Rattia kääntäessä naksahduksen tyyppinen ääni, jonka jälkeen airbagin varoitusvalo syttyi ja äänimerkki sekä ratin painikkeet eivät toimi.
Onko kokemuksia moisesta?
monitoimiohjauspyörän toiminnot vikaantuivat
14
5598
Vastaukset
- sepeteus99
Nauha katkes rullasta.
nauhan vetäny välliin.
saattaa olla kansikin halki, tyyppivika vw konsernin ajoneuvoille.
- ryhävalaa
Vieteri on löystynyt totta tosiaan, kuin hetekassa?
- Kfkrifiiii
Kellojousi hajonnut. Johtuu väärästä asennuksesta!
- älä.käänny.oikealle
Käänsitkö oikealle? Skodaa saa kääntää vaan vasemmalle, kun on itäblokin tuotantoa. Jos pitää kääntyä oikealle, niin kiertää niin pitkään vasemman kautta, kun on perillä.
Siksi nuo skodat moottoritielläkin valtaa vasemman kaistan, vaikka eivät pysty ohittamaan ketään, koska oikealle ei uskalla kääntää. DDR-vakoilujärjestelmä kun kaukosäädöllä rikkoo skodasi, jos käännyt vastoin ohjekirjan sääntöjä oikealle. - vikojataasvikoja
Vilkun keskitin on hajoamassa. Samassa menee vakionopeudensäädin rikki ellei ole jo.
- sokotakuski_kuittaa
Sanotaanko näin, että 1. "vika" vm. 2014 Superbissa. Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen autoon. Edelliset autot Golf ja Jetta ja sitä ennen Nissaneita, joista ei niistäkään pahaa sanottavaa. Taitaa Sokota herättää tunteita, ilmeisesti kateus-sellaisia.
- vikainen
Mulla nyt sama vika vm 2011 Superbissa. Mistä johtui ja mitä kustansi?
- Anonyymi
Mulla sama tänään ja nyt roikkuu yksi vihreä johto ratin alla.
- Anonyymi
Kellokytkin rikki. Vaihto ammattilaisella n. 850€
Meni 150000km kohdalla.
Sama vika Seat, Skoda ja volkkarissa. Mitenhän muilla merkeillä?
Pexa - Anonyymi
Juu sama vika 2017 Golf 96000 km. Olen soitellut useamman paikan. Näitä menee VAG vehkeissä ,kun näkkileipää. Halvemmat kellojouset on myyty loppuun koko maailmasta. Orkkis nyt tilauksessa, jos sitäkään saa, Eivät vaan myönnä tätä tyyppiviaksi, niin ei tarvi tulla hinnassa vastaan!
- Anonyymi
Jotenkin aika tutun aika tutun kuulloista
- Anonyymi
Ton osan saa kolvattua ja ilman työkaluja huolto maksaa itse tehtynä 0e.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565453- 914261
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722510Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701048Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769