Oletko tietoinen karman laista?
Vuosikausien henkinen kiusaamisesi palautuu kyllä sinulle takaisin. Luultavasti elämäsi on jollain tasolla helvetillistä, ollut jo kaikki nämä vuodet.
Lisää on toki luvassa. Viimeistään kuolleessasi tulet käymään läpi ne pahat teot joita olet muille aiheuttanut. Ja jos jälleensyntyminen on totta, luultavasti seuraavassa elämässä olet esimerkiksi haisunäätä tai persekärpänen. Ja tämä kiertokulku jatkuu niin kauan kunnes tajuat ettet saavuta koskaan mitään toisia halveksumalla ja alistamalla.
Sulle koulukiusaaja
20
992
Vastaukset
- Kiusaajaon
Aina kiusaaja. Heikkoja sisältä ja sortuvat purkamaan sisäistä pahaa oloaan muihin.
- ihmisetmuuttuu
No jotkut kasvavat, aikuistuvat ja muuttuvat. Ei kaikki tosiaan. Jotkut kiusatut muuttuvat kiusaajiksi. Ihmisistä on moneksi. Jos aikuisena on paha, kiusaaja, on kyllä sairas tainnut olla jo lapsena.
- niin.se.menee
Paha saa aina palkkansa!
Viimmeistään viimmeisellä tuomiolla.- sellainen.on.nainen
Pimppiä ainakin saivat kovasti palkaksi.
- jgfggh
Koulukiusaajiin pitäisi aina puuttua. Voimia sulle, jos olet ollut uhri.
- OikeuttaKaikille
Toivon kiusaajallesi ikuista kipua.
- Karmakos
Mut tää sama karma pätee myös kiusattuihin. Edellisen elämän kylvöä niittää, joten otetaan me kiusatut tästä opiksi kuitenkin! Mikäli karman lakiin on uskominen.
Älkää toivoko kostoa, kaikki tapahtuu noudattaen syyn ja seurauksen lakia.
Ne karmeat väärän häpeän yms.tunteet on kohdattava täydesti ja käsiteltävä ja annettava anteeksi, se on tämän elämän suurin läksymme.
Keskitytään hyvään, se palautuu takaisin, älkää katkeroituku kiusaamisesta, olemme itse sen valinneet läksyksemme!
Vaikeudet voi kääntää voitoksi. - Yjvggkj
Anteeks kiusatut oisitte tapellu kunnolla vaan vastaan nii en mä teitä pitkää ois jaksanu kiusaa! Sillon lapsena
- Karmakos
Te säälittävät hullut kiusaajat valitsette sellaisen, kuka ei pysty tai uskalla. Nautitte sairaalla tavalla elämästä.
Toiset nauttivat elämän antimista ja kunnioittavat toisia, toiset taas nauttivat toisten henkisestä/ ja tai fyysisestä kiduttamisesta, levittäen pahaa oloa ympärilleen.
Häpeäisitte! - Openuhri
Sellasia ne on ja vielä aikuiskoulutuksessa. Opetusmetodi suoraan louhimieheltä. Ensin ongitaan kaikki tiedot mitä saadaan, sitten aletaan tykittää kesken opetuksen ja kaikkien kuullen ja muut katsoo kehen nyt osuu. Varokaa narsistiopettajia! Kun olisi tarkoitus vaan ottaa opetus vastaan, ei julkista nöyryytystä.
- samaamieltäoon
Pettäjät saavat palkkansa.
- kaikkeahyvääsulle
Sympatiani on puolellasi aapee, jos olet se kiusattu. Toivon, että pääset vihasi katkeruutesi yläpuolelle, vain siten voit näytää kiusaaja luuserille ettei se nujertanut sinua.
- HaukutVäärääMiestä
Miksi sinä ap minulle huudat?
Etkö tiedä, että minä(kin) olin koulukiusattu enkä suinkaan se kiusaaja.
Kerää ensin kaikki faktat ennenkuin alat syyttelemään. - halleluujaa
vaikeaa sun asettua kenenkää yläpuolelle ku et usko edes oikeuteen joka on Jeesus. Olet yhtä saatanan riepoteltavana kuin kaikki muutkin, (ja yhtä paha synnintekijä).
- Kfkfkkfkfk
SAAKO ESIM MUSOIKIN KUUNTELUSTA 10 VUOTTA LINNAA?
http://blog.oikeus.pro/fi/blogi/:action/viewentry/entryid/750
- tohonpitääpuuttua
ehdottomasti.. teen ilmiannon poliisille.
- hannuristojiimies
Suomen lakien mukaan olisin vapaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15270416/te-hylkasitta-minut-tanaankin! - Kiusaajakaisa
Tuollainen itsesääli ja katkeruus jostain nuoruuden aisoista varmaan gutaa tekeekin. Grow up! Itse kasvoin aikuiseksi. Se vähän mitä urpåillw vittuilin,tajusin omasta pahasta olosta -ja olosuhteista johtuviksi. Annoin anteeksi perheelleni, itselleni. Vieläkin pyytelen sydämesäni anteeksi niiltä joita pahiten piinasin. Ihan hyvin tulee nukuttua, nykyään olen näkemäni heikon puolella, en kanna syyllisyyttä. Olin itsekinn urhi. Nykyään toimii itsereflektiokin tietoisena prosessina eikä tuu tunnepäisaään käyttäydyttyä kuin katkera hemmoteltu kakara.En vaan jatka samaa toimintaa aikuisena. Nöyrryin ylpeydessäni ja elämä on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389