Kepulandian kauhut.

kammottavaatouhua

Harvoin enää nykyaikana puhutaan kadotuksesta eli Kepulandiasta sellaisena kuin se oikeasti on ja jollaisena Mylliksen muistelmat sen esittää. Kepulandia on kauhujen paikka. Synnin palkka on kuolema eli kepulaisuus. Kepulandiaan joutuva ihminen joutuu samaan paikkaan jossa on jo kärsimässä osa demoneista eli langenneista enkeleistä. Se on täydellinen pimeyden ja kauhujen paikka jossa kärsitään ikuisesti.

27

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepu_tuomittu

      kepulaisuus on tuomittu syvään moraalittomuuteen ja tapainturmelukseen

      • lataamosta.vapaalla

        Tällaistä aivosontaa tuottaa J Läpivetelä muutos 2011
        entinen puheenjohtaja ja opettaja Kaalikylästä.


      • lataamosta.vapaalla kirjoitti:

        Tällaistä aivosontaa tuottaa J Läpivetelä muutos 2011
        entinen puheenjohtaja ja opettaja Kaalikylästä.

        Kysymyksessä ei ole mikään "aivosonta". Eräänä tutkimuskohteenani on kepulaisuus Ikaalisissa. Ikaalinen on maaseutupitäjä, jossa Keskusta-puolueella on vakiintunut ja runsas kannattajakunta. Tutkimuksessa selvitetään puolueen jäsenten mielipiteitä silloin, kun jokin tietty asia ei heitä miellytä.

        Tämä tutkimusprojekti on täysin erillinen eikä liity mitenkään tutkimustyöhöni palstan kirjoittajien sosiaalisista suhteista.


      • löylykauha.puassa
        leppäsen.täti kirjoitti:

        Kysymyksessä ei ole mikään "aivosonta". Eräänä tutkimuskohteenani on kepulaisuus Ikaalisissa. Ikaalinen on maaseutupitäjä, jossa Keskusta-puolueella on vakiintunut ja runsas kannattajakunta. Tutkimuksessa selvitetään puolueen jäsenten mielipiteitä silloin, kun jokin tietty asia ei heitä miellytä.

        Tämä tutkimusprojekti on täysin erillinen eikä liity mitenkään tutkimustyöhöni palstan kirjoittajien sosiaalisista suhteista.

        Häpyketelä ei ole vielä koskaan saanut aikaan muuta
        kuin mielikuvitussontaa paperille.


      • kurapyllystää
        löylykauha.puassa kirjoitti:

        Häpyketelä ei ole vielä koskaan saanut aikaan muuta
        kuin mielikuvitussontaa paperille.

        Homovetelä on ainakin paskonu Pekan autoon, Hanski tietää lisää.


      • lisävirtaa.hannulle
        kurapyllystää kirjoitti:

        Homovetelä on ainakin paskonu Pekan autoon, Hanski tietää lisää.

        Lataamossako Hanski tuollaisia tietoja sai kuten on Ainokin
        kertoo siellä tietonsa saannit.


      • haluamme_tietoa

        Olivatko palstan täditkin mukana paskomassa


      • koikkalainenl
        haluamme_tietoa kirjoitti:

        Olivatko palstan täditkin mukana paskomassa

        Hoikkala ilmesesti yksin?


    • kakkaalinen.kartalle

      Tänään illalla toosasta tulee Julli Homoketelän käsikirjootamaa
      kakka - ja suolilöpinää.

      • pihtisynnytys

        Tuleeko rouvan toosasta tosiaan jambe itse?


      • aika.saavutus

        Onko se vallannut koko yleisradioyhtön?


    • Isänpäiväpaskaa

      Puolesta velkaan ja kauas pois.
      Kunnat saattavat saada korvauksia, jos
      sote-uudistuksen takia käytöstä
      poistuvat kiinteistöt aiheuttavat
      nostopainetta kuntaveroon.

      Kunnille annettavia korvauksia varten
      aiotaan varata rahaa vuoden 2022
      budjetin jälkeen. Säädös korvauksista
      tehdään soten voimaanpanolakiin.

      Varsinkin pienemmissä kunnissa isku
      kunnan taloudelle voi olla kova, kun
      osa sotekiinteistöistä voi jäädä
      käyttämättä.

      Laskelmien mukaan sote-kiinteistöissä
      voi piillä jopa 700 miljoonan euron
      suuruinen ongelma.

    • kallistakallista

      Ne kunnat, jotka jatkavat entiseen malliin, voittavat tässä maakuntajutussa ja SOTE:ssa. Kun taas kunnat, jotka ovat yksityistäneet saavat tulevaisuudessa korottaa veroprosenttejaan todella railakkaasti, että kykenevät maksamaan yksityisen terveydenhuollon ammattilaisten kustannukset.

      • Me vasemmistossa olemme kaikkea yksityistämistä vastaan. Yhteiskunnan tulee hankkia kaikille jäsenilleen upouudet happinaamarit.


      • hyvälaatuista--
        karva.noppa kirjoitti:

        Me vasemmistossa olemme kaikkea yksityistämistä vastaan. Yhteiskunnan tulee hankkia kaikille jäsenilleen upouudet happinaamarit.

        Sekä hyvälaatuista happea sisältävät happipullot!


    • 22134

      Onko enää viisampia ihmisiä tai ovatko ne vasemmiston kauhu apinaladiasta kaikki.

      • myllissanoma.kertoi

        Käkiketelä on taas vähässä lääkityksessä.


      • myllissanoma.kertoi kirjoitti:

        Käkiketelä on taas vähässä lääkityksessä.

        Sepon, Kauhajoella julkaisema, aviisi on nimeltään "Myllysanomat". Lehdessä on käsitelty myös sinuun liittyviä tempauksia!


      • ota.juha.lääkkeet
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Sepon, Kauhajoella julkaisema, aviisi on nimeltään "Myllysanomat". Lehdessä on käsitelty myös sinuun liittyviä tempauksia!

        Mitä ihmeen tempauksia KäkiKetelä kirjoottelee hullunsanomiinsa?


      • ota.juha.lääkkeet kirjoitti:

        Mitä ihmeen tempauksia KäkiKetelä kirjoottelee hullunsanomiinsa?

        Googlaamalla löydät tämän jalon aviisin!


    • elmeeri

      Kyl, kepu pitäs työntää kokomuksen turkin hihaan ja nussia uudestaan ja toivoa et tulis KESKEN meno

      • ota.käkivetelä.lääke

        Täysin samoja houruja Juha kirjoottelee Myllisenä.


      • ota.käkivetelä.lääke kirjoitti:

        Täysin samoja houruja Juha kirjoottelee Myllisenä.

        Pääasia, että asioista kirjoitetaan rehellisesti!


      • ota.käkivetelä.lääke kirjoitti:

        Täysin samoja houruja Juha kirjoottelee Myllisenä.

        En tarvitse mitään lääkettä - tieteellinen tutkimustyö on parasta lääkettä kaikkiin vaivoihin!


      • muutos2011
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        En tarvitse mitään lääkettä - tieteellinen tutkimustyö on parasta lääkettä kaikkiin vaivoihin!

        Ylöjärven palstalla Käkivetelä esittelee tieteellistä totuudenmuunnostaan.


      • AdminMode
        muutos2011 kirjoitti:

        Ylöjärven palstalla Käkivetelä esittelee tieteellistä totuudenmuunnostaan.

        Vetelä ei ole logien mukaan koskaan käynyt Ylöjärvi palstalla. Ylöjärvellä kirjoittelu on epäasiallista ja loukkaavaa muutenkin, joten sinne ei kannata eksyä muutenkaan.


      • yksinkrtaiset-
        muutos2011 kirjoitti:

        Ylöjärven palstalla Käkivetelä esittelee tieteellistä totuudenmuunnostaan.

        Tärkein tutkimus työ kuitenkin on ikaalisten palsta ja siellä jambe, hanski ja mikko. homous ja pyhä yksinkertaisuus kiinnostaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe