monitoimiohjauspyörän toiminnot vikaantuivat

sokotakuski

Rattia kääntäessä naksahduksen tyyppinen ääni, jonka jälkeen airbagin varoitusvalo syttyi ja äänimerkki sekä ratin painikkeet eivät toimi.
Onko kokemuksia moisesta?

14

5818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepeteus99

Nauha katkes rullasta.

• nauhan vetäny välliin.

• saattaa olla kansikin halki, tyyppivika vw konsernin ajoneuvoille.

• ryhävalaa

Vieteri on löystynyt totta tosiaan, kuin hetekassa?

• Kfkrifiiii

Kellojousi hajonnut. Johtuu väärästä asennuksesta!

• älä.käänny.oikealle

Käänsitkö oikealle? Skodaa saa kääntää vaan vasemmalle, kun on itäblokin tuotantoa. Jos pitää kääntyä oikealle, niin kiertää niin pitkään vasemman kautta, kun on perillä.
      Siksi nuo skodat moottoritielläkin valtaa vasemman kaistan, vaikka eivät pysty ohittamaan ketään, koska oikealle ei uskalla kääntää. DDR-vakoilujärjestelmä kun kaukosäädöllä rikkoo skodasi, jos käännyt vastoin ohjekirjan sääntöjä oikealle.

• vikojataasvikoja

Vilkun keskitin on hajoamassa. Samassa menee vakionopeudensäädin rikki ellei ole jo.

• sokotakuski_kuittaa

Sanotaanko näin, että 1. "vika" vm. 2014 Superbissa. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen autoon. Edelliset autot Golf ja Jetta ja sitä ennen Nissaneita, joista ei niistäkään pahaa sanottavaa. Taitaa Sokota herättää tunteita, ilmeisesti kateus-sellaisia.

• vikainen

Mulla nyt sama vika vm 2011 Superbissa. Mistä johtui ja mitä kustansi?

• Anonyymi

Mulla sama tänään ja nyt roikkuu yksi vihreä johto ratin alla.

• Anonyymi

Kellokytkin rikki. Vaihto ammattilaisella n. 850€
      Meni 150000km kohdalla.
      Sama vika Seat, Skoda ja volkkarissa. Mitenhän muilla merkeillä?

Pexa

• Anonyymi

Juu sama vika 2017 Golf 96000 km. Olen soitellut useamman paikan. Näitä menee VAG vehkeissä ,kun näkkileipää. Halvemmat kellojouset on myyty loppuun koko maailmasta. Orkkis nyt tilauksessa, jos sitäkään saa, Eivät vaan myönnä tätä tyyppiviaksi, niin ei tarvi tulla hinnassa vastaan!

• Anonyymi

Jotenkin aika tutun aika tutun kuulloista

• Anonyymi

Ton osan saa kolvattua ja ilman työkaluja huolto maksaa itse tehtynä 0e.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      370
      3184
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1516
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe