Mä tarviin jonkun tytön ja mä tiedän kenet

Tarviin_jonkun

Joo moi oon 15v poika ja ajattelin tehä tämmösen keskustelun ja kysyn pääasiassa tytöilt et mist ne tykkää seurustelus... Mä oon "kuses" yhtee tyttöö ja siks haluun tietää mitä tehä... Mul on ollu yks tosi mukava tyttö ennen yli 5 vuotta mut sit se muutti pois ja se oli semmost ala-aste säätöö... Nyt on kai vähä hormonit pääl ja tykkään yhest tytöst ja tarviin neuvvoi. Oon iha semi "komee" jos ny näi voi sanoo ja ei se tyttö kenet haluun ni oo iha kaunein mut tosi mukava ja muuten se ei kai oo mikää semmone et "Ahh pannaan ekana päivänä"- tyylinen mut kyl se varmaa tykkää samoist ku muutki oon ite semmone joka tykkää olla vaa kahestaa ja olla lähel ja suudella... Help meh...

27

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon kans menos ysie tanssii sen kaa...

      • Ja se ite kysy mua mut en oo ollenkaa varma kysyks se vaa siks et ei ollu muit vai siks et haluis mun kaa


    • Olen pahoillani, että tämän joutuu taas sanomaan...

      Tuossa iässä sinä et vielä "tarvii" ketään parisuhdemielessä. Perheesi ja ystäväsi ovat ne asiat, joihin sinun tulisi keskittyä.

      Eihän niille hormoneille mitään voi, se on totta. Niiden kanssa vaan pitää elää.

      • Haistapaska_____

        No haista paska mä oon tänä vuonna täyttämässä 16 ja onnellisesti suhteessa mun poikaystävän kaa enkä vois kuvitella elämää ilman sitä. Ja sitä paitsi perhe ja kaverit ensinnäki perheen kaa en oo viettäny aikaa ku sillon ku on pakko ja kaverit on ajan kohtane jotenka älä sä tuu selittää mitää et mitä kukaki tarvii ja mitä ei🖕


      • Haistapaska_____ kirjoitti:

        No haista paska mä oon tänä vuonna täyttämässä 16 ja onnellisesti suhteessa mun poikaystävän kaa enkä vois kuvitella elämää ilman sitä. Ja sitä paitsi perhe ja kaverit ensinnäki perheen kaa en oo viettäny aikaa ku sillon ku on pakko ja kaverit on ajan kohtane jotenka älä sä tuu selittää mitää et mitä kukaki tarvii ja mitä ei🖕

        Ai että te rageavat "mä tiedän jo kaiken elämästä" teinit ootte niin "ihania". :)

        Mutta kyllä sinäkin vielä opit, valitettavasti vaan luultavasti ns. kantapään kautta. Kerroit juuri itsekin rakentanut elämäsi yhden henkilön varaan ja kun teinisuhteenne päättyy, sinusta tulee ainakin hetkeksi henkisesti raunio, koska maailmasi pirstaloituu ympäriltäsi rakkaasi häipymisen myötä.

        Sanon sinulle samat terveiset, kuin aloittajallekin! Katso ympärillesi! Montako sellaista paria tiedät, jotka ovat vielä yhdessä vaikkapa 18-20 - vuotiaita aloitettuaan seurustelun sinun ikäisenäsi? Minä tiedän elinajaltani tasan yhden sellaisen parin ja toisin kuin sinä ehkä luulet, en ole elämästä syrjäytynyt vanha ukkeli.

        Joo, se kestävä suhde on mahdollinen, mutta lähes lotossa voittamiseen rinnastettavien todennäköisyyksien varaan EI kannata rakentaa tulevaisuuttaan.

        Toivon kuitenkin olevani väärässä. Teistä haistapaskaa huutavista teineistäkin tuppaa tulemaan ihan fiksuja aikuisia, kunhan henkinen kypsyysaste ja elämänkokemus kasvaa ja pahin anstaaminen. Tämänhetkistä kypsyysastettasi voit arvioida tuon oman tekstin valossa. Ei kovin hyvä suoritus. :)

        Onnea matkaan. Oikeasti! Tulet tarvitsemaan sitä...


      • Tarviin_jonkun
        Oldie kirjoitti:

        Ai että te rageavat "mä tiedän jo kaiken elämästä" teinit ootte niin "ihania". :)

        Mutta kyllä sinäkin vielä opit, valitettavasti vaan luultavasti ns. kantapään kautta. Kerroit juuri itsekin rakentanut elämäsi yhden henkilön varaan ja kun teinisuhteenne päättyy, sinusta tulee ainakin hetkeksi henkisesti raunio, koska maailmasi pirstaloituu ympäriltäsi rakkaasi häipymisen myötä.

        Sanon sinulle samat terveiset, kuin aloittajallekin! Katso ympärillesi! Montako sellaista paria tiedät, jotka ovat vielä yhdessä vaikkapa 18-20 - vuotiaita aloitettuaan seurustelun sinun ikäisenäsi? Minä tiedän elinajaltani tasan yhden sellaisen parin ja toisin kuin sinä ehkä luulet, en ole elämästä syrjäytynyt vanha ukkeli.

        Joo, se kestävä suhde on mahdollinen, mutta lähes lotossa voittamiseen rinnastettavien todennäköisyyksien varaan EI kannata rakentaa tulevaisuuttaan.

        Toivon kuitenkin olevani väärässä. Teistä haistapaskaa huutavista teineistäkin tuppaa tulemaan ihan fiksuja aikuisia, kunhan henkinen kypsyysaste ja elämänkokemus kasvaa ja pahin anstaaminen. Tämänhetkistä kypsyysastettasi voit arvioida tuon oman tekstin valossa. Ei kovin hyvä suoritus. :)

        Onnea matkaan. Oikeasti! Tulet tarvitsemaan sitä...

        Siis itekki oon semmonen joka luottaa aika paljon todennäköisyyksiin mut nää tunne jutut on semmosii et mulle on aivan vitun sama mikä todennäköisyys on mutta vaikka olisi 1:1 000 000 mahdollisuus niin aina on se mahdollisuus... Ja jos mä en koe tätä nyt niin en välttämättä koe sitä ikinä, ja tää Oldie "jätkä" vaikuttaa pikkase pesolt ku se aina kommentoi näihi nuorten keskusteluihi ja muuteski... Mä oon ihminen joka on nähnyr itsensä veitsi vatsalla keittiössä polvillaan ja miettimässä että painanko, mutta en ole tehnyt sitä tiedän että varmasti on joku joka haluaa mut ja se tyttö on just mun saatavilla... Mulle on aivan sama kuinka kauan se suhde kestää vai edes alkaako mut mun tunteet vaan sanoo et mun on pakko yrittää! Aina jos mietit et onko järkee niinkuin mä niin KYLLÄ ON!!! Aina kannattaa yrittää!


      • Tarviin_jonkun
        Oldie kirjoitti:

        Ai että te rageavat "mä tiedän jo kaiken elämästä" teinit ootte niin "ihania". :)

        Mutta kyllä sinäkin vielä opit, valitettavasti vaan luultavasti ns. kantapään kautta. Kerroit juuri itsekin rakentanut elämäsi yhden henkilön varaan ja kun teinisuhteenne päättyy, sinusta tulee ainakin hetkeksi henkisesti raunio, koska maailmasi pirstaloituu ympäriltäsi rakkaasi häipymisen myötä.

        Sanon sinulle samat terveiset, kuin aloittajallekin! Katso ympärillesi! Montako sellaista paria tiedät, jotka ovat vielä yhdessä vaikkapa 18-20 - vuotiaita aloitettuaan seurustelun sinun ikäisenäsi? Minä tiedän elinajaltani tasan yhden sellaisen parin ja toisin kuin sinä ehkä luulet, en ole elämästä syrjäytynyt vanha ukkeli.

        Joo, se kestävä suhde on mahdollinen, mutta lähes lotossa voittamiseen rinnastettavien todennäköisyyksien varaan EI kannata rakentaa tulevaisuuttaan.

        Toivon kuitenkin olevani väärässä. Teistä haistapaskaa huutavista teineistäkin tuppaa tulemaan ihan fiksuja aikuisia, kunhan henkinen kypsyysaste ja elämänkokemus kasvaa ja pahin anstaaminen. Tämänhetkistä kypsyysastettasi voit arvioida tuon oman tekstin valossa. Ei kovin hyvä suoritus. :)

        Onnea matkaan. Oikeasti! Tulet tarvitsemaan sitä...

        Oldie, en oikeesti haluu vittuilla tai mitää mut oon huomannu et kommentoit tosi moneen nuorten suhde keskusteluihin.. Ota tää tosissas ja edes testaa: Menet lähimpään baariin mitä löydät laitat sitä ennen geelit päähän ja dödöt kainaloon. Etit sieltä kivan näköisen naisen ja menet juttelemaan ja tarjoat hänelle drinkin, ja nyt et sano että olwt tehnyt jo niin koska aina voit tehdä uudestaan ja ÄLÄ KOSKAAN LUOVUTA!!! Ole oma ittes ja hanki nais seuraa sit sä kyl ymmärrät miltä tunteet oikeesti tuntuu, sun vaan täytyy kokea se eka, se tunne on aivan mahtava! GL buddypoi!


      • Tarviin_jonkun kirjoitti:

        Oldie, en oikeesti haluu vittuilla tai mitää mut oon huomannu et kommentoit tosi moneen nuorten suhde keskusteluihin.. Ota tää tosissas ja edes testaa: Menet lähimpään baariin mitä löydät laitat sitä ennen geelit päähän ja dödöt kainaloon. Etit sieltä kivan näköisen naisen ja menet juttelemaan ja tarjoat hänelle drinkin, ja nyt et sano että olwt tehnyt jo niin koska aina voit tehdä uudestaan ja ÄLÄ KOSKAAN LUOVUTA!!! Ole oma ittes ja hanki nais seuraa sit sä kyl ymmärrät miltä tunteet oikeesti tuntuu, sun vaan täytyy kokea se eka, se tunne on aivan mahtava! GL buddypoi!

        Arvostan yritystäsi ja neuvojasi.

        Elämä on kuitenkin monien asioiden summa. Elämä on täynnä valintoja. Jos vuodet ja kilometrit ovat jotain minulle opettaneet niin se on se, että järki ja tunne eivät läheskään aina kulje käsi kädessä. Mitään kauaskantoisia ratkaisuja ei pitäisi tehdä pelkästään tunnepohjalta.

        Joo, kyllähän maailma on täynnä kaikenlaista YOLOpaskaa, mutta "elät vain kerran" ei ole vielä mikään juttu sinun ikäisten ihmisten elämässä. Se elämä on vielä edessä ja siitä ei oikeasti menetä MITÄÄN, vaikka seukkailun aloittamista lykkäisikin muutamalla vuodella.

        Ja koska kannat niin kovasti huolta minun elämäni romanttisesta puolesta, niin kerrottakoon sinulle nyt seuraavaa: Minä olen täysin tyytyväinen omaan elämäntilanteeseeni. Minulla on ympärilläni riittävä määrä ihmisiä, joista välitän ja joita kohtaan minulla on voimakkaitakin tunteita. Ei minun tarvitse lähteä ticoticoilemaan geelit päässä baariin pelkästään siksi, koska niin nyt vaan kuuluu tehdä. Hyvä yritys kuitenkin. :)


      • Tarviin_jonkun kirjoitti:

        Siis itekki oon semmonen joka luottaa aika paljon todennäköisyyksiin mut nää tunne jutut on semmosii et mulle on aivan vitun sama mikä todennäköisyys on mutta vaikka olisi 1:1 000 000 mahdollisuus niin aina on se mahdollisuus... Ja jos mä en koe tätä nyt niin en välttämättä koe sitä ikinä, ja tää Oldie "jätkä" vaikuttaa pikkase pesolt ku se aina kommentoi näihi nuorten keskusteluihi ja muuteski... Mä oon ihminen joka on nähnyr itsensä veitsi vatsalla keittiössä polvillaan ja miettimässä että painanko, mutta en ole tehnyt sitä tiedän että varmasti on joku joka haluaa mut ja se tyttö on just mun saatavilla... Mulle on aivan sama kuinka kauan se suhde kestää vai edes alkaako mut mun tunteet vaan sanoo et mun on pakko yrittää! Aina jos mietit et onko järkee niinkuin mä niin KYLLÄ ON!!! Aina kannattaa yrittää!

        Okei olisi näköjään pitänyt lukea molemmat läpi, ennen kuin antaa kehuja... Jos nyt kommentit on samalta henkilöltä.

        "Pesolla" tarkoitat ilmeisesti pedoa. Tätä on moni muukin sanonut. Kaikille näille sanojille on ollut yhteistä se, että he ovat nuorten vapaan seksielämän ja seurustelun kannattajia tai sitten muiden seksuaalisten keskustelunaiheiden kannattajia (esim. erilaiset fetissilangat). Logiikka on siis se, että se tekee aikuisesta miehestä "pedon", jos hän suhtautuu kielteisesti nuorten liian aikaisen seksielämän ja seurustelun aloittamiseen. Lieneekö tämän "älykkään logiikan" tarkoituksena sitten minun vaientamiseni vai kertooko se vaan ko. ihmisten kykenemättömyydestä loogiseen ajatteluun, en tiedä.

        Olen muilta aikuisilta kuullut siitä toimintamallista, että jos joku aikuinen koettaa laittaa nuorille vähän rajoja ja puhua järkeä, niin pieni pedofiilivihjailu kyllä hiljentää sen.... Noh, tässä tapauksessa ei hiljennä.

        Se, että et kokisi sitä ikinä, jos et koe sitä nyt, on paskapuhetta. Ja se, että koet sen nyt tunteidesi huumassa voi hyvinkin tarkoittaa sitä, että päädyt uudelleen sinne lattialle sen veitsen kanssa.

        Kommentointityylisi ailahtelevuus on sitä luokkaa, että kyseessä voisi olla kaksi eri henkilöä tai sitten kyse on vaan siitä, että mielialasi heittelee laidasta laitaan - niin kuin murkkuteinille kuuluukin. Jälkimmäinen on aika huono pohja parisuhteelle.

        Jos elämässä on ongelmia, niin parisuhteen pitäisi olla viimeinen keino parantaa niitä. Ajattele muitakin, kuin itseäsi ja heitä hittoon tollanen "kun mä haluuuuun ja se on mun saaravilla" - asenne. Hoida elämäsi ensin kuntoon ja pyydä siihen apua tarvittaessa. Kenenkään tytön ei kuulu olla terapialeluna sulle!


      • Tarviin_jonkun
        Oldie kirjoitti:

        Arvostan yritystäsi ja neuvojasi.

        Elämä on kuitenkin monien asioiden summa. Elämä on täynnä valintoja. Jos vuodet ja kilometrit ovat jotain minulle opettaneet niin se on se, että järki ja tunne eivät läheskään aina kulje käsi kädessä. Mitään kauaskantoisia ratkaisuja ei pitäisi tehdä pelkästään tunnepohjalta.

        Joo, kyllähän maailma on täynnä kaikenlaista YOLOpaskaa, mutta "elät vain kerran" ei ole vielä mikään juttu sinun ikäisten ihmisten elämässä. Se elämä on vielä edessä ja siitä ei oikeasti menetä MITÄÄN, vaikka seukkailun aloittamista lykkäisikin muutamalla vuodella.

        Ja koska kannat niin kovasti huolta minun elämäni romanttisesta puolesta, niin kerrottakoon sinulle nyt seuraavaa: Minä olen täysin tyytyväinen omaan elämäntilanteeseeni. Minulla on ympärilläni riittävä määrä ihmisiä, joista välitän ja joita kohtaan minulla on voimakkaitakin tunteita. Ei minun tarvitse lähteä ticoticoilemaan geelit päässä baariin pelkästään siksi, koska niin nyt vaan kuuluu tehdä. Hyvä yritys kuitenkin. :)

        Jokainen tavallaan tää on mun tapa.. Ja ehk mun pitäis lopettaa nää vastailut ja mennä tekemään se mitä mun kuuluukin. Moro!


      • Tarviin_jonkun kirjoitti:

        Jokainen tavallaan tää on mun tapa.. Ja ehk mun pitäis lopettaa nää vastailut ja mennä tekemään se mitä mun kuuluukin. Moro!

        Adios amigo!

        Mieti kuitenkin, ennen kuin teet.

        Toivottavasti kaikki menee hyvin.


      • Tarviin_jonkun
        Oldie kirjoitti:

        Adios amigo!

        Mieti kuitenkin, ennen kuin teet.

        Toivottavasti kaikki menee hyvin.

        😁😁😁


    • Tarviin_jonkun

      Jos tietäisit minkälainen perhe mulla on niin et varmaa haluis olla minä ja no kaverit... kaikki paska munki pitää kestää ja pahinta siin on sen nieleminen joten sinä joka tiedät paremmin nii fuck off

      • Katso ympärillesi. Montako vuoden saman parin välillä kestänyttä teinisuhdetta näet? Tai edes puolen vuoden?

        Kyllä, se on perseestä, että perheesi on perseestä. Sekin on perseestä, jos kaverisi ovat perseestä. Parisuhteeseen hankkiutuminen on kuitenkin täysin väärä keino koettaa parantaa oman elämän ongelmia, koska sittenhän se elämä vasta perseestä onkin, kun se suhde jonkun aikaa kestettyään päättyy. Ja se kyllä päättyy, se on teinisuhteiden luonnonlaki ja poikkeukset ovat harvassa.

        Ei parisuhdetta pidä alkaa rakentamaan sille pohjalle, että elämä on perseestä ja sillä parisuhteella halutaan koettaa laastaroida kaikki olemaan paremmin. Ei ole yhdenkään parisuhdekumppanin homma alkaa sinulle perheterapeutiksi tai muuksi tukihenkilöksi.

        Minä olen rikkinäisen alkoholistiperheen lapsi, isäni joi itsensä hengiltä ja äitini on kaiken sen perhepaskan jäljiltä laitospotilas, joten otan osaa, saatan tietää, miltä sinusta tuntuu. PARISUHDE on kuitenkin väärä lääke. Siitä tulisi pitemmän päälle vaan lisää draamaa ja juuri sitä luulisin sinun vähiten kaipaavan.

        On aika teinimäistä, mutta ah niin inhimillistä häätää pois juuri ne, jotka tietävät paremmin. Mutta minä en ole menossa toistaiseksi minnekään. Ja olet oikeassa, minä tiedän sinua paremmin. Deal with it.

        Koeta kestää, kaikesta nielemästäsi paskasta huolimatta. Nuoruutesi kestää enää muutaman vuoden ja sen jälkeen parisuhteella on jo oikeasti menestymisen edellytykset. Nykyisessä elämäntilanteessasi ne edellytykset ovat erittäin heikot ja siksi kannattaa koettaa pitää ne kivat ihmiset tukevasti siellä friendzonella.

        Tsemppiä elämääsi! Oikeasti.


      • rauhaa.ja.rakkautta

        lel sua näkee kaikkialla Oldie mut siis jos haluu olla parisuhtees 15 vuotiaan nii mikäs siinä eihän se nyt mitään pahaa sulle tee. kuha pitää elämän tasapainossa ja keskittyy elämässä muuhunkin kun parisuhteeseensa nii sen pitäis olla iha okei


      • rauhaa.ja.rakkautta kirjoitti:

        lel sua näkee kaikkialla Oldie mut siis jos haluu olla parisuhtees 15 vuotiaan nii mikäs siinä eihän se nyt mitään pahaa sulle tee. kuha pitää elämän tasapainossa ja keskittyy elämässä muuhunkin kun parisuhteeseensa nii sen pitäis olla iha okei

        Minä olen joutunut keräämään elämässäni niitä palasia, joita äkillisesti ja dramaattisesti päättyneet teinisuhteet jättävät jälkeensä. Siksi asia kiinnostaa minua.

        Mikäs siinä, jos elämä menisikin sinun kuvailemallasi tavalla, olisin siitä todella tyytyväinen. Olkoon tuo minulla paskaa haistattanut tuittupää kuitenkin hyvänä esimerkkinä siitä, miten asiat käytännössä menee. Ensiksi on suhde, jonka päättyessä menee ainakin vähäksi aikaa koko elämä.

        Onko se parisuhdeharjoittelu todellakin sen arvoista?


    • Tarviin_jonkun

      Joohhhh mut kuiteski kellä on niin sad life et jaksaa kirjottaa tommost... Ja kyl mä muutaman nään ku en asu missää pätijien kaupungis;)

      • No kellä on niin sad life, että kyselee tyttöystävänhakuneuvoja suomikaksnelosessa? ;)


      • Tarviin_jonkun
        Oldie kirjoitti:

        No kellä on niin sad life, että kyselee tyttöystävänhakuneuvoja suomikaksnelosessa? ;)

        Minkäs ikäne oot ja onks sul koskaa ollu mitää suhdetta TYTÖN kaa ja mite se meni? Sit toi otsikko oli vaa joku jonka mä äkkiä keksin ja siis en tietenkää tarvii ketään mut tää asia on vaa sillee et mä en voi tälle mitää enkä haluaiskaa...


      • Tarviin_jonkun

        Mitäs tarkotitkaa?


      • Tarviin_jonkun kirjoitti:

        Minkäs ikäne oot ja onks sul koskaa ollu mitää suhdetta TYTÖN kaa ja mite se meni? Sit toi otsikko oli vaa joku jonka mä äkkiä keksin ja siis en tietenkää tarvii ketään mut tää asia on vaa sillee et mä en voi tälle mitää enkä haluaiskaa...

        Jos olisit poikani, niin olisin laittanut sinut alulle suunnilleen puolessa välissä kolmatta elämäni vuosikymmentä.

        Ja ei, en ole koskaan ollut suhteessa TYTÖN kanssa. Niinsanotusti meidän aikaan maailma oli erilainen. Teinisuhteet olivat silloin paaaljon harvinaisempia. Esimerkiksi ysiluokallamme oli tasan kaksi tyttöä, joilla oli jonkinlainen parisuhde ja molemmilla se poikaystävä oli jo täysi-ikäinen. En edes muista, että poikaporukassa olisi koskaan puhuttu mistään suhdekuvioista. Tytöistä kyllä puhuttiin, parisuhteesta ei, eikä myöskään seksuaalisuudesta. Se jotenkin hyväksyttiin, että vielä ei ole sen aika.

        Osansa tietysti saattoi olla sillä, että parisuhdeleikit on aika paljon vaikeampia, jos ainoat yhteydenpitovälineet ovat posti ja perheen lankapuhelin - johon siis saattoi vastata kuka perheenjäsen tahansa.

        En kirjoittanut avautumistani vittuillakseni. Jopa minä olen ollut korviani myöten rakastunut tyttöön ja jo ala-asteella. Se vaan piti pitää sisällään ja omissa ajatuksissa. Ei siihen aikaan ollut puhettakaan, että ala-asteella olisi seurusteltu.

        Maailma on muuttunut, mutta näissä parisuhdeasioissa ei kyllä yhtään parempaan suuntaan. Olen nähnyt aivan liian paljon teinisuhteiden aiheuttamaa mielipahaa. Se ei vaan ole minusta sen arvoista.


      • Tarviin_jonkun

        Joo mut ajat on kyl muuttunu varmaanki aik paljo meil ja mä oon varma et mä en jätä tätä juttuu tähä ku se ei kans haluu jättää ja onnee sulle kans;)


    • PieniMunaOilisiKiva

      PieniMunaOlisiKiva ;)

    • Kylläsesiitä__

      Ensiks kannattaa miettii onks varma tunteista, esim onks se ihastus ollu pitkäaikasta jo? Tytöt tykkää kyllä aika samoist asioista ku pojatki, kannattaa puhuu sille ja ottaa siihen kontaktii irl. Ootko ujo vai miks on niin haastavaa kysyy vaikka suoraan niistä tansseistakin?

    • ihastunut15vpoika

      Lisää vastauksia!

    • täältä.tulee

      täällä on niin negatiivinen ilmapiiri, että puistattaa! huh
      eli nyt siis ihan rehellisesti, jos se sun ihastus on ihan normaali ihminen nii se varmaa haluu sellasen poikaystävän, johon se pystyy luottaa ja jolle se pystyy puhuu sen ongelmista. siis nyt ihan mun oma mielipide, mutta must ne kaikki klisee jutut mitä tehään poikaystävän kanssa on aik söpöi et googlaamaan vaan! toivottavasti kaikki menee hyvin~~
      t. 16v tyttö

    • Tyttövaannn

      Tytöt tykkää jos niille kerrotaan tunteista (; ja oon ite tyttö eikä mun mielestä pojan ulkonäöl oo mitää väliä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe