Yritysideoiden jakeluyhtiö

FINNVERA

Valtion omistama Finnvera toimii yritysideoiden jakelijana.

Parhaat ideat Finnvera tietysti nappaa omille Valtionyrityksilleen.

Vaihtoehtoisesti hyvän liikeidean omaava yksityisyrittäjä pyritään tietysti kaatamaan ja yritysidea sosialisoidaan perustettavalle Valtion yhtiölle.

Uuden yhtiön brändäämisestä vastaa itse YLEN toimitusjohtaja (SDP).

Konkurssiin ajautunut yrittäjä asetetaan loppuiäksi velkavankeuteen.

- - -

Miten Valtio kaataa yrittäjiä ABC:
YLE lähettää negatiivista uutista yrittäjästä.
Finnvera pitkityttää rahoitusneuvotteluja ja pyrkii alentamaan yhtiön luottokelpoisuutta.
Verottaja iskee hampaansa.

jne...

6

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelastaja

      Onneksi maassa on PerSet joka pelastaa!
      Vanhat puolueet vapiskaa! PerSet tulee ja tuhoaa sosialistit!
      Olet muuten säälittävä sosialismin vihassasi.
      Äiteinsä lapsia hekin ovat. Sosialistit.

      • Siimekseen

        On se aikoihineletty, että jostakin vielä löytyy sosialisti, kun kommunstin johtaja siimneskään ei enää ole edes soailiststi eli sosialisti.


      • AMF/KDP

        Äitiensä lapsia ovat,sosialistitkin toki.

        Vaan liekö tehty toverisilla talkoilla, nuo sosialisti lapset.


      • AMF/KDP kirjoitti:

        Äitiensä lapsia ovat,sosialistitkin toki.

        Vaan liekö tehty toverisilla talkoilla, nuo sosialisti lapset.

        Onko mainintasi Perussuomalaiset - linjaa suhtautumisesi Ihmisiin, jotka ovat valinneet esim demariuden aatemaalimakseen?
        Sekö on mielestäsi humanismia?

        Huom EN OLE minkään suunnan ainoana oikeana pitävä kannattaja, mutta Hyväksyn Vapaassa Suomessa MYÖS sosialismin kannatajien toimimisen.
        Kuten muutkin, jotka antavat VAPAUDEN olla toistakin mieltä ja puolustan sitä!
        Eli vanhan viisaan valtiomiehen tavoin:
        - Olen kansasi eri mieltä, mutta annan henkeni pantiksi, että saat sanoa sen mielipiteesi!


      • AMF/KDP
        VempelKolli kirjoitti:

        Onko mainintasi Perussuomalaiset - linjaa suhtautumisesi Ihmisiin, jotka ovat valinneet esim demariuden aatemaalimakseen?
        Sekö on mielestäsi humanismia?

        Huom EN OLE minkään suunnan ainoana oikeana pitävä kannattaja, mutta Hyväksyn Vapaassa Suomessa MYÖS sosialismin kannatajien toimimisen.
        Kuten muutkin, jotka antavat VAPAUDEN olla toistakin mieltä ja puolustan sitä!
        Eli vanhan viisaan valtiomiehen tavoin:
        - Olen kansasi eri mieltä, mutta annan henkeni pantiksi, että saat sanoa sen mielipiteesi!

        Kuule kolli! Suosittelen teattereissa käyntiä,oli se
        KOM,Svenska tai kansallinen mutta käy.


    • JKa

      Tuollaisia tapauksia tiedetään, niiden toteennnäyttäminen on toinen temppu.

      Sinulla lienee konkreettinen tapaus tiedossasi. Yksilöi se nimineen ja dokumentteineen, niin uskoisin sinun saavan vastakaikuakin asiallesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe