SINILÄHTEEN SORAKUOPPA ESTEET

PÄRPÄRPÄRWUTUTUTU

KUKA HELVETTI VIRITTELEE SINNE NIITÄ ESTEITÄ? KIVIÄ, KATKOTTUJA OKSIA JA LANKKUJAKIN ON POIKITTAIN NÄHTY. SAATANAN...!!

27

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melusaaste

Komostenkylään kannattaa mennä ajelemaan, siellä rata ihan tarkoitusta varten.

• ROSSIMIÄS

Samoinhan siellä sinilahteellä se sorakuoppa on crossia varten rakennettu. Mene paikanpäälle tallustelemaan niin huomaat että se on juuri crossiin tehty. Kukaan ei sitä lisäksi missään ole kieltänyt paitsi yksi kyltti löytyy.

• urrrpo
        ROSSIMIÄS kirjoitti:

Samoinhan siellä sinilahteellä se sorakuoppa on crossia varten rakennettu. Mene paikanpäälle tallustelemaan niin huomaat että se on juuri crossiin tehty. Kukaan ei sitä lisäksi missään ole kieltänyt paitsi yksi kyltti löytyy.

Montakos kylttiä tarviis olla et kielto menis perille?

• PÄRPÄRPÄRWUTUTUTU

Niin monta että niiden pystyttämiseen ei riittäisi ikä eikä terveys.

• skool
        PÄRPÄRPÄRWUTUTUTU kirjoitti:

Niin monta että niiden pystyttämiseen ei riittäisi ikä eikä terveys.

Niin aina löytyy niitä jotka katsovat, että laki tai säännöt ei ole heitä varten. Aikamoinen melusaaste mopoista ja autoista siellä syntyy. Näin lähellä asuvana sanon. Ja kun ei siellä ajokaan enää riitä, vaan menivät jo ilves ladulle ruopimaan.

• NOUDATASIEVAALAKEJAS

Kukaan ei kyllä ole ruopinut ilves ladulla :D en ainakaan itse ole jälkiä nähnyt. Toisekseen väitätkö itse että noudatat kaikkia lakeja?

• luonnonrauhaa

Päristelijät voisi ajella virallisilla paikoilla, miksei valvota!

• haistavaan

Ihailtavaa kansalaisaktiivisuutta. Nostan hattua.

• Pärrpärrpärr

Hehhee keskeytyykö ajaminen esteiden takia? Hiekkakuoppa on kylläkin ihan muuhun tarkoitukseen kuin päristelyyn tarkoitettu ja niinkuin kyltistä voi päätellä, moottoriajoneuvolla ajo kielletty. Tyhmäkö olet? Mene radalle ajelemaan.

• norppamiäs

Hiekkakuopissa on aina hiekkaa ja hiekan alla on pohjavesi. Ei tee hyvää pohjavedelle, kun bensan ja öljyjen kanssa lotraillaan. Sitten kun muutama litra lirahtaa, tuutko selvittämään asian vai päristeletkö huitsin helvettiin ja nopeesti

• tie-täjä

ajaa kait siellä isompiakin koneita ku mopot haloo,pillarit ja kuorkit niissäkö ei polttoaineita ja öljyjä????

• Risujemmaaja123

Ne onkin siellä luvallisesti, toisin kuin mopot ja muut autot

• Estenttentten

Ketään ei kyllä haittaa se ajo siellä. Miksi valittaa ja virittää esteitä?

• lukekaapajonnettuosta
    • satapiikkinen

Niin!Eihän ne työkoneet pohjavettä yms. saastuta,hyd.öljy ei voi olla saastuttaja.Parempi päristellä siellä,kuin yl.tiellä.

• Ärsyyntynyt

Mua kans suoraan sanottuna Vituttaa ne Helvetin Mopo päristelijät jos mie vielä kerranki semmosen nään ni mää ammun haulikolla

• UHKAILIJAOLET

Perkele mitä uhkailua

• UHKAILIJAENOLE

No kyllä sitä perhana vois muualla päristellä niillä teiän kotteroilla ajakaa seinää ennemmin ku siellä

• SUOMIPERKELE

Jumaleissön mua ärsyttää nää pärinä pojat niitten pikku pärrä pyörillä PERKELE

• feministiaktivistirotta

no jo on perrkele. mua viruttaa tejän kotterot menkää ajamaan perseeseen niillä. KYLLÄ MINÄ OLEN SAATANA OMAN SANANI SANONUT :((( ssurettaa Ö:((((((

• mäkimonttu

OLEHAN VAROVAINEN UHKAILUILLAS,joku voi ottaa sen todesta ja lataa samalla mitalla takas!

• oleparehellinen

Höpsistä. Se vaatisi jo pallit.

• pommi-isä

perkeleen uhkailiat mun isäomistaa pommitehtaan ja voi räjäyttää sut 700 eri tavalla, oohhan varovainen

• heinolangaypiirit

KUKA VITUN JOUSIMIES MINUN MAILLA PÄRISYTTÄÄ MOPOJA SAATANA TULIS SOTA JA TAPPAIS TOLLASEN NILKIN.

• Ärsyyntynyt

No Perkele ku se asia ei mee niitten idioottien päähän ni on otettava kovemmat keinot käyttöön täytyy harkita niitten mopojen paskomista ku näkyy niitä kato sitte miten ajot menee

• SUOMIPERKELE

Vittu ku vituttaa👿 Ne pärinä pojat pikku pörrää pyörillä riehuu minun mailla PERKELE!!!!!

• Kotterothelvettiii

koittakaas nyt ymmärtää et siel ei perkele ajella niillä paskoilla mitä teillä on vai pitääks ne teidän mopot paskoa täysin vai mites

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe