Pyydän teitä jotka ette ole vielä tätä monissa paikoissa kiellettyä elokuvaa vielä nähneet niin katsomaan tämän ja mahdollisesti kommentoimaan näkemäänne:
https://www.youtube.com/watch?v=i-QHvtM-PLI
Arvoisat salaliittoteoreetikot!
6
117
Vastaukset
- GlowWithTheFlow
Et viitti ite kommentoida jotenkin? Onko varmaa tietoa?
- shapeshiftersgame
Minulta on viety keskittymiskyky joten mahdotonta katsoa noin pitkää elokuvaa. Voitko kertoa mistä se kertoo niin voin sitten sanoa mielipiteeni?
- HisStoryRepeatsItself
shapeshiftersgame kirjoitti:
Minulta on viety keskittymiskyky joten mahdotonta katsoa noin pitkää elokuvaa. Voitko kertoa mistä se kertoo niin voin sitten sanoa mielipiteeni?
Näin just. Joku referaatti tai edes kiinnostusta herättäviä detaljeja.
Oli pelkkää toisten pilkkaamista niiltä osin mitä katsoin eikä yhtään rakentavaa pohdintaa.
En suosittele katsomaan.Vuona 2008 kaverini sanoi että jenkit teki itte 9/11 iskut ja heitti mulle meses ton leffan linkin, sanoin että ei ne nyt niin hulluja ole, itseasiassa meinasin ensin sanoa että ooks noin hullu että uskot tommosiin salaliittoteorioihin, katsoin leffan ja totesin kaverille että taittaa ne sittekin olla.
todellakin katsomisen arvoinen leffa .- SallittuKielletty
Onpas kielletty elokuva kun on ihan tubessa tarjolla.
Ylälinja tiedottaa, katsokaa ja uskokaa, ei saa epäillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959