Onko tuo maksullinen juttu vai voiko sinne vain mennä hiihtelemään? Jos maksaa niin mihin maksu maksetaan?
Valkealassa jo tykkilumella tehty hiihtolatu?
13
1672
Vastaukset
- seonvainhiihtämistä
ei maksa mitään.
laita monot jalkaan ja anna mennä.- Liukkaatlatuset
No jo on hyvää palvelua jos tykkilumilatu ilmaiseksi tehdään, kaupunkiko tuon on hoitanut? Muistelisin että joskus oli jonkun yrityksen tekemä latunen jonka käytöstä kerättiin kohtuullinen korvaus, vai muistanko väärin?
- tumpelo....87
Latu on aina auki valkealan absille!!=) Siellä hoitelen väsyneet hiihtelijät kisakuntoon!!=)
- tumpelo....87
Täällä valkealan absilla odottelen sitä suurta ja suonikasta hiihtäjää!!=)
- hupsis33
Noo, vastapainoksi Manski pidetään sulana ja kuivana luonnonlumestakin.
- SulaviVLK
Jokohan nuo latuset suli? Harmi kun meni kelit takaisin tälläiseksi vesisateeksi.
- 2000km-talvessa
Tykkilumi kestää normaalia paremmin sulamista, mutta rajansa tietysti silläkin. Viime yönä taisi olla pakkasen puolella ja nyt näyttää sadekin loppuneen. Täytyy lähteä katsomaan pääsisikö aamulenkille ladulle.
- SulaviVLK
Eiköhän noilla puruilla ole nyt jo juoksukelit, uusi yritys sitten tammikuussa.
- kyläläinen1
8 euroa kerta, kaipa se maksetaan Valkealatalon kassalle. Ei sen tekeminen ja ylläpito ilmaista ole. Kausikorttejakin saa.
- kyläläinen1
- uimahalliinvaan
Itse kuulin että hinta olisi sen 8 euroa näin alku ja loppuajalla kun kunto laduissa huono. Mutta joulu-maaliskuun aikana pyytävät 24€.
- HeikkiE
Nyt on luonnonlumiladulla, saako mennä suksimaan ilmaiseksi?
- Fischer-
Onko ladut kunnossa? Viikonloppuna voisi ajella tuonne hiihtelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584