Miten alla olevaa functiota kutsutaan pythonista ctypesiä käyttäen?
GetNames(MYNAME* list, int max_names) ;
typedef struct _name_list
{
char name[10] ;
} MYNAME ;
MYNAME names[46];
GetNames(names, 46);
Alla oma python yritys, en ymmärrä mikä vialla?
import ctypes
class MYNAME(ctypes.Structure):
_fields_ = [
("name", (ctypes.c_char*10))]
names = (MYNAME * 46)()
python_get_names.argtypes = [ctypes.POINTER(MYNAME*46), ctypes.c_int]
python_get_names(names, 46)
Tule virhe:
ValueError: Procedure called with not enough arguments (20 bytes missing) or wrong calling convention
Apua Python ctypes!
EiYmmärrä6
2
335
Vastaukset 2
- Kokemus-opettaa
Lisää mutuilua,
Viittaako kertomasi virhe, antamaasi esimerkkiin, epäilyttää että ei, vaan virhe ilmoitus viittaa ohjelmassa muualla olevaan virheeseen, eikö niin ? - Kokemus-opettaa
Kummalista moderointia,
avaus sisältää ohjelmakoodia monta riviä enemän kuin minun antamani vastaus, kuitenkin vain minun vastaus poistettiin, eikä senkään poistoon olisi pitänyt olla mitään aihetta.
Merkillistä touhua, tosiaan, ei mitään tolkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681092
- 140869
- 76809
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä422734- 38668
Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.72614Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h13599Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37584- 94559
En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55543