enään ei jaksa
olen tullut tieni päähän
10
286
Vastaukset
- Samoin
Minun avioliitto on tullut tiensä päähän. Enää en jaksa tätä. En jaksa esittää onnellisempaa mitä onkaan. Narsisti eukko syö minut tyhjäksi.
- Etkötiennyt
J on itse narsisti
- hullujenhuoneella
Koitahan jaksella siellä :)
Elämä on tämmöstä täällä,,,
Rakkautta ja valoa
<3
Breikillä,,,, - elämätakana
Sama täällä. Itsemurha pyörii päivittäin mielessä. Naisen jätettyä, ei ole enää oikein mitään syytä elää. En jaksa alkaa tutustumisleikkiin enää.
- käännetääntoistepäin
Näin on, aattele kuule jos nainen ei jaksa enää kumppaniaan ja aattelee kanssa ettei jaksa eikä halua myöskään kehenkään tutustua ja tekee itsemurhan. Ja sitten kun nainen on tämän jälkeen kuollut niin mieskin tekee itsemurhan, mutta kenenkään ei tartte olla onneton. win-win tilanne.
- Ymmärrätkö
Mitä sä omassa elämässäsi olet tehnyt ennen häntä? Se tahtoo ihmisiltä aina unohtua, että hei mulla oli se omakin elämä siellä jossain, kun on niin keskitytty vaan elämään sitä toista varten. Se ei jätä ikinä, vaikka ihmiset voi niin tehdäkin. Kukaan ihminen ei ole sen arvoinen, että sun pitäisi alkaa murhata itseäsi. Vaikka sinusta nyt pimeeltä tuntuukin ja noinkin mustat ajatukset pyörii mielessäsi, niin sun oma elämäsi ei ole kiinni hänestä ja sulla on aina uusi mahdollisuus elämässä, kun aika on. Ala tehdä nyt niitä juttuja, mitä sinä omassa elämässäsi teit ja mistä pidit ennen häntä tai ala kokeilla jotain ihan uutta harrastusta, niin pääset vähitellen irti pakkoajatuksistasi. Muista syödä, nukkua ja liikkua, sekä purkaa ajatuksiasi vaikka paperille, jutella hyvän ystävän tai ammatti-ihmisen kanssa, että saat jotain muuta näkökulmaa tilanteeseen ja pääset ajatusjumistasi irti. Se mitä sun täytyy tehdä, on PUHUMINEN.
- sitäodotellessa
Sama täällä, tuntuu että matka päättyi nyt tähän. Odotan vain loppua enää ja toivon että se tulisi mahdollisimman pian.
- edrfhyu
Sama olo mutta kuitenkin tietäen että todennäköisesti sama paska jatkuu entisenlaisena.
- teitäautetaan
heeeiii!!kukaan ei kuole .kaikille jätätte pahanmielenne.ottakaa apua lähimpään mielenterveystoimistoon.tai ystäviin naapuriin .jokainen auttaa.112.soittakaa.ootta ihmisiä.te olette tärkeitä.puhun ja neuvon kokemuksesta.teitä autetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768992Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593331- 422718
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372200Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681705
- 181649