- helkaneito
Ihan ensimmäisenä ei tule mieleen, että olisit yrittäjä-tyyppiä. Palkkatyö voi olla parempi vaihtoehto.
- haistaoo.paskaoo
yrittäjä ei kysele neuvoja suoli24. niin se vain on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893