Hei, minulla on ollut nyt yli viikon kestänyt vatsatauti, joka alkoi oksenteluna ja on nyt vain ripulia ja vatsakipuja. Olen soittanut lääkäriin ja on otettu ulostenäytteitä. Lääkäri oli myös kirjoittanut Imodiumia reseptillä, jota olen käyttänyt ja myös Precosaa aina välillä, mutta nämä lääkkeet eivät tunnu auttavan muuta kuin vain hetken.
Onko tämä normaalia että vatsatauti pitkittyy viikkoja?
Huoli vain tässä tulee kun ei edes opiskeluja voi jatkaa kun joutuu kotona sairaana kokoajan olla :(
Pitkittynyt vatsatauti aikuisella
19v_opiskelija
3
1021
Vastaukset
- jokuonvialla
Eihän tuo normaalilta vaikuta. Lisää on tutkittava. Ei muuta kuin uudelleen lääkäriin.
- 19v_opiskelija
Juu aijon huomenna varata lääkäriin ajan, että saisi tutkittua lisää.
Aika vaikeaa tässä on kyllä mennä työssäoppimiseen, kun ei ole ollenkaan voimia jäljellä :( , toivottavasti tämä ei olisi mikään noro- tai rotavirus :/- jokuonvialla
Juo mahdollisimman paljon vaikka mehuja, ettet aivan kuivu. Vatsan sairaus on tosi kurjaa ja on aivan "vetämätön" olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840