Joko tämä uusi PJ

metri_potku

Joko tämä uusi pj pestiperinnön napannut on kunnolla oppinut puhumaan kauniisti idästä ja maanittelemaan tyhmien eurot taskuihinsa ja kommunismin ja ryssäkkiyden ylistyslauluille .

7

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulukinlähestyy

      Et taidan olla ihan perille IPU:n päämääristä.

      • levitä-totuutta

        IPUkin voisi jo sanoa että kannattaa puolueettomuutta niin itään kuin länteen.Tyhjäntoimittajat pyörittävät valemediaansa mielinmäärin kun ei puhuta selkeästi asioista. Ne jopa valehtelevat IPUn saavan rahaa Venäjältä. Ei ole näkynyt missään vaan olemme itse maksaneet pienet menot omista ansioista vuodesta toiseen. Valemedian valheet niskassamme ja IPU ei ole edes korjannyt huhuja. Kyllä puolueen pitää olla demokraattinen ja avoin niin että kaikki tietävät totuuden. Suomi pitää pelastaa ongelmilta jotka kokoomuslaiset ja kepulaiset ovat tahallaan luoneet .Sotavarustelu rikastuttaa asetehtaiden omistajia niin idässä kuinlännessä ja sitä meidän ei pidä hyväksyä.


      • Puolueettomuus
        levitä-totuutta kirjoitti:

        IPUkin voisi jo sanoa että kannattaa puolueettomuutta niin itään kuin länteen.Tyhjäntoimittajat pyörittävät valemediaansa mielinmäärin kun ei puhuta selkeästi asioista. Ne jopa valehtelevat IPUn saavan rahaa Venäjältä. Ei ole näkynyt missään vaan olemme itse maksaneet pienet menot omista ansioista vuodesta toiseen. Valemedian valheet niskassamme ja IPU ei ole edes korjannyt huhuja. Kyllä puolueen pitää olla demokraattinen ja avoin niin että kaikki tietävät totuuden. Suomi pitää pelastaa ongelmilta jotka kokoomuslaiset ja kepulaiset ovat tahallaan luoneet .Sotavarustelu rikastuttaa asetehtaiden omistajia niin idässä kuinlännessä ja sitä meidän ei pidä hyväksyä.

        Onhan IPU aina sanonut kannattavansa puolueettomuuspolitiikkaa ja se on kirjattu ohjelmiinkin. Valemedian juttuja sen ihmeemmin kannata seurata. Kirjoittavat mitä kirjoittavat.


    • putinispessimis

      voi voi ryssäkit selittelee mutta suomen kielen taivutuskin on suoraa venäläistä sekomössöä

      • opetus-tehoaa

        Yksi hyvä piirre tässä hulluudessa on. Sitten kun joudutte rintamalle niin menetätte niin henkenne kuin rahanne joita olette vuosia varastaneet suomalaisilta oudoissa joukoissa. Loppuu samalla rehellisten suomalaisten pilkka. Sitten teillä on uusi vanha johto .Tervemenoo sinne mistä isänne tulivat kallella kypärin uhon jälkeen. Neuvoni on että muuttaisitte länteen ja jättäisitte suomalaiset elämään rauhassa omaa elämäänsä. Natsijälkeläiset eivät ole ikinä suomalaisia vaan pelkkiä pelkureita jotka potkivat kapaloissa. Meidän rahoja ei kyllä haaskata sotimiseen eikä paskomiseen.


      • mukaIPU

        Siinäpä kunnon Putinistin märkä uni!


    • hofe

      Ei kai persut ole onnistuneet valtaamaan IPU!
      Tuossakin yksi natotrolli painaa niska limassa eikä muuta ohjelmaa ole kuin ryssää vastaan oli mikä oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe