nuoren miehen kanssa
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ohhoh-Kaija-Koo-poistui-baarista-nuoren-orin-kanssa-Tunnelmat-olivat-kuumat/1125539
Kaija Koolla on säpinää
24
2444
Vastaukset
- hohhohhhhhh
onkos susanna indrenin tavoin iskenyt jonkun parikymppisen?
- TaistoJumula
Kyllä siinä on nuorella orhilla, mieluisa työnsarka.
Kaijalle kankea hyvää. - swledfrjg
Suomessa on nykyään paljon nuoria miehiä vailla leipäpuuta joten heillä on aikaa viihdyttää varakkaita leidejä. Win win tilanne molemmille. Onhan miehilläkin ollut sydänkäpysiä kautta aikain.
- Kaija-ooh
Kaija pitää erityisesti anaaliseksistä, pyytää laittamaan perseeseen.
- kotkotkoot
Mistä tiedät? Kaita kuva en usko muuten.
- Kaija-ooh
Oon kuullu moneltakin tämmöstä juttua. Haalii nuoria miehiä joiden kanssa harrastaa sitten anaaliseksiä
- kaikooh
Kaija-ooh kirjoitti:
Oon kuullu moneltakin tämmöstä juttua. Haalii nuoria miehiä joiden kanssa harrastaa sitten anaaliseksiä
Taidat haaveilla vaan.
- Kaija-ooh
Oon nainen ja useammalta mieheltä oon kuullut tätä juttua.
- vainelämät
seura tekee kaltaisekseen sanotaan - Siltsu, Cheek
- gdegftefef
Vanha lihava akka. Ketä kiinnostaa. Jotin jolla on joku äitisyndrooma. Ei ottaisi eteen.g
- lapsenkengissä
Toivottavasti joku ikäisesi sinutkin joskus huolii.
- DEFDEWEW
Tuliko vaha ihratiinu paikalle? En ole nekrofiili
- siinätuokin
Näihin avauksiin ja näihin kommentteihin ei ole oikeutta näillä palstoilla. Media on täysin perseestä levitellessään tätä.
- TaistoJumula
Jaa, että anaalia antaa,,hmm
- KundiNakkilasta
aah.. ryppyreikää tarjolla. Tilaisuuteni on koittanut, pitääpä hakeutua Kaijan
seuraan.
Hyvä Kaija! Ei vanhaa papsua kannata ottaa..nuoremmilta paremmat kyydit..
- tynnnyri
Kaijalla valtava pylly ja reikä, sinne mahtuu nuorta ja vanhaa tuppea pelaamaan.
- erotomaani99
Pitää olla mies epätoivoinen, jos tuon kokoista, näköistä ja ikäistä naista halajaa.
- Isothousutpois
Hyi helvetti, joutuisi nostamaan kädet pystyyn jos Kaija ottaisi isothousut pois ja nostaisi hehtaari perseensä eteen.. Ehkä kovassa kännissä menisi jos saisi jotenkin hakattua vehkeen kovaksi... Aamulla kun alkaisi Kaijan kieli upota korvaan niin nostaisin kytkintä.
- fjöööööösaaaa
ootpa sä kiree...sunkin pitäis ehkä ottaa joskus housut pois, muutenkin kuin yksin ollessas. Taitaa olla totta, että suomipoika saa liian vähän alahyllyä...on niin kireetä, että.
- exonnellinen1
En ymmärrä näitä haukkumisia, sellaisella ihmisellä ei varmaaan ole onnellinen elämä joka panettelee ja nimittelee täällä julkisuuden henkilöitä. Lapsellista touhua.
- Toivoaonyhä
Jos nämä julkkikset ovat onnellisia, niin miksi pitää toitottaa onnellisuutta lehtien palstoilla? Siksikö, että Tavikset olisivat kateellisia?
- eipuhettakakaa
Ei Kaija Koo ole yksityiselämästään ja onnellisuudestaan mitään puhunut.
- Metsäkato
Säpinäthän on säpinöitä vaikka oman itsekkyyden suhteissa. Kuten oeterparkkosella ja marija veitoneidolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965