Kumisaapasrunkkarit

OletSäälittävää

Yksinäinen perverssi nostattaa juttuja ja keskustelee itsensä kanssa kumppareista. Kumisaapasfetissi on säälittävin fetissi mitä voi olla. Kumisaappaissa ei ole mitään seksikästä ne on maamiesäijien kengät. Miksi jollekin muodostuu noin säälittävä fetissi maailman rumimpiin kenkiin, ehkä iksä on raiskannut persereikään kumpparit jalassa vai mitä on käynyt. Niasetkin nautraa kumpparirunkkareille, melkein yhtä säälittäviä kuin pikkuhousujen nuuhkijat... peräkämmareiden poikia vailla naisia.

10

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bearman-x

      Kateutta vain...

    • Burberrykö

      Niin, ehkä itse olet se säälittävä. Siinä olen samaa mieltä kanssasi että kannattaako samasta aiheesta nostattaa ja aloittaa juttuja, ei kannata. Löylykauhahenkilö vaan saa enemmän mahdollisuuksia iskeä kenen tahansa persereikään.
      Mikä on sinun fetissisi? Et edes kehtaa kertoa? Älä tuomitse kenenkään mieltymyksiä, sinuakaan ei ole tuomittu, eihän vaan.

      • Jpw52

        Joo,ei kumppareissa mtn vikaa,kiihottaa minuakin joskus,vaikkei mikään fetissi...

        Eri asia taas on koittaa tuputtaa ja julkituoda omaa fetissiänsä aloittamalla 12 'keskustelua'...


    • Järki_mukaan

      Joo fetissinsä kullakin ei se ole keltään pois mutta naurettavaa tukkia palsta noin monen kumisaapasjutun kanssa!

    • Uuuhhhjjj

      Kumisaapasrunkkarit ovat ihan löylykauhakamaa.

    • Kontiot-jalkaan

      Oli pakko tulla välillä kaupunkiin hoitelemaan työasioita, mutta ensi viikolla palaan jälleen mukavan maalaisloman merkeissä Savoon. Ennen paluuta on kuitenkin pako kertoa, millaiset pari viikkoa minulla on juhannuksen jälkeen kesäpaikassani ollut. Tai oikeastaan kerron vain yhdestä päivästä, jonka ymmärtäminen vaatii toki hieman taustan kertomista.
      Löysin tämän paikan vuosi sitten keväällä muistaakseni Kallen ilmoituspalstojen kautta. Maalaispariskunta etsi parinvaihdosta kiinnostunutta pariskuntaa. No minulla ei ollut tarjota vaimoa mukaan vaihtoon, mutta vastasin kuitenkin. Ja kuinka ollakaan, sain heiltä tuolloin vastauksen, joka johti viime kesänä vierailuuni talossa. Tuo viikonvaihteen vierailu oli ihanaa, mukavaa seksileikittelyä pullollaan, olimme kolmisin toistemme kimpussa ensin hieman varovaisemmin mutta lopuksi jo melko riettaasti niin saunassa kuin sängyssäkin.

      Mutta se taustasta, nyt lähdin siis lomanviettoon heidän luokseen liki kuukaudeksi, auttamaan heinänteossa ja hieman myös rakennushommissa. Alan kokemusta kun on jonkin verran siunaantunut. Ensimmäinen viikko sujui kuten viimekesäinen viikonvaihdekin, mutta viime viikko toi hieman uusia kuvioita mukaan. Näin siksi, että Seija-emäntä oli Joroisissa viime viikon siskonsa luona auttelemassa heinätöissä kun siskon miesystävä makailee sairaalassa.

      Toki me Antti-isännän kanssa olemme harrastaneet miestenvälisiä leikkejä jo ennenkin kaksistaan ilman Seijaakin, mutta nyt juttuun tuli uusi vire. Ja minä sain kuin vahingossa toteutumaan yhden pitkäaikaisen unelmani eli olla nainen miehelle. Naisellista minusta ei saa, partaa ei ajettu, rintakarvat rehottivat mutta kuitenkin olin jonkinlainen nainen. Ainakin kelpasin Antille.

      Kaikki alkoi sitä, että yksi roolileikeistämme Seijan ja Antin kanssa oli sellainen jossa hiippailin heidän rantasaunallaan iltahämärissä, löysin pukuhuoneen pyykkikorista Seijan rintaliivit ja pikkuhousut ja ryhdyin runkkaamaan niihin. Ja jäin tietysti kiinni touhuistani saaden rangaistukseni. Antti palasi tuon leikin tunnelmiin eräänä iltana viime viikolla kysyen minulta, kiinnostiko minua oikeasti nuo Seijan alusasut. Ja kun myönsin että kiinnostivat ja kiihottivat, hän ehdotti, että pukeutuisin kokonaan Seijan asuihin ja kokeilisimme uudenlaista leikkiä.

      Niinpä suuntasin pyykkikorille, löysin sieltä käytetyt ihanan tuoksuiset alushousut, puuterin värisen korsetin, sukat ja alushameen sekä sellaisen pitkän edestä napitettavan työleningin. Puin ne päälleni ja juuri ja juuri sain ahdettua läskini tuohon korsettiin. Mutta kuinka ihanasti se nostikaan rintani esille, tunsin todellista kiihotusta katsahtaessani peiliin. Vedin vielä jalkaan sukupuolettomat Kontio-saappaat ja lähdin sopimuksemme mukaan kohti navettaa.

      Touhuilin hetken niitä näitä karjakeittiössä, putsailin hieman paikkoja ja odottelin. Pian kuulinkin oven käyvän, mutta en kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota, jatkoin vain hommiani. Arvelin Antin pohtivan ovela, mitä hän oikein tekisi. Tai oikeastaan toivoin hänen ihailevan mahtava pyllyäni, joka oli kutsuvasti pystyssä kun putsailin astioita vesikraanan alla.

      Yllättäen tunsin Antin takanani, hänen kätensä kulkivat suoraan leningin peittämille rinnoilleni ja hän painautui vaativasti pyllyäni vasten. Ja samalla tunsin, kuinka hänen verryttelyhousujen sisässä oleva kovettunut kyrpänsä painautui vaativan tuntuisena vasten pyllyäni. Antti puristeli rintojani, hieroi vatsaani ja kuljetti kätensä välillä myös syliini vetäen minut entistä tiukemmin itseään vasten. Sitten hänen kätensä hakeutuivat leningin sisään ja puristelivat vaativaisesti korsettien peittämiä rintojani. Antti riisui leninkini ja niin olin hänen edessään korsetissa, pikkuhousuissa, sukissa ja saappaissa. Samassa hän tarttui minuun tiukasti ja pakotti polvilleen eteensä pudottaen samalla verryttelyhousunsa nilkkoihin. Antilla ei ollut housujen alla laisinkaan alushousuja, joten edessäni oli hänen muhkea melansa, kiimatippa päässään kiiltäen. Ja ennen kuin ehdin tekemään itse mitään, Antti oli ohjannut kalunsa huulilleni ja pakottanut minut imemän itseään.

      Jonkin aikaa itseään minulla imetettyään Antti käski minut nousemaan pystyyn. Sitten hän repi pikkuhousut jalastani ja pullautti rintani korsettien kätköistä esiin. Korsetti oli pahuksen tiukka eikä oloani helpottanut yhtään se, että korsetti oli edelleen tiukasti kiinni mutta rintani oli pullautettu niiden kätköistä esiin. Korsetti painoi vähän perhanasti rintojeni alla, mutta toisaalta tunne oli kiihottava ja nännini sekä kaluni kovettuivat entisestään.

      Antti käski minut polvilleen matalalle pesupöydälle, jossa pestiin yleensä lypsykoneen osia ja muita maidon tuotannossa tarvittavia astioita. Nyt pöytä oli tyhjä, sillä iltalypsy oli vielä tekemättä. Ja siitä tulikin sellainen lypsy, jota en etukäteen olisi osannut kuvitellakaan. Ja jos olisin osannut, niin olisinkohan suostunut.

      • Kontiot-jalkaan

        Kyhjötin pöydällä polvillani ja kuulin Antin touhuavan jotain takanani kaapilla. En nähnyt häntä, mutta pian tunsin hänet takanani. Hän oli riisunut itsensä täysin alasti, sillä tunsin alastoman vatsan, rinnan ja kalun painuvan minua vasten kun hän nousi taakseni pöydälle. Hän tarttui jälleen rintoihini ja ryhtyi puristelemaan niitä todella kiihottavasti. Jonkin aikaa rintojani puristeltuaan Antti irtautui minusta. Pian tunsin kylmänkostean tunteen pyllylläni ja samalla tunsin, kuinka pyllyäni, pussejani ja kaluani rasvataan jollakin rasvalla tai lähinnä se tuntui vaseliinilta. Antin sormi kulki myös pyllyssäni ja tunsin, kuinka hän väkisin painoi rasvaa syvälle pyllyyni. Nyt Antti tuli taas päälleni tarttuen käsillään rinnoistani ja huomasin hänen ottaneen lisää rasvaa käsiinsä. Niinpä rintani tulivat rasvattua oikein kunnolla.

        Antti käski minun pysyä paikoillaan ja lupasi että tulen kokemaan jotain aivan uskomatonta. Kuulin kuinka hän kytki lypsykoneen päälle ja pian hän toikin neljä lypsysuutinta pöydän ääreen. Ja ennen kuin ehdin edes kissaa sanomaan, oli ensimmäinen suutin tarttunut imuvoimallaan tiukasti oikeaan nänniini. Ja yhtä nopeasti oli toinen suutin vasemmassa nännissäni. Imu oli melko kova, tunne ei ainakaan aluksi ollut miellyttävä. Nännini venyivät ja minusta tuntui, että ne lähtisivät irti. Mutta pian huomasin, että rytmikkäästi nouseva ja laskeva imu olikin loppujen lopuksi kiihottava. Olin aina pitänyt nännieni pienestä puristelusta ja imemisestä ja tämä tunne alkoi tuntua minusta todella taivaalliselta. Nauttiessani tunteesta en edes huomannut, kuinka kaluni solautettiin kolmanteen lypsysuuttimeen. Meinasin laueta siihen paikkaan. Hetken Antti seisoi pöydän ääressä neljäs suutin kädessään ja minusta vaikutti, että hän ei ollut suunnitellut mihin sen asentaisi. Mutta pian hän keksi imaista tuohon suuttimeen toisen kivespussini löysän nahan ja minun on myönnettävä, että hetkeksi kipu vei nautinnon taka-alalle.

        Saatuaan minut asetettua lypsykoneeseen Antti tuli jälleen taakseni, työnsi aluksi sormensa, sitten toisenkin hyvin rasvattuun pyllyyni ja pian tunsin kuuman kyrvän pään aukollani. Hitaasti Antti työntyi sisääni, tarttui lanteistani ja ryhtyi naimaan minua pyllyyn. Aluksi hitaammin, pian tiukemmin ja tiukemmin. Minun laukeamiseni oli jo melko lähellä eikä lypsykone mitenkään reagoinut, vaikka pyysinkin tahdinhidastusta. Tosin ei reagoinut Anttikaan, päinvastoin hänen tahtinsa vaan kiihtyi.

        Laukesin huimasti karjahtaen lypsykoneen imusuuttimeen ja se vaan jatkoi imemistään samaan tahtiin. Hetken se tuntui vielä hyvältä, mutta pian homma alkoi tuntua enemmänkin kivuliaalta. Mutta onneksi Anttikin oli jo päässyt oman laukeamisensa portille. Tunsin, kuinka hän painautui tiukasti pyllyäni vasten, puristeli lypsykoneen edelleen imemiä rintojani ja tyhjensi spermalastinsa suoleeni tiukasti painautuen. Onneksi hän tokeni purkauksestaan melko nopeasti ja ymmärsi pysäyttää lypsykoneen. Olikohan hänellä omakohtaisia kokemuksia, kuinka kivuliaalta koneen imu tuntuu laukeamisen jälkeen. Antti purki laitteen rinnoistani, pussistani ja kalustani. Kun hän oli saanut kaikki neljä suutinta irti, kuulin kuinka hän pöräytti koneen vielä käyntiin ja painoi yhden suuttimen tiukasti pyllynreikääni vasten. Tunne oli huima kun kone ilmeisesti imaisi Antin pyllyyni laukaisemat spermat kertaheitolla sisäänsä. Näin tehtyään Antti pysäytti koneen, vei sen takaisin navetan puolelle ja tuli pian puhdistelemaan minua. Ja tämän jälkeen hän käski minun mennä saunaan jonne hänkin pian tulisi puhdistettuaan paikat ja koneet leikkiemme jäljiltä.


    • Voi-ku-kiva

      Voi-ku-kiva

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe