Monesti leikissä on kyse siitä, että nainen kieltää orgasmit mieheltä. Mutta omalla kohdallani tilanne on se, että olen itse kieltänyt orgasmit itseltäni. Noin kuukauden jälkeen alkoi tuntumaan siltä, että ei tunnu enää missään.
Paineiden lisäämiseksi kaipaisinkin söpöä neitoa 'kämppikseksi', joka sopivan viattomasti herättelisi haluja pelkästään olemuksellaan.
Nimimerkillä, niin monta parisuhdetta on kaatunut siihen, että rakastan pihtaamista yli kaiken. Niin nyt kerron ihan ensimmäiseksi sen asian, että mitä ei ole tiedossa.
Jotkut tykkää käyttää näissä leikeissä siveysvyötä, mutta mielestäni se on aivan epäolennaista. Koska lukitus on täysin henkistä ja kyse on siis vain kevyestä kontrollifriikkeydestä.
T: Pk-seutu, 36v mies, denial @ objectmail.com
Kestoselibaatti, söpöstelijä haussa
5
1605
Vastaukset
- sahranna
laitoin viestiä, uskaltaisitko nakutreffeille, sauna ja viiniä?
- Super-Pihtari
Ei kiitos. Mutta jossain kivassa ravintolassa voidaan kyllä käydä nauttimassa kunnon pihvit ja pullo viiniä.
- iinuliinutin
hei. olen tulossa Helsinkiin viikonlopuksi. voisko sun luokse tulla?
- Super-Pihtari
En kyllä lupaa suoraan mitään. Mutta illallinen kaupungilla voisi kyllä sopia. Katsotaan asioita sitten sen jälkeen, jos nappaa vielä molemminpuolisesti.
- hehheh_
Super-Pihtari kirjoitti:
En kyllä lupaa suoraan mitään. Mutta illallinen kaupungilla voisi kyllä sopia. Katsotaan asioita sitten sen jälkeen, jos nappaa vielä molemminpuolisesti.
Haha. Käyttävät impotenttia hyväkseen kun voi tulla yöpymään ilman pelkoa siitä, että tarvitsee panna. Sen kun käy syömässä talon laskuun ja koisimassa ja sitten aamulla huit vittuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513755Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182797Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6422460Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202097KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar862054Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441751- 221713
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431665Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971516- 281486