Kestoselibaatti, söpöstelijä haussa

Super-Pihtari

Monesti leikissä on kyse siitä, että nainen kieltää orgasmit mieheltä. Mutta omalla kohdallani tilanne on se, että olen itse kieltänyt orgasmit itseltäni. Noin kuukauden jälkeen alkoi tuntumaan siltä, että ei tunnu enää missään.

Paineiden lisäämiseksi kaipaisinkin söpöä neitoa 'kämppikseksi', joka sopivan viattomasti herättelisi haluja pelkästään olemuksellaan.

Nimimerkillä, niin monta parisuhdetta on kaatunut siihen, että rakastan pihtaamista yli kaiken. Niin nyt kerron ihan ensimmäiseksi sen asian, että mitä ei ole tiedossa.

Jotkut tykkää käyttää näissä leikeissä siveysvyötä, mutta mielestäni se on aivan epäolennaista. Koska lukitus on täysin henkistä ja kyse on siis vain kevyestä kontrollifriikkeydestä.

T: Pk-seutu, 36v mies, denial @ objectmail.com

5

1597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sahranna

laitoin viestiä, uskaltaisitko nakutreffeille, sauna ja viiniä?

• Super-Pihtari

Ei kiitos. Mutta jossain kivassa ravintolassa voidaan kyllä käydä nauttimassa kunnon pihvit ja pullo viiniä.

• iinuliinutin

hei. olen tulossa Helsinkiin viikonlopuksi. voisko sun luokse tulla?

• Super-Pihtari

En kyllä lupaa suoraan mitään. Mutta illallinen kaupungilla voisi kyllä sopia. Katsotaan asioita sitten sen jälkeen, jos nappaa vielä molemminpuolisesti.

• hehheh_
        Super-Pihtari kirjoitti:

En kyllä lupaa suoraan mitään. Mutta illallinen kaupungilla voisi kyllä sopia. Katsotaan asioita sitten sen jälkeen, jos nappaa vielä molemminpuolisesti.

Haha. Käyttävät impotenttia hyväkseen kun voi tulla yöpymään ilman pelkoa siitä, että tarvitsee panna. Sen kun käy syömässä talon laskuun ja koisimassa ja sitten aamulla huit vittuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe