SINILÄHTEEN SORAKUOPPA ESTEET

PÄRPÄRPÄRWUTUTUTU

KUKA HELVETTI VIRITTELEE SINNE NIITÄ ESTEITÄ? KIVIÄ, KATKOTTUJA OKSIA JA LANKKUJAKIN ON POIKITTAIN NÄHTY. SAATANAN...!!

27

700

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melusaaste

Komostenkylään kannattaa mennä ajelemaan, siellä rata ihan tarkoitusta varten.

• ROSSIMIÄS

Samoinhan siellä sinilahteellä se sorakuoppa on crossia varten rakennettu. Mene paikanpäälle tallustelemaan niin huomaat että se on juuri crossiin tehty. Kukaan ei sitä lisäksi missään ole kieltänyt paitsi yksi kyltti löytyy.

• urrrpo
        ROSSIMIÄS kirjoitti:

Samoinhan siellä sinilahteellä se sorakuoppa on crossia varten rakennettu. Mene paikanpäälle tallustelemaan niin huomaat että se on juuri crossiin tehty. Kukaan ei sitä lisäksi missään ole kieltänyt paitsi yksi kyltti löytyy.

Montakos kylttiä tarviis olla et kielto menis perille?

• PÄRPÄRPÄRWUTUTUTU

Niin monta että niiden pystyttämiseen ei riittäisi ikä eikä terveys.

• skool
        PÄRPÄRPÄRWUTUTUTU kirjoitti:

Niin monta että niiden pystyttämiseen ei riittäisi ikä eikä terveys.

Niin aina löytyy niitä jotka katsovat, että laki tai säännöt ei ole heitä varten. Aikamoinen melusaaste mopoista ja autoista siellä syntyy. Näin lähellä asuvana sanon. Ja kun ei siellä ajokaan enää riitä, vaan menivät jo ilves ladulle ruopimaan.

• NOUDATASIEVAALAKEJAS

Kukaan ei kyllä ole ruopinut ilves ladulla :D en ainakaan itse ole jälkiä nähnyt. Toisekseen väitätkö itse että noudatat kaikkia lakeja?

• luonnonrauhaa

Päristelijät voisi ajella virallisilla paikoilla, miksei valvota!

• haistavaan

Ihailtavaa kansalaisaktiivisuutta. Nostan hattua.

• Pärrpärrpärr

Hehhee keskeytyykö ajaminen esteiden takia? Hiekkakuoppa on kylläkin ihan muuhun tarkoitukseen kuin päristelyyn tarkoitettu ja niinkuin kyltistä voi päätellä, moottoriajoneuvolla ajo kielletty. Tyhmäkö olet? Mene radalle ajelemaan.

• norppamiäs

Hiekkakuopissa on aina hiekkaa ja hiekan alla on pohjavesi. Ei tee hyvää pohjavedelle, kun bensan ja öljyjen kanssa lotraillaan. Sitten kun muutama litra lirahtaa, tuutko selvittämään asian vai päristeletkö huitsin helvettiin ja nopeesti

• tie-täjä

ajaa kait siellä isompiakin koneita ku mopot haloo,pillarit ja kuorkit niissäkö ei polttoaineita ja öljyjä????

• Risujemmaaja123

Ne onkin siellä luvallisesti, toisin kuin mopot ja muut autot

• Estenttentten

Ketään ei kyllä haittaa se ajo siellä. Miksi valittaa ja virittää esteitä?

• lukekaapajonnettuosta
    • satapiikkinen

Niin!Eihän ne työkoneet pohjavettä yms. saastuta,hyd.öljy ei voi olla saastuttaja.Parempi päristellä siellä,kuin yl.tiellä.

• Ärsyyntynyt

Mua kans suoraan sanottuna Vituttaa ne Helvetin Mopo päristelijät jos mie vielä kerranki semmosen nään ni mää ammun haulikolla

• UHKAILIJAOLET

Perkele mitä uhkailua

• UHKAILIJAENOLE

No kyllä sitä perhana vois muualla päristellä niillä teiän kotteroilla ajakaa seinää ennemmin ku siellä

• SUOMIPERKELE

Jumaleissön mua ärsyttää nää pärinä pojat niitten pikku pärrä pyörillä PERKELE

• feministiaktivistirotta

no jo on perrkele. mua viruttaa tejän kotterot menkää ajamaan perseeseen niillä. KYLLÄ MINÄ OLEN SAATANA OMAN SANANI SANONUT :((( ssurettaa Ö:((((((

• mäkimonttu

OLEHAN VAROVAINEN UHKAILUILLAS,joku voi ottaa sen todesta ja lataa samalla mitalla takas!

• oleparehellinen

Höpsistä. Se vaatisi jo pallit.

• pommi-isä

perkeleen uhkailiat mun isäomistaa pommitehtaan ja voi räjäyttää sut 700 eri tavalla, oohhan varovainen

• heinolangaypiirit

KUKA VITUN JOUSIMIES MINUN MAILLA PÄRISYTTÄÄ MOPOJA SAATANA TULIS SOTA JA TAPPAIS TOLLASEN NILKIN.

• Ärsyyntynyt

No Perkele ku se asia ei mee niitten idioottien päähän ni on otettava kovemmat keinot käyttöön täytyy harkita niitten mopojen paskomista ku näkyy niitä kato sitte miten ajot menee

• SUOMIPERKELE

Vittu ku vituttaa👿 Ne pärinä pojat pikku pörrää pyörillä riehuu minun mailla PERKELE!!!!!

• Kotterothelvettiii

koittakaas nyt ymmärtää et siel ei perkele ajella niillä paskoilla mitä teillä on vai pitääks ne teidän mopot paskoa täysin vai mites

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      96
      2005
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      286
      1827
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      320
      1644
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1520
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1081
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      29
      1036
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1027
    8. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      994
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      988
    10. 67
      964
    Aihe