Mikä vois olla vikana detsis vikana? eilen vielä ajoin normaalisti ongelmitta ja nyt sammuu kun pistää vaihteen päälle (oli yön pakkasessa). Nytten käynnistyy kyllä normaalisti mutta kun laittaa vaihteen mopo nykäsee vähän ja sammuu. Oon lämmittäny konettaa kauan eikä oo vaikuttanu yhtään.
Mopo sammuu kun laittaa vaihteen
17
9434
Vastaukset
???
- kytkinsäätö
Kytkin ei irrota laisinkaan, tai ehkä vähäsen kun ei risahda?
- Jutustelija1
Vaikuttaa siltä että kytkin ei irrota, eli veto jää päälle vaikka painat kytkimen pohjaan.
Jos kytkin irrottaisi normaalisti niin homma pitäisi toimia vaikka vaihteen laittaa päälle.
- Kytkinkurkimkytkin
Vika on kytkimessä pumppaa vähän kytkintä vaihde vapaalla kun lämmität konetta niin johan pitäs toimia.
- Jorma699
Nyt vaihtoin detsiin kytkinlevyt ja öljyt eikä vaikuttanut yhtäön mikähän vittu tuossa on?
- Jorma699
Ja sama ongelma kuin ylempänä kirjottajalla mikähän vois olla vika?
- ym--------------
Ja oikeaa öljyy boksiin ja kytkin akselin kuulapää ja vaijeri ja kahva ja rihlat?
- tjaatjaa
Vähä myöhään mut parempi ku ei millonkaan, säätele kytkintä ja kokeile työntää käyntii ja ajele hetki ykkösellä kytkin pohjassa ja pitäs hetken päästä rueta toimii. Kato myös että liikkuuko se koneessa kiinni oleva kytkimen "vipu" tarpeeks.
- oliko.se
seisontajalan tappokytkinvika?
- Anonyymi
Tämä.
Itsellä samaisessa mopossa juuri tämä vika!
- Anonyymi
Minulla sama ongelma detsissä ja kokeilin että onko vika kytkimessä ja ei ollu. Kokeilin näin. Mopo käyntiin, työnsin vauhdit ja laitoin vaihteen päälle. JOs kytkimessä olisi vika mopo jatkaisi liikettä, mutta mopo vaan sammu. Olisikohan vika vapaantunnistimessa.
- Anonyymi
Juu mullaki on semmosta ongelmaa että vapaalla toimii priimasta ja kun vaihteen laittaa päälle niin ei kierrä yhteen ja sammuu
- Anonyymi
Kytkin ei irrota jouset kuoleentuneet kytkinpakassa!😘
- Anonyymi
Itellä on sama ongelma korjautuisiko ongelma vaihtamalla jäykempiin kytkinjousiin
- Anonyymi
Mulla ku lyö käyntiin ja laittaa kytkimen pohjaan ja lyö ykkösen ni nytkähtää ja sammuu
Sitku potkasin jalalla vähän vauhtia ni lähti liikkeelle sit ajoin 10 metriä kytkin pohjaan välivapaa sit ykkönen ni lähti ihan normaalisti
MIKÄ VIKANA???- Anonyymi
Mulla aivan sama ongelma fanticissa
- Anonyymi
Mulla oli sama ongenlma detsissä, itellä alko toimimaan kun yhdisti jalan tappokatkasian piuhat toisiinsa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758