Apomera, uskaltaako tilata vai ei?

Erkki-PersErkki

Mistään en löydä ei-maksettuja arvosteluja tästä kaupasta!

Tuleeko tuoreita tuotteita vai pilaantuneita?

43

27866

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30_euroa_euroa_euroa

      Sieltä vaan tilaamaan! Luithan toimitusehdot.

      https://www.apomera.fi/osto-ja-toimitusehdot
      Veloitamme 30 €, mikäli paketti jätetään noutamatta. Lähetystä säilytetään postitoimipaikassa 14 päivän ajan, minkä jälkeen se palautetaan meille. Huomioithan tästä syystä, että mikäli haluat perua kaupan ja palauttaa tuotteen ILMAISEKSI, nouda ensin paketti ja sitten palauta.

      • Asiakaspalvelija00

        Teillä on huono asiakaspalvelu!


      • Anonyymi
        Asiakaspalvelija00 kirjoitti:

        Teillä on huono asiakaspalvelu!

        Täysin samaa mieltä. Lisäksi luvataan nopea toimitus. EI pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Lisäksi luvataan nopea toimitus. EI pidä paikkaansa.

        Kyllä! Juuri näin... olen tilannut kuukausi sitten, ja pakettia kysellyt perään kolme kertaa. Vastausta milloin mitäkin mutta pakettia vaan ei näy ei kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Lisäksi luvataan nopea toimitus. EI pidä paikkaansa.

        Nopea toimitus.. pelkkä lupaus. Odottelen edelleen kaksi viikkoa sitten tekemääni tilausta. Tilasin Apomera.fi ensimmäisen ja viimeisen kerran yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopea toimitus.. pelkkä lupaus. Odottelen edelleen kaksi viikkoa sitten tekemääni tilausta. Tilasin Apomera.fi ensimmäisen ja viimeisen kerran yhtään mitään.

        sama vika ei enää yhtään tilausta apomeralta se on suoraansanottuna p.......tä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Juuri näin... olen tilannut kuukausi sitten, ja pakettia kysellyt perään kolme kertaa. Vastausta milloin mitäkin mutta pakettia vaan ei näy ei kuulu.

        Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopea toimitus.. pelkkä lupaus. Odottelen edelleen kaksi viikkoa sitten tekemääni tilausta. Tilasin Apomera.fi ensimmäisen ja viimeisen kerran yhtään mitään.

        Höpö höpö


    • Jukkayy

      Toimii myös Ruotsissa, josta on tullut tilattua jo monta kertaa. Aina toiminut hyvin, ja hinnat on yleensä parhaat.

      • Kyllästynyt

        Tuotteet ovat jatkuvasti loppuneet ja toimitus pätkii muutenkin.


    • Anonyymi

      Tuotevalikoimassa paljon semmoisia tuotteita, joita eivät oikeasti pysty toimittamaan (vain apteekkijakelussa olevia tuotteita). Laitettu varmaan pelkästään siksi, että hinnat näyttäisi hyviltä. Sanoisin, että ei ole oikein päivänvalonkestävää toimintaa!

      • Anonyymi

        Taitaa olla ruotsalainen apteekki ainakin taloustietojen mukaan. Olen ainakin itse tilannut niitä apteekkijakelussa olevia ja hyvin ovat tulleet perille.


      • Anonyymi

        Eivät edes ilmoita, jos tuotteet jäävät puuttumaan paketista. Rahoja ei saa takaisin. On pakko turvautua kuluttavirastoon tässä taistelussa.


    • Anonyymi

      Todella surkea verkkokauppa. Myyvät tuotteita joita ei ole verkkokaupassa saatavailla, eivätkä osaa sanoa koska tuotetta olisi saatavilla. Veloitus meni kuitenkin heti läpi...

    • Anonyymi

      Tuote tuli nopeasti ja on tilauksen mukainen mutta laskua en ole saanut. Klarnan mukaan odottaa vahvistusta. Apomeran asiakaspalvelu on erittäin huono enkä puhelimitse jonottamaan lähde, jos en sähköpostia saa lävitse. Myöhästymismaksua en tule maksamaan jos laskua ei tule ja on ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun tuosta puljusta tilaan.

    • Anonyymi

      Tilasin kaksi tuotetta 11.5. Maksoin luottokortilla. Tilaus 17.5.2020 edelleen keskeneräinen. Ei ole siis edes lähetettykään.

      • Anonyymi

        Minä tilasin 16.5. ja ei vieläkään ole kuulunut mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilasin 16.5. ja ei vieläkään ole kuulunut mitään..

        Odotin tilausta yli kuukauden puuttuvan tuotteen takia, tuli sitten osatoimituksena ja puuttuva tuote luvattiin lähettää jälkitoimituksena. Nyt yli kahden kuukauden jälkeen tilauksesta kun asiaa kyselin eivät enää suostu ymmärtämään, että mitään olisi jäänyt puuttumaan.


    • Anonyymi

      Olen tilannut tuotteita kolme kertaa. Ensimmäisellä kerralla tuote oli loppu joten toimitus kesti reilut kaksi viikkoa, toisella kerralla toimitus oli luvatut 3 pv. Nyt odottelen toimitusta 5.7 tilattuun tuotteeseen, on kuulemma loppu varastosta eikä tietoa koska tulee. Eli jos haluat tuotteen luvatussa aikataulussa niin ÄLÄ tilaa Apomerasta.

    • Anonyymi

      Itse olen tilannut tuotteita 18.5.2020. Yhtään tuotetta en ole vielä saanut, tänään siis 20.7.... Olin kesäkuussa yhteydessä, kun ihmettelin sitä ettei mitään kuulu. Kuulemma tuotteita oli loppu ja odottavat niitä. Välissä ilmoittivat etteivät paria tuotetta pysty ollenkaan toimittamaan, koska eivät saa niitä. Ihan uskomaton verkkokauppa nykyaikana :D . Onneksi otin maksun klarnan kautta, niin ei ole tarvinnut mitään maksaa, kun ei mitään saakkaan. Jännä nähdä tuleeko sieltä mitään tänä vuonna. EN TOSIAANKAAN SUOSITTELE !!!

    • Anonyymi

      Tilasin 30.6., edelleen odottelen.... Kuulemma toimitusvaikeuksia maailmantilanteesta johtuen.

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteet 9.7., ei ole vielä näkynyt ja pian kuukausi odottelua. Kolme s-postiviestiä olen laittanut, ensimmäiseen vastattiin, että tuotteet olivat loppuneet kesken ja joutuivat odottamaan tavarantoimittajalta lisää (eivät vaivautuneet sitä kertomaan itse aiemmin). Tuotteet olivat vastausajankohtana kuulemma jo tulleet ja valmiit lähetettäviksi.

      Ei näkynyt eikä kuulunut mitään pakettia, seuraavaan tiedusteluviestiin vastattiin pahoittelevaan sävyyn ja luvattiin selvittää asiaa ja olla yhteydessä. Ei oltu yhteydessä, ei.

      Viimeisin viesti, jonka lähetin eilen, oli jo melko äkäinen, koska alkoi ärsyttää odottelu ja tyhjät lupaukset. Tähän viestiin ei vastattu ollenkaan.

      Meikäläinen päätti sitten tänään soittaa ja kysellä, missä tuotteet viipyvät. Sanottiin, että tuotteet ovat varastolla ja valmiit lähetettäväksi (taas kerran, nytkö jopa oikeasti?). Viivästystä perusteltiin koronatilanteella ja pahoiteltiin tilannetta.

      En nyt oikein niele tuota selitystä. Olen koronan aikana tilannut vaikka ja mistä verkkokaupoista yhtä sun toista tuotetta, eikä ikinä ole tarvinnut odottaa viikkoa kauempaa. Sen käsityksen olen muiden puheista saanut, että taitaa olla enemmänkin sääntö kuin poikkeus pitkät toimitusajat ja huono asiakaspalvelu. Jos ja kun tuotteeni saan, jää tämä viimeiseksi asiointikerraksi. EN TODELLAKAAN SUOSITTELE KYSEISTÄ PULJUA!

      • Anonyymi

        Jatkoa edelliseen: sain muutama viikko sitten vastauksen, että yksi tuote oli päässyt loppumaan eivätkä olleet voineet lähettää koko pakettia. Kysyivät, haluanko muut tuotteet heti ja puuttuvan tuotteen jälkitoimituksella. Vastasin tietysti kyllä, onhan vajaa tyhjää parempi.

        Toiveajattelua. Ei ole näkynyt vieläkään. Onneksi otin maksun laskulla, en taida ikinä saada kyseisiä puteleita. Tilasin toisesta verkkokaupasta vastaavat tuotteet ja sain ne viikon sisällä.

        Niin että korona on syy viivästyksiin? Täytyyhän sitä joku syyllinen keksiä, kun ei myönnetä omia virheitään.


    • Anonyymi

      Odottelen tilausta ... taisin jo maksaa 50eur ... vai otinko klarnalla? no joka tapauksessa on mennyt 1-2kk tilauksesta eikä mitään ole tapahtunut. 2 emailia lähetin ja sanoivat "olemme pahoillamme selvittelemme asiaa" ... kolmanteen ei ole tullut vastausta ... hmm ... pitääpä katsoa verkkopankista maksoinko rahalla 50eur niille ... olkaahan varovaisia.

    • Anonyymi

      Odotellut jo kolme kuukautta tilausta, selittelevät aina, että tuotetta ei ole saatu varastoon.

      Kaikille tiedoksi, että on helvetin huono firma, huijaukselta tuntuu.

      Reklamaatiotkin menevät jonnekin huitsin nevadaan, ja aina on tietokoneen laatima vastaus.

      • Anonyymi

        Tilasin eilen kolme Eucerin tuotetta ja tulivat jo tänään postiin, elikkä uskon ja luotan toimittajaan ja suosittelen mielelläni <3


    • Anonyymi

      Tilasin 22.09.2020 tuotteita ja maksoin verkkopankissa. Tuotteet edelleen saamatta, useasta yhteydenotostani huolimatta. Syitä tuotteet loppu, selvitetään tilannetta ja lopuksi ei vastata enää viesteihin. Aikaisemmin olen tilannut ja tuotteet tulleet aika nopeasti. Nyt oottelen vielä tämän viikon, ehkä.....Suututtaa, koska he myyvät yhä edelleen tuotetta niin kuin sitä olisi hetikin saatavilla. Ymmärrän jos on toimitus vaikeuksia, mutta siitä heidän pitää ilmoittaa asiakkaalle ei asiakkaan tiedustella heiltä. Jotenkin tulee tunne, voiko luottaa??

    • Anonyymi

      Asiakaspalutteiden perusteella selvät merkit siitä, että yritys taitaa olla talousvaikeuksissa. Varastoon ei saa tavaraa jos ei pysty maksamaan alihankkijoille. Toimintaa näytetään rahoitettavan asiakkaiden maksuilla ilman vastinetta, koska tavaraa ei toimiteta eikä maksuja palauteta edellä olevien viestien sisällöstä pääteltynä. Kannattaa siis tilata pelkästään laskulla.

    • Anonyymi

      tilasin kesällä tuotteita. ensimmäiset tuli parin viikon päästä, osa jäi jälkitoimitukseen. seuraavat tuli ehkä parin kk päästä ja viimeinen nyt 6kk myöhemmin. soitin asiakaspalveluun monesti ja laitoin sähköpostia. aina sain vastauksen että tuote on loppu toimittajalta ja pahoittelut. kerran lupasivat 10% alennuksen seuraavasta tilauksesta. enpä tarvitse sitä kun en varmasti tule tilaamaan tuolta enää mitään ikinä. ja sanoin sen myös heille. en voi suositella kenellekään

    • Anonyymi

      Ala-arvoista toimintaa: tilaus menee läpi ja sitten tulee viesti, että tuotteita ei ole juuri nyt varastossa. Nytkin tilasin kuusi tuotetta eikä YHTÄÄN ollut varastossa! Lisäksi myyvät lähes vanhentuneita tuotteita, esim Vichyn voiteissa oli 'vanhenemisaika" jo kahden kuukauden päässä ja purkit olivat vajaita, voide näytti eltaantuneelta. Muualta kun ostaa niin voidepurkki on aina täysi ja pinta tasainen. En enää erehdy tilaamaan Apomeralta yhtään mitäään, toiminta on sangen arveluttavaa.

    • Anonyymi

      Päätin olla tilaamatta kun luin hyvin uskottavan tuntuisia kirjoituksia.

      Oli kyllä huippuhalpaa, mutta ei kerrottu esim. viimeistä käyttöpäivää. Epäilin että vanhaa. Nyt syynä voi olla halvan kohdalla että sitä ei ole ja vain kalliimmat tulee.

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa tilannut ja toimitus tosi nopeaa, 4päivää tilauksesta. Tilaan edelleen!!!!!

    • Anonyymi

      Tilasin tuotteen eilen aamupvällä netistä ja jo iltapäivällä sain ilmoituksen, että se on postitettu. Tänään sain ilmoituksen paketti on tullut lähikauppaan. Tämä on faktaa, uskomattoman nopea toimitus!!!!!!

    • Anonyymi

      Älkää vaan tilatko, paketti hukkui matkalla eivätkä halua ottaa vastuuta..

    • Anonyymi

      Luin näitä arvosteluja ja päätin kokeilla kun tarvitsin yhtä tuotetta ja hinta oli erittäin hyvä. Tuli parissa päivässä eikä tuotteessa ole mitään vikaa. Täysin samaa mitä olen ennen ostanut apteekista.

      Tiedä sitten ovatko saaneet parannettua toimintaa mutta minulle tämä menee ainakin jatkoon!

    • Anonyymi

      Tuli tämä vastaan kun olin hakemassa Apomeraa. Olen tilannut jo monta kertaa sieltä, kun hinnat ovat aina muita apteekkeja paremmat.
      Kerran on tilauksessa kestänyt aika kauan - yli viikon - mutta muut ovat tulleet ihan parissa päivässä.

      Alennetut Puhdasplus tuotteet ovat ainakin olleet ihan tuoreita.

      • Anonyymi

        Hei miten maksoitte?
        Minulla ei hyväksy verkkopankkimaksua?


    • Anonyymi

      Ei mitään ongelmia tilauksessa. Hinnat halvempia kuin Yliopiston apteekissa alennuksessa.

    • Anonyymi

      Myyvät tuotteita mitä heillä ei ole varastossa, eivätkä voi toimittaa, tai jos voivat, odotusaika voi olla viikkoja. Toimivat siis lainvastaisesti. Asiakasta ei saa tuollaisissa tapauksissa veloittaa, ennen kuin tavara on toimituksessa, mutta veloittavat silti. En enää ikinä osta heiltä mitään, enkä suosittele ko. yritystä muillekaan.

    • Anonyymi

      Ei mitään ongelmia ole ollut tilauksissa. Tuotteet tulleet todella nopeasti parin päivän sisällä. Olen ollut erittäin tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Epäröin tilata, kun täältä käv in lukemasa näitä viestejä. Mutta eilen tilasin, kun tarvitsin tuotetta, jota ei enää muualta saa. Ja tänään jo kopsahti tilaus automaatiin.

    • Anonyymi

      Tein tilaukseni maanantaina illalla ja tänään torstaina aamulla hain paketin automaatista. Kohtalaisen nopeasti sain tilaukseni.

    • Anonyymi

      Minulle tuli tilaamani tuote kyllä ihan kohtuullisessa ajassa. Nyt vain ei ole ollut tarvetta tilata. Joskus oisi joku tavara/aine, mut yhtä varten ei viitsi postitusmaksuja maksaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe