Syön Marevania ja INR- arvot olleet viime aikoina korkeahkot. Viimeksi 3,7 ja hyppään labrassa viikottain. Samaan aikaan joudun käymään venesectioissa, joissa verta ei saada, koska se hyytyy heti kanyyleihin. Sairastan Polysytemia veraa, jossa esim. Hb ja Hkr nousevat liian korkeiksi ja niitä yritetään alentaa ottamalla verta pois n. 400ml kerralla. Syön myös sytostaatteja kohtalaisen isoa viikkoannosta veriarvojen saamiseksi normaaleiksi. En oikein ymmärrä, miten veri voi olla samaan aikaan liian ohutta ja juoksevaa ja toisaalta hyytyy heti?!
Veri ohutta ja paksua samaan aikaan!?
waha
2
356
Vastaukset
- p-tt_INR
Ei veri ole ohutta tai paksua, veressä on hyytymistekijä, joka vereen vaikuttaa.
- p-tt_INR
Googlaa: veren hyytymistekijät
Se on hyvin monimutkainen juttu.
Artikkeleita on paljon netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808236
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264438- 504048
- 503175
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262506- 312009
- 291986
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381923