Miten alla olevaa functiota kutsutaan pythonista ctypesiä käyttäen?
GetNames(MYNAME* list, int max_names) ;
typedef struct _name_list
{
char name[10] ;
} MYNAME ;
MYNAME names[46];
GetNames(names, 46);
Alla oma python yritys, en ymmärrä mikä vialla?
import ctypes
class MYNAME(ctypes.Structure):
_fields_ = [
("name", (ctypes.c_char*10))]
names = (MYNAME * 46)()
python_get_names.argtypes = [ctypes.POINTER(MYNAME*46), ctypes.c_int]
python_get_names(names, 46)
Tule virhe:
ValueError: Procedure called with not enough arguments (20 bytes missing) or wrong calling convention
Apua Python ctypes!
EiYmmärrä6
2
335
Vastaukset 2
- Kokemus-opettaa
Lisää mutuilua,
Viittaako kertomasi virhe, antamaasi esimerkkiin, epäilyttää että ei, vaan virhe ilmoitus viittaa ohjelmassa muualla olevaan virheeseen, eikö niin ? - Kokemus-opettaa
Kummalista moderointia,
avaus sisältää ohjelmakoodia monta riviä enemän kuin minun antamani vastaus, kuitenkin vain minun vastaus poistettiin, eikä senkään poistoon olisi pitänyt olla mitään aihetta.
Merkillistä touhua, tosiaan, ei mitään tolkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505