Edes yksi merkki sinulta, sananen suuntaani

mies_kaipailee

89

3813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Mihin tarvitset naista...
      Rakkauteen...kuksimiseen.
      Kaveriksi....ystäväksi..
      VAI....INTOHIMOISEEN SUHTEESEEN..
      MIHIN KUULUU NÄMÄ KAIKKI..♥♥♥♥♥♥

      • Sinäoletyksiheistä

        Netissähän on paljon trolleja ;)


      • Elluhalloyb

        Höpöhöpö...😂🤗


    • valoovaloo

      En mä uskalla, pelkään että esitämme samaa kuin viimeksi, ettei mikään ole mitään, että sä pelaat ja haluat satuttaa. Laita mulle somessa jotain, biisi? Tai pyydä safkalle, pystyt kyllä. Mä en pysty

    • eimullemutta

      Mä ainakin yritin. En ehkä puolitiehen mutta pienen askeleen. Ja turhaa taisi olla :(

    • kukasenopettaa

      Tankki pitää täyttää kokonaan, jotta pääsee perille asti.

    • pswd

      Jaha. Ja mikäs se sananen on?

      • mies_kaipailee

        Ei ole kyseessä mikään tietty sana. Tarkoitin vain että antaisi kuulua itsestään jotain niin tietäisin vierailevani edes satunnaisesti hänen ajatuksissaan..


    • Huhmikäpäivä

      Tänään yritin, vähän

      • Mitätänääntapahtui

        Oliko rankka päivä?


    • Tääs.se.yksi

      mikä onkaan seuraava sana sinun toivelistallasi?

    • kuopasta

      Tiellä oli kuoppa...

    • yhdenmiehen-nainen

      Kyllä, mä tulen vastaan...., oot edelleen mun mielessäni ja sydämessäni...

      • mies_kaipailee

        Milloin se oli kun pääsin pujahtamaan sydämeesi?


      • yhdenmiehen-nainen

        Kauan sitten


      • mies_kaipailee
        yhdenmiehen-nainen kirjoitti:

        Kauan sitten

        Aivan, ihan tarkkaa aikaa onkin vaikea sanoa. Ihastus ehti ajan kuluessa kasvamaan.


    • meneteenpäin

      Minä en tarvitse ketään. Haluan elää ja asua omassa kodissani rauhassa.

      • reiluitsellesi

        Ethän sinä tarvitsekaan, mutta kummasti silti olet ikävä-palstalla.


      • peilistä

        Nimenomaan samaa ajattelen kuin tuossa ylempi vastaaja. Tulitko muka kertomaan ihan vaan varmuuden vuoksi totuuden ikävä-palstalle vai valehteletko itsellesi samalla kun ikävöit täällä?


      • työasiasurettaaeimuu
        peilistä kirjoitti:

        Nimenomaan samaa ajattelen kuin tuossa ylempi vastaaja. Tulitko muka kertomaan ihan vaan varmuuden vuoksi totuuden ikävä-palstalle vai valehteletko itsellesi samalla kun ikävöit täällä?

        Tämä ilta on viimeinen täällä ja kerron vain mielipiteeni miten tilanteen nyt koen. Aika teki tehtävänsä ja ymmärsin että olin odottanut turhaan monta vuotta. Nyt on pakko päästää irti, koska muuten kuolen henkisesti ihan kokonaan ja siitä olisi haittaa omille lapsilleni. Nyt en pysty antamaan täysin anteeksi hänelle, mutta pikkuhiljaa seuraavien vuosien aikana surukin häviää. Mutta toisaalta kun olen nyt päästänyt irti niin voin hiukan paremmin, ikäänkuin taakka olisi pudonnut harteilta. Ja koska viihdyn erittääin hyivn yksin en näe siinä mitän ongelmaa. Työasia stressa yhä ja sitä se ollut jo yli kolme vuotta ja sitä suren loppuelämäni ajan, koska liikun kuitenkin niillä suunnilla ja joka kerta kyyneleet alkavat valua.


      • Tyypillisen
        työasiasurettaaeimuu kirjoitti:

        Tämä ilta on viimeinen täällä ja kerron vain mielipiteeni miten tilanteen nyt koen. Aika teki tehtävänsä ja ymmärsin että olin odottanut turhaan monta vuotta. Nyt on pakko päästää irti, koska muuten kuolen henkisesti ihan kokonaan ja siitä olisi haittaa omille lapsilleni. Nyt en pysty antamaan täysin anteeksi hänelle, mutta pikkuhiljaa seuraavien vuosien aikana surukin häviää. Mutta toisaalta kun olen nyt päästänyt irti niin voin hiukan paremmin, ikäänkuin taakka olisi pudonnut harteilta. Ja koska viihdyn erittääin hyivn yksin en näe siinä mitän ongelmaa. Työasia stressa yhä ja sitä se ollut jo yli kolme vuotta ja sitä suren loppuelämäni ajan, koska liikun kuitenkin niillä suunnilla ja joka kerta kyyneleet alkavat valua.

        narsistista. Jätät pallon toiselle.


      • mitenniinmukaon
        Tyypillisen kirjoitti:

        narsistista. Jätät pallon toiselle.

        Luin tuon pariin otteeseen, enkä minä tulkinnut sitä narsistisena tai pallon jättämisenä toiselle.


    • olet-

      unelmain...taattu, karvainen

      • karvainenunelma

        Ja ilmeisesti varmakin vielä 😂


    • Jokinsussaon

      En ole unohtanut sua. Aika usein oot mun ajatuksissa. Liikaakin. Vois tehdä jotain järkevääkin tällä haaveiluajalla ;)

      • mies_kaipailee

        Joten eiköhän mennä nukkumaan niin jaksaa huomenna kaivata taas sitten oikein paljon.


    • Kummastijotkut

      Löytää täältä tuntemiaan, aloittajakin monta. Ihmetellä täytyy.

    • Etsinätarvitseminua

      Pitkän ajan seurannalla se on käynyt selväksi.
      Tulet oikein hyvin toimeen ilman minua.
      Niin monta kertaa tulin vastaan ja koetin aina uudelleen kunnes luovutin koska sinä menit ohitse olkiasi kohauttaen, vailla sanankaan sanomisen tarvetta.

    • Aloittajahyvä

      Puolitiehen vastaantuleminen / meneminen ei ole koskaan vain toisen osapuolen asia vaan se koskee tietysti molempia.

      • mies_kaipailee

        Olen ollut jo monesti puolitiessä vastassa. Olet oikeassa, se on molempien tehtävä, ei pelkästään toisen. Nyt kuitenkin vaatii häneltäkin vastaan tulemista.


    • lcsts

      Mistä tiedän / mme missä kohtaa on se puolitie??

    • Oletkosinämennyt

      Yhtään häntä vastaan.

    • ajatusavaruuteen

      Olen tuntenut olevani persona non grata, joten tämä ei voi olla minulle häneltä (vaikka hyvä biisi onkin!). Yleensä musalinkit on täällä aika schaibaa.

      Maailma on täynnä hänelle sopivia pinnallisia naisia. En voi loputtomiin itseäni tyrkyttää kun en kelpaa, vaikka onkin ihmetellyt suoraan miksen ole enää häneen yhteydessä. Ehkä haluaisi kertoilla kaikki yksityiskohdat muista naisista, mutta en välitä enää kuulla enempää :)

      Monia asioita haluaisin sanoa, mutta en enää viitti nolata itseäni tän enempää.

    • Hänetolesinä

      Kun katson sinua mies! Monenlaiset visiot ja ajatukset alkavat vaivata mieltäni.
      Totuuden nyt haluan kertoa, on sinullakin näin sitten helpompaa jatkaa saalistamista.
      Sinähän olet varattu tukevasti, ja tästä huolimatta " haluat minut" kolmanneksi pyöräksi, sotkemaan lliittosi ja tuomaan surua vaimollesi. Osuinko oikeaan?
      Haluat siis erota liitostasi, mutta jokin pidättelee sinua edelleen.
      Vaimosiko pidättelee ja koettaa pitää sinusta kiinni?
      Kysymys on siis ongelmasta, joka ei kuulu minulle vieraalle naiselle millään tavoin!
      Joko nyt ymmärrät että, minulle ei riitä pelkkä muutama satunnainen tapaaminen.
      En tarvitse sinua sänkyyni, en muuhunkaan tarvitse sinua!

      • Hänhänhän

        Tämä voisi melkein olla minulle yhdellä mutalla. En halua sinua kolmanneksi pyöräksi. En voisi sinulle tai vaimollekaan sitä tehdä. Olet oikeassa, niin pidättelee. Minua pidättelee niinkin yksinkertainen asia kuin pelko. Pelko liittyy kuitenkin vakavempiin asioihin, kuin yksin jäämisen pelkoon tai taloudellisiin menetyksiin. Pelkään pahempia asioita. Pelkään myös, riittävätkö voimani.


    • enpystytulla

      Siinä on vaa se ongelma että minä en uskalla :( Sinun ptiäisi ottaa yhetyttä niin että voitaisiin mennä yhdessä.

      • mies_kaipailee

        Kunpa se yhteydenottokin olisi aina niin helppoa. Minäkin olen tullut hyvin varovaiseksi sen suhteen. Hiljaisuus on tällä hetkellä helpompaa, vaikkei sekään helppoa ole...


      • Jokopiantaas

        Huomasin kyllä tänään


      • mies_kaipailee

        Emme nähneet tänään. Tai siis ainakaan minä en nähnyt häntä.


    • Winteris

      Laitoin viimeisen viestin. Tiedät mies, että en halua ketään muuta. Valitsin sanani väärin, anteeksi ne. Tiedän herkkyytesi ja että pelkäät. Jos uskaltaa luottaa ja etenkin rakastaa, on mahdollisuus. Sinä teet siirron tai et tee.

      • kummansiirto

        Toteat itsekin valinneesi sanasi väärin, eli tiedät hänelle jääneen väärän kuvan kuin mitä oikeasti tarkoitit. Mietipä, kannattaisiko korjata omat sanomiset vastaamaan sitä mitä oikeasti tarkoitat.


      • pöljienshakissa
        kummansiirto kirjoitti:

        Toteat itsekin valinneesi sanasi väärin, eli tiedät hänelle jääneen väärän kuvan kuin mitä oikeasti tarkoitit. Mietipä, kannattaisiko korjata omat sanomiset vastaamaan sitä mitä oikeasti tarkoitat.

        Juu ei kannata vittu ihan sama


    • 123a123a123a

      "Laitoin viimeisen viestin. Tiedät mies, että en halua ketään muuta. Valitsin sanani väärin, anteeksi ne. Tiedän herkkyytesi ja että pelkäät. Jos uskaltaa luottaa ja etenkin rakastaa, on mahdollisuus. Sinä teet siirron tai et tee. "

      Minäpä kerron pari totuutta, jotta järki tulisi päähän. Tuolla veijarilla ei ole mitään tekoa eikä asiaa tännepäin. joten antaapa nyt loppua tämä suunsoitto. Turhaa tuhlaatte chitti-pojat aikaamme. Jompi kumpi holhoukseen, piste.

    • MarilynMeTheBest

      " enpystytulla

      8.11.2017 17:48
      Uusi
      Siinä on vaa se ongelma että minä en uskalla :( Sinun ptiäisi ottaa yhetyttä niin että voitaisiin mennä yhdessä."

      Sydänkävyllä taas himot norkis? 🙃😍

      Kirajallisesti kerran vielä: Pysy poissa palstoilta, että muutkin rauhoittuvat, marlilyn.

    • SIITÄ_PIDETÄÄN_KIINNI

      TÄSSÄ ON TOTUUS KERRANKIN AIKA OIKEIN:

      TÄSTÄ ON PIDETTÄVÄ KIINNI, EIKÄ ENÄÄ VOI JAKTAA RIEHAANTUMISELÄMÄÄ TÄÄLLÄ.

      " Hänetolesinä

      8.11.2017 17:26
      Uusi
      Kun katson sinua mies! Monenlaiset visiot ja ajatukset alkavat vaivata mieltäni.
      Totuuden nyt haluan kertoa, on sinullakin näin sitten helpompaa jatkaa saalistamista.
      Sinähän olet varattu tukevasti, ja tästä huolimatta " haluat minut" kolmanneksi pyöräksi, sotkemaan lliittosi ja tuomaan surua vaimollesi. Osuinko oikeaan?
      Haluat siis erota liitostasi, mutta jokin pidättelee sinua edelleen.
      Vaimosiko pidättelee ja koettaa pitää sinusta kiinni?
      Kysymys on siis ongelmasta, joka ei kuulu minulle vieraalle naiselle millään tavoin!
      Joko nyt ymmärrät että, minulle ei riitä pelkkä muutama satunnainen tapaaminen.
      En tarvitse sinua sänkyyni, en muuhunkaan tarvitse sinua!"

    • FYGVYGVYVYF

      NYT HILJAA JO. SUULAIN SAKKI MENKÄÄ POIS, ELÄKÄÄ ELÄMÄÄNNE, EI TÄNNE KANNATA TULLA. IHAN TOTTA, EI ENÄÄ TÄTÄ, HOMMA ON NIIN TYLSÄÄ JA TYPERÄÄ.

    • meeäiteeluo

      ei kukaan halua sun uihketta kuulla.eti oma elämä.paskakasa.inhoon ukkoja jotka vinkuu.vai vielä puolitiehe.tuu tänne niin näytä sun "puolities"ja olen kiltti ja hellä nainen.kelle haluan.mee äitees luo.

    • edesyhdeksiaskeleeksi

      Jos tänne kirjoittaa hyvien tunnisteiden kanssa niin lasketaanko se?

      • sivuhuom

        Jos ne on hyvin tunnistettavissa ja olet melko varma, että sinun hän käy täällä lukemassa niin miksikäs ei laskettaisi.


    • Eräsnainenkaipaa

      Antaisit vähän edes tunnisteita kuka oletlie? Millä kirjaimella nimesi alkaa, tai hänen? Suomi on iso maa :|

      • mies_kaipailee

        Minun nimeni alkaa J:llä.


      • IhanaJ

        Ja sukunimessä 8 kirjainta?


      • mies_kaipailee

        Niin on 8 kirjainta. Hyvin arvattu tai tiedetty!


      • IhanaJ

        Tuutko huomenna moikkaa?


      • mies_kaipailee

        Jos laitat itsestäsi nuo samanlaiset tiedot ja ne täsmäävät, niin tulen.


      • IhanaJ

        Etunimessä 5 ja sukunimessä 7. Paikan sä jo tiedätkin. Tuutko iltapäivällä?


      • mies_kaipailee

        Ei ole kaipaamaani naiseen osuvat tunnisteet. Ei osunut.


      • mieolenJ
        IhanaJ kirjoitti:

        Etunimessä 5 ja sukunimessä 7. Paikan sä jo tiedätkin. Tuutko iltapäivällä?

        Sanoppas oman etunimen eka ja viimeinen kirjan, sukunimelle sama. noh heitä paikkakunnastakin monta kirjainta, millä alkaa ja mihin päättyy.


      • IhanaJ

        Sanon sun 🙂 sukunimi alkaa K:lla viimeinen N ja Helsingissä taidetaan aikaa viettää. En oikeestaan jaksa tätä. Tää mr. J vois nyt vaan tulla tähän ja lopetataan tää ihmettely.


      • neljäjaviisi
        mies_kaipailee kirjoitti:

        Ei ole kaipaamaani naiseen osuvat tunnisteet. Ei osunut.

        neljä ja viisi.


      • LakkaaNyt
        mieolenJ kirjoitti:

        Sanoppas oman etunimen eka ja viimeinen kirjan, sukunimelle sama. noh heitä paikkakunnastakin monta kirjainta, millä alkaa ja mihin päättyy.

        Jo JUHA jauhamista tota paskaa näillä palstoilla ja keskity perheeseesi!


      • jättäkääjuharauhaan

        Juha on jo jättänyt naisensa.


    • Kiirettäpitää

      En jouda nyt tälläsiä lässytyksiä. Opettelen seisomaan norjaks käsillä. Sit teen ruotsalais tanskalaisen kippari kalle ilmeen. Aion myös opetella kroatialaisen kädentaivutuksen. Opettelen myös kyproslaisittain sorminjuoksemista. Lähinnä siks että saan enempi vedettyä lanttumaakareita puoleeni.

    • kokenutpelurinainen

      No mikä on kaipauksesi kohteen etunimen 3. kirjain ja sukunimen eka ja vika kirjain?

      • tiedänkyllä

        Aika vaikea kysymys..


    • Kysyntoisinpäin

      Annoitko sinä hänelle samoja sanasia mitä pyytelet toiselta suunnalta, voisiko sanattomuus juontaa sellaisesta, kannattaa muistaa sellainen että mikäli itse on sanaton niin sanoja ei kannata silloin odotella toiseltakaan suunnalta.

      • Erittäinhuomionarvoinen

        Seikka.


      • mies_kaipailee
        Erittäinhuomionarvoinen kirjoitti:

        Seikka.

        Joskus tilanne vaan on sellainen, että seuraavan pienen askeleen on tultava juuri siltä toiselta.


    • OhjeitaTäältäkin

      Onkohan se toinen aina sitten saanut niskaansa viha- ja pilkkaryöpyn? Psyko-trollit sitä kuulemma harrastaa (HS eilen). Olis kivaa jos voisit parantua, eikö mitään terapiaa/vieroitusta tohon ole saatavilla?
      Kannattais kokeilla. Pakkohan ton on joskus loppua tai sä karkotat kaikki pois. Voiko rakkaus parantaa?
      Voin mä kiskoa sut batmobiilistas ulos ja sit jutellaan...

    • kasvaedeshenkisesti

      Juha täällä asioi? Kuulehan. Menetit pelin sen yhden ainoan kerran, paluuta ei ole. Poikani olen kasvattanut, en tarvitse parisuhteessa fiilistä äiti.

    • Juurikinnäinniinon

      Tuun vastaan.

      • vaivalehtelitko

        Joko menit häntä vastaan? Laitoitko viestiä tai jotain?


    • Ikäonnumeromuttasekertoo

      Tämä kirjoitus koskee sinua mies yksin!
      Ei kaikkia mahdollisia vapaita miehiä tai avo/avioliitossa olevia miehiä.
      Hyvin pitkän ajanjakson jälkeen, sattumalta luulisin kohtasimme toisemme.
      Katsoit minua edempää, no tämä ei tehnyt minuun sellaista vaikutusta -
      kuin ehkä juurikin sinä oletit.
      Kieltämättä olin hämmästynyt, todella hämmästynyt näkemästäni.
      Ajattelin vain että, mitä ihmettä sinulle on tapahtunut viimeisten vuosien aikana.
      En usko että meillä on mitään annettavaa toisillemme, jos joskus olisi ollut mahdollisuus johonkin - niin sen olemme menettäneet. Ehkä yksinkertaisesti vain hyvin itsekkäistä syistä näin.
      Sinä olet aina halunnut paljon elämältä, et myöskään halunnut rinnallesi naista, joka ei kaikilla tavoin täydentäisi sinua ja pystyisi johdattamaan sinut täydelliseen onneen.
      Minä sain jäädä vieraaksi sinulle, olinhan täysin sopimatpn harmaavarpunen.
      Seksistä ja ruumiillisista himoista, ei kerran ollut kysymys - vaan jostain aivan muusta.
      Kaikki on ollut hyvin pitkään kuin pysähtynyttä. Olen sopeutunut, joutunut hyväksymään, elämän yksinäni. Rakkaus, läheisyys mikään normaali ei ole kuulunut elämääni enään aikoihin.
      Miksi näin jätän tämän kohdan avoimeksi, koska se on yksi osa elämästäni joka tuottaa tuskaa.
      En voi olla sinulle, kesäheila tai hetken päähänpisto. En voi olla korvike, että unohtaisit entisesi.
      Tarvitsen rinnalleni rohkean, avoimen ja viisaan miehen.
      Jolla on avara maailmankatsomus ja tunteita, kärsivällisyyttä kestää ja sopeutua tilanteeseen.
      Ruumiini ei janoa sinua, koska en pysty muistamaan mennyttä, olematonta tapahtunutta.
      Joten mielummin yksin ja turvassa loukkauksilta.

    • Sunvuoronyt

      Tuun kyllä vastaan, kunhan saan jonkin merkin, että merkitsen jotain enemmän. Muuten jatketaan kuten nyt.

      • mies_kaipailee

        Meidän tilanteemme on sellainen, että hän otti etäisyyttä. Hän on ainoa joka sen voi myös kuroa umpeen.


      • sivusta
        mies_kaipailee kirjoitti:

        Meidän tilanteemme on sellainen, että hän otti etäisyyttä. Hän on ainoa joka sen voi myös kuroa umpeen.

        Millä kirjaimella alkaa naisen nimi? :)


      • mies_kaipailee
        sivusta kirjoitti:

        Millä kirjaimella alkaa naisen nimi? :)

        En sitä paljasta.


    • Justiinsanyt

      en jouda.

    • tuun_sua_vastaan

      Okei, hmmmm. Mihin sä mua muuten tarvitset? Johonki juttuun vai?

      • mies_kaipailee

        Harrastamaan, puuhailemaan, kahvittelemaan, suutelemaan, rakastelemaan, kainaloon nukkumaan. Elämään.


      • tuun_sua_vastaan
        mies_kaipailee kirjoitti:

        Harrastamaan, puuhailemaan, kahvittelemaan, suutelemaan, rakastelemaan, kainaloon nukkumaan. Elämään.

        Kuulostaa mukavalta. Yhden miehen kanssa ois kyllä kiva. Puuhailla kaikkee. :)Edelleen on ollut ajatuksissa hän.


      • mies_kaipailee
        tuun_sua_vastaan kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta. Yhden miehen kanssa ois kyllä kiva. Puuhailla kaikkee. :)Edelleen on ollut ajatuksissa hän.

        Jos kuulisin tuon, että olen hänen ajatuksissaan edelleen, olisin aivan onnessani.. Juuri nyt se riittäisi.


      • kirjaimetKehiin

        sanokaa nyt edes suunta,onko pirkanmaa lähelläkään?


      • mies_kaipailee

        Itä-Suomi


      • ushma1

        Olenko se sitten minä.


    • Jotaintuttua

      Onko kaipaamasi naisen etunimessä neljä ja sukunimessä yhdeksän kirjainta?

      • mies_kaipailee

        Ei ole noin.


    • arvuutellaansitten

      Laitanpa omankin tunnisteen naiselle. Sinun sukunimessä 5 kirjainta ja loppuu samaan kirjaimeen kuin etunimeni alkaa. Etunimesi alkaa samalla kirjaimella, johon oma sukunimeni päättyy. Se pieni askel. Laita tähän oikeat kirjaimet, niin aivan varmasti tulee viesti.

    • Domenante

      Tulen koko strap-on dildoni varren mitalla vastaan ja sisällesi. Se on muuten 7 cm halkaisijainen ja 22,5 cm pitkä. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe