Älkää hyvät ulvilalaiset avavatko sen välitystoimiston ovea missä ns. Välittäjänä on ilman LKV-tutkintoa Juha Lehtovuori. Saatte tällöin nukkua yönne rauhassa.
Vastaukset 6
- Lainaaraha
Hei. Kyllä minäkin vaikka olen hoitoalan työntekijä opein yhdestä kerrasta. Olen varoittanut sukulaisia. OnnekSi ammattitaitoa löytyy Porista
- Evelynni
Tiedän tapauksen ja peräti kaksi. Kierrän kaukaa koko miehen.
- naapurikunta
nii mikä tän ukon ongelma on vai mitä se häärää..
- semmonetapaus
juuri kävimme esittelyssä, yli vuoden ollu talo myynnissä enkä yhtään ihmettele, toimiiko pönttöuuni? emmää tiä oli vastaus , eli ei tiedä yhtään mitä myy, kaikenlaisia niit on pitää varmaan alkaa myymään taloi
- Evelynni
Tyypillistä tälle välittäjällä!
- Evelynni
Emmää tie onko tämä ompelukone vai pyykinpesukone. Mutta osta silti. Nyt mä tierän tää on uuni. Juha Lehtovuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291324
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581023Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159617Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va184553- 43549
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68528- 71513
- 36472
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39471Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt18461