Kuinka moni mies olisi valmis hakemaan tai maksamaan seksistä jos kotona ei saa kosketusta millään tavalla? Jos kyse esim vakiseurasta.
En siis tuomitse, päinvastoin. Laitetaan keskustelu tulille :)
Seksiä kodin ulkopuolelta
Janica87
6
207
Vastaukset
- Vieraisiinko
Varmaan yli puolet miehistä. Riippuu kuinka helposti olisi toteutettavissa ja mikä on riski jäädä kiinni.
Aika moni sukupuoleen katsomatta. Lapsiperheen arjen pyörittäminen tappaa helposti seksuaalisuuden sekä miehiltä että naisilta vaikka kumppani olisikin se oikee.
- Kikkeliskok
Markkinarakoa on..
- hakemaan
”Kuinka moni mies …”
Nää ”kuinka moni” kysymykset on hankalia. Arvaan, että Suomessa sellaisia on n. 145 000.
Mihin tarvitset tuollaisten miesten lukumäärää? luulen että lähestulkoon kaikki :) minäkin.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785692
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon404199- 583704
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543442Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452530
- 342122
- 381871