totuus nimimerkeistä !

aattelia

Taitaa kalahtaa kalikka molempien kinttuun . Tämä on 3 kerta aloituksena 3 tunnin aikana . PATRIAX jaIRONMIKESS ovat todellisuudessa NATON kannattajia . Heidän Suomivastainen ja Venäjämielinen propaganda saa Nato empiät muuttumaan Nato kannattajiksi . PATRIAX uhoaa Suomen tuhoa tai "lilliputti suomen" liittämistä Venäjään . Jatkakaa vain samaa propakandaa . Helpotatte monen empiän päätöstä , ruveta kannattamaan Suomem liittämista länsimaisten denogratioiden joukkoon!

42

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö, höpö sun juttujasi! Kansan enemmistö on yhtä viisas kuin minäkin ja tajuaa, ettei Natosta ole IKINÄ Suomea auttamaan.

      • HyväVertailu

        Kansan enemmistö on toki viisas siinä kuin homppeliIiro on tyhmä!


      • 57u46

        Vastaa jo ironmikess mitä mieltä olet Putinin puolueen neuvonantaja Duginista. Joka kirjassaan sanoo että Suomi pitää liittää Venäjään.

        Jos et tuomitse tuota Duginin oppia niin taka-ajatuksesi on Suomen liittäminen Venäjään.


      • Paljonko pitää pelätä, että yökaudet veivaa Duginin oppia nupissaan?
        Missään muualla en ole kuullut enkä nähnyt mainintaa koko miehestä, paitsi trollin itkemänä valituksena Nato-palstalla?


    • aattelia

      Jos esimerkkiä kaipaatte tässä yksi : Pohjois-Korea uhkaa ydinohjuksellaan tuhota USA:n ja kaikki vastustajansa . Suomikin vastustaa Pohjois-Korean ydin/ohjus kehittelyä . PATRIAX on uhannut Venäjän tuhoavan vastustajansa SATAN 2 ohjuksillaan . Lisäksi hän Venäjän SUULLA tuomitsee Suomen kansan joko helvettiin tai Venäjän orjiksi . Pohjois-Korean uhoaminen on vain vahvistanut Kimiä vastustavaa liittoumaa . Samoin käy näillä palstoilla . Suomiryssien uhkailut lisäävät Naton kannatusta . Iso kiitos siitä heille !

      • Kyllä USA on suurempi uhka, kuin Pohjois-Korea, senhän sanoo jo maalaisjärki?
        Israel on ydinasevalta ja sen naapureilleen tuottama tuho ja kärsimys on ihan toista luokkaa kuin parjatulla Pohjois-Korealla, jolla tällaista lähihistoriaa ole ollenkaan?


      • aattelia
        PietariSuuri kirjoitti:

        Kyllä USA on suurempi uhka, kuin Pohjois-Korea, senhän sanoo jo maalaisjärki?
        Israel on ydinasevalta ja sen naapureilleen tuottama tuho ja kärsimys on ihan toista luokkaa kuin parjatulla Pohjois-Korealla, jolla tällaista lähihistoriaa ole ollenkaan?

        Missä on KimJong Unin Aasian matkat . Koska hän lähtee valtiovierailuille ympäri Maailmaa , kuten Trump on nyt . Joten KUMMALLA maalla on liittolaisia/ystäviä enemmän ? Taas nähdään , että puheesi johtaa aina omaan maaliin . Eteläkoreakin suorastaan vaatii USA:lta turvatakuita hullua Kimiä vastaan. Israel ei muuta vaadi, kuin oikeutta elää rauhassa . Uskonsotien tähden heidän on oltava Rautaakin kovempi. Ilmeisesti Pietari Suuri vielä ihannoi Hitleriä, koska Juutalaisvaltio ISRAEL käy hermoon . Tämäkin vie uskottavuuttasi puheiltasi , ja Natoempiät siirtyvät Nato kannattajiksi.Monen Suomalaisen kristityn matkakohde on juuri Israel.


      • Israel on osoittautunut juuri siksi, kun sen kuvailin ja Pohjois-Korealla, josta mesotaan, ei sellaista lähihistoriaa ole....mikä on ongelmasi?
        Niin ironista, kuin se onkin, Etelä-Koreassa tavallinen kansa ei juurikaan pelkää Pohjois-Koreaa.
        Uhan muodostaa jenkkien läsnäolo alueella tukikohtineen, täytyy olla aika sekosokea, ellei pysty erittelemään tässä mitään merkillistä?


      • PietariOnVenäjänlakeija

        Ja sinähän lisäksi TIEDÄT, että paksu Kim haluaa neuvotella? Tosin lähdettä asiaan ei "jostakin syystä" vain satu löytymään?


    • tuumailen.tätä

      Totuus on joskus tarua ihmeellisempää, ainakin tässä tapauksessa. Nuo kyseiset nimimerkit ajavat Suomea Natoon kuin käärmettä pyssyyn. On ajateltava mahdollisuutta, että PietariSuuri jne ovat CIAn palkkalistoilla, niin taitavaa niiden työskentely tällä palstalla on. Ja varsinkin patriax ajaa Natoon, ei epäilystäkään. Kai sitten lopulta käy niin että Natossa ollaan.

      • Tuumailepa ihan rauhassa, minä pyrin olemaan realisti ja siihen ei todellakaan sovi Suomi Natomaana?


      • tuumailen.tätä

        Mutta mutta. Kun ajatellaan tosiasioita. Säikeen avauksessa todetaan, kyseisten kirjoittajien viestit saavat ihmiset muuttumaan Naton kannattajiksi. Niin on ajateltava että ovat CIAn miehiä.


      • JokoRiittäisi
        PietariSuuri kirjoitti:

        Tuumailepa ihan rauhassa, minä pyrin olemaan realisti ja siihen ei todellakaan sovi Suomi Natomaana?

        Ja sitä realismia on mielestäsi loputon valehtelu ja väitteiden esittäminen, vaikka et koskaan ole pystynyt yhtäkään väitettäsi perustelemaan, todistamisesta puhumattakaan.
        Nyt taisi käydä taas niin että tässä ketjussa sinut piestiin maksettuna ryssänrottana, kuten niin monta kertaa ennenkin.

        Miksi yleensäkään jatkat tuota lässytystäsi, kun ei sinua ota vakavasti yksikään täällä?
        Niin monta kertaa sinut valehtelijaksi todistettu ja sadoista ketjuista ulos naurettu, kun vielä huomioidaan sinun historiasi ja kyseenalaiset saavutuksesi niin....
        Miksi jatkat?


      • Kaikenlaisia huijareita on, mutta minä olen realistina aina tuonut esiin sen, että Venäjällä pelottu on aivan turhaa touhua.


      • JokoRiittäisi
        PietariSuuri kirjoitti:

        Kaikenlaisia huijareita on, mutta minä olen realistina aina tuonut esiin sen, että Venäjällä pelottu on aivan turhaa touhua.

        Kaikenlaisia huijareita on ja sinä niistä sitä pahinta laatua, täysin patologinen valehtelija joka itse uhkailet Venäjällä aina silloin kun sopii sinun muuhun valehteluusi.
        Selvitä mitä se realismi tarkoittaa ja lopeta sanan käyttö, sinun käyttämänäsi se herättää vain hilpeyttä ja sääliä.


      • OlettkoKuullut
        PietariSuuri kirjoitti:

        Kaikenlaisia huijareita on, mutta minä olen realistina aina tuonut esiin sen, että Venäjällä pelottu on aivan turhaa touhua.

        Et sinä, mutta veljsei SBOSS pelottelee asialla jatkuvasti!

        "Mikäli Suomi jatkaa Nato-intoiluaan ja neutralisoimatta suhteitaan Yhdysvaltoihin ja palaamaan puolueettomuus politiikkaan, johon kuuluisi ystävälliset ja rakentavat suhteet Venäjän kanssa; Venäjä joutuu muodostamaan puskurivyöhykkeen, joka tulisi katkaisemaan Suomen Oulun korkeudelta poikki. Tästä kyseessä oleva alue ulottuisi aina Jäämerelle saakka, mukaan lukien Pohjois-Norjan. Siten Venäjä varjelisi Naton uhan kohdistumista pitkälle Suomen vastaiselle rajavyöhykkeelle. Tämä tulisi tapahtumaan, joko sotilastoimin tai neuvottelemalla."


      • "JokoRiittäisi" ja alkaisit kommentoimaan oikealla nikkarillasi, etkä valikoisi niitä sopivia tilanteeseen?
        Tunnusta pois että sinulta loppui taas kerran eväät, koska minä aina myöskin perustelen?
        Miten sinä olet koskaan perustellut yhtään mitään?
        Eli...trolli....jatketaan asiapohjalta jos on kanttia?


      • SBOSS
        OlettkoKuullut kirjoitti:

        Et sinä, mutta veljsei SBOSS pelottelee asialla jatkuvasti!

        "Mikäli Suomi jatkaa Nato-intoiluaan ja neutralisoimatta suhteitaan Yhdysvaltoihin ja palaamaan puolueettomuus politiikkaan, johon kuuluisi ystävälliset ja rakentavat suhteet Venäjän kanssa; Venäjä joutuu muodostamaan puskurivyöhykkeen, joka tulisi katkaisemaan Suomen Oulun korkeudelta poikki. Tästä kyseessä oleva alue ulottuisi aina Jäämerelle saakka, mukaan lukien Pohjois-Norjan. Siten Venäjä varjelisi Naton uhan kohdistumista pitkälle Suomen vastaiselle rajavyöhykkeelle. Tämä tulisi tapahtumaan, joko sotilastoimin tai neuvottelemalla."

        Mihinkäs peukutus on unohtunut, sinulta puuttui se vielä....kuka muuten saitilla peukuttaa, en minä ainakaan?
        Eli et näköjään vieläkään tajunnut asian ydintä, mikä on siellä toimistossa yleinen ongelma?
        Eli jatkuvasti irroitat täysin ymmärrettävän ja asiallisen jutun kokonaisuudesta, onko tuo typeryyden osoittaminen edes viisasta....et sinä minulle haittaa tee vaan itsellesi?


      • PietariSuuri kirjoitti:

        Kaikenlaisia huijareita on, mutta minä olen realistina aina tuonut esiin sen, että Venäjällä pelottu on aivan turhaa touhua.

        Niin uskottiin Ukrainassakin vielä 2014.


      • OlettkoKuullut
        SBOSS kirjoitti:

        Mihinkäs peukutus on unohtunut, sinulta puuttui se vielä....kuka muuten saitilla peukuttaa, en minä ainakaan?
        Eli et näköjään vieläkään tajunnut asian ydintä, mikä on siellä toimistossa yleinen ongelma?
        Eli jatkuvasti irroitat täysin ymmärrettävän ja asiallisen jutun kokonaisuudesta, onko tuo typeryyden osoittaminen edes viisasta....et sinä minulle haittaa tee vaan itsellesi?

        "Mihinkäs peukutus on unohtunut, sinulta puuttui se vielä....kuka muuten saitilla peukuttaa, en minä ainakaan?"

        Et niin enkä minä liioin, koska vain rekisteröity nimimerkki voi sellaista tehdä!

        Yleensä silloin, kun vastaaminen on vaikeata puhuttkin peukutuksista!

        "mikä on siellä toimistossa yleinen ongelma?"

        Älä ole lapsellinen! Mitään toimistoja ei ole olemassa!

        "Eli jatkuvasti irroitat täysin ymmärrettävän ja asiallisen jutun kokonaisuudesta, onko tuo typeryyden osoittaminen edes viisasta....et sinä minulle haittaa tee vaan itsellesi?"

        Turhaan minua suret, koska tuo juttusi leimaa pahasti vain sinua itseäsi ja voin ttoki sen lainata joskus pitemmässä muodossa!

        Asian ydin on se, että te Venäjän trollit kuvittelettte ja uskotte, että voi vuorotahtiin julistaa väliin, ettei Venäjä ole uhka ja sitten seuraavassa sanomassa, etttä ellemme ole mielin kielin niin maa miehitetään!

        Ihme kylllä, et edes näe itse asiassa ristiriitaa??


      • JokoRiittäisi
        PietariSuuri kirjoitti:

        "JokoRiittäisi" ja alkaisit kommentoimaan oikealla nikkarillasi, etkä valikoisi niitä sopivia tilanteeseen?
        Tunnusta pois että sinulta loppui taas kerran eväät, koska minä aina myöskin perustelen?
        Miten sinä olet koskaan perustellut yhtään mitään?
        Eli...trolli....jatketaan asiapohjalta jos on kanttia?

        No mikäköhän se mahtaa se minun oikea nikkarini olla ja eikös se vaadi rekisteröintiä?
        Ja mikä se sinun oikea nikkarisi on, sinä kun sekoilet päivittäin kymmenillä eri nikeillä.

        Ja sitä perustelua on mielestäsi loputon valehtelu ja väitteiden esittäminen, vaikka et koskaan ole pystynyt yhtäkään väitettäsi perustelemaan, todistamisesta puhumattakaan.
        Nyt taisi käydä taas niin että tässä ketjussa sinut piestiin maksettuna ryssänrottana, kuten niin monta kertaa ennenkin.

        Miksi yleensäkään jatkat tuota lässytystäsi, kun ei sinua ota vakavasti yksikään täällä?
        Niin monta kertaa sinut valehtelijaksi todistettu ja sadoista ketjuista ulos naurettu, kun vielä huomioidaan sinun historiasi ja kyseenalaiset saavutuksesi niin....
        Miksi jatkat?

        Aiheesta sinut on valittu valtakunnanvalehtelijaksi.


      • PietariEIperustele
        PietariSuuri kirjoitti:

        "JokoRiittäisi" ja alkaisit kommentoimaan oikealla nikkarillasi, etkä valikoisi niitä sopivia tilanteeseen?
        Tunnusta pois että sinulta loppui taas kerran eväät, koska minä aina myöskin perustelen?
        Miten sinä olet koskaan perustellut yhtään mitään?
        Eli...trolli....jatketaan asiapohjalta jos on kanttia?

        "Tunnusta pois että sinulta loppui taas kerran eväät, koska minä aina myöskin perustelen?"

        No, koskas perustelet sen (lähdeviitteellä) että paksu Kim haluaa neuvotella! JA TAKUULLA jään taas vastaustta vaille!


    • aattelia

      Olen tullut tähän päätelmään: PIETARI SUURI ,PATRIAX ja IRONMIKESS on yksi ja sama kirjoittaja ! Pietari on vähän neutraali, tällä nimellä hän kirjoittaa ruokailun jälkeen , vatsa tyytyväisen täynnä . Ironmikess taasen on käytössä , kun on nälkä , kahvinpuutetta tai nikotiiniriippuvuutta . Patriax on pahanpäivänlintu . Tällöin panettaa , mutta ei saa tussua , janottaa , mutta ei saa kossua , punainen Norttikaan ei ole entisensä.

      • MauriPeukalo

        👍 👍 👍


      • Tulkintaa tuokin, ihan uteliaisuuttani kysyn...mihin kategoriaan laitat 44.Divin?


      • aattelia
        PietariSuuri kirjoitti:

        Tulkintaa tuokin, ihan uteliaisuuttani kysyn...mihin kategoriaan laitat 44.Divin?

        Älä nyt vain väitä, että olet niin JAKOMIELITAUTINEN ollaksesi vielä 44.Div ! Silloin olisit jo kaksois... eikun kolmois ... eikun neloisAGENTTI.


      • Kysyin, mihin kategoriaan luokiteltaisiin 44.Div, oletko ihan pihalla....ei tajua yksinklertaista kysymystä?


      • Pötyä! Se, että olemme samaa mieltä ja AINA myös oikeassa ei todista, että olemme sama kirjoittaja. Nato on asia, jossa natokiimakot saavat kunnolla turpiinsa. Historia tulee osoittamaan, että olimme oikeassa. Suomi ei liity koskaan Natoon, sillä siitä ei ole mitään hyötyä, mutta haittaa kylläkin.


      • aattelia
        PietariSuuri kirjoitti:

        Kysyin, mihin kategoriaan luokiteltaisiin 44.Div, oletko ihan pihalla....ei tajua yksinklertaista kysymystä?

        En tosiaan tajua YKSINKLERTAISTA kysymystä ! Mutta jos tarkoitat olenko NATO asiassa pääosin samaa mieltä 44.DIv:n kanssa , niin mielestäni olen! Lisäksi mielestäni emme kumpikaan ymmärrä Ryssäkiimaanne . Minulla on kaksi nikkiä . Olen kirjauduttuani AJATTELIA ja muuten aattelia . Asun katvealueella ja monasti kirjautuminen katkeaa .Varsinkin sadesäällä . Siksi jätän monasti kirjautumatta.


      • aattelia

        Vielä eräs tärkeä huomio Pietarista, Patrixista ja Ironmikesistä . He eivät itsekään halua tukea toisiaan , koska tälläkin jatalla ei ole yhtään PEUKKUA ylöspäin heidän kommenteissaan . HE EIVÄT SIIS USKO ITSEKÄÄN TOISTENSA KIRJOITUKSIIN . Me Natomyönteiset sentään peukutamme ylöspäin samanmielisille kommenteille . Ainoa ,mikä tulee mieleen , he ovat tosissaan ajamassa Suomea Natoon. Hyvä niin!


      • aattelia kirjoitti:

        Vielä eräs tärkeä huomio Pietarista, Patrixista ja Ironmikesistä . He eivät itsekään halua tukea toisiaan , koska tälläkin jatalla ei ole yhtään PEUKKUA ylöspäin heidän kommenteissaan . HE EIVÄT SIIS USKO ITSEKÄÄN TOISTENSA KIRJOITUKSIIN . Me Natomyönteiset sentään peukutamme ylöspäin samanmielisille kommenteille . Ainoa ,mikä tulee mieleen , he ovat tosissaan ajamassa Suomea Natoon. Hyvä niin!

        Miksi puhut monikossa.....? Olen tasan tarkkaan tietoinen, ettei yksikään satunnanen surffailija peukuttaisi Nato-kiimakoiden kantoja?
        Toiseksi, virallisia nikkareita pystyy hankkimaan useita..... sama henkilö ja se selittää, miksi kaikkein järjettömimmätkin jutut peukutellaan? Se oikeastaan kertoo kaiken Nato-kiimaisen tasosta?
        Ymmärtäisin, jos jutuissa olisi järkeä, mutta kun ne ovat pääsääntöisesti ihan jotain muuta?


      • PietariSuuri kirjoitti:

        Miksi puhut monikossa.....? Olen tasan tarkkaan tietoinen, ettei yksikään satunnanen surffailija peukuttaisi Nato-kiimakoiden kantoja?
        Toiseksi, virallisia nikkareita pystyy hankkimaan useita..... sama henkilö ja se selittää, miksi kaikkein järjettömimmätkin jutut peukutellaan? Se oikeastaan kertoo kaiken Nato-kiimaisen tasosta?
        Ymmärtäisin, jos jutuissa olisi järkeä, mutta kun ne ovat pääsääntöisesti ihan jotain muuta?

        Eli vastauksesta voisi päätellä että komppaat 44.Diviä, okei nyt tiedän?


      • Keisariaatelimaisteri
        ironmikess kirjoitti:

        Pötyä! Se, että olemme samaa mieltä ja AINA myös oikeassa ei todista, että olemme sama kirjoittaja. Nato on asia, jossa natokiimakot saavat kunnolla turpiinsa. Historia tulee osoittamaan, että olimme oikeassa. Suomi ei liity koskaan Natoon, sillä siitä ei ole mitään hyötyä, mutta haittaa kylläkin.

        Laitahan paskahousu tulemaan maisterisormuksen logo ja aatelisten keskustelupalstan nimi sen jälkeen voit jatkaa valehtelua lisää


      • aattelia
        PietariSuuri kirjoitti:

        Miksi puhut monikossa.....? Olen tasan tarkkaan tietoinen, ettei yksikään satunnanen surffailija peukuttaisi Nato-kiimakoiden kantoja?
        Toiseksi, virallisia nikkareita pystyy hankkimaan useita..... sama henkilö ja se selittää, miksi kaikkein järjettömimmätkin jutut peukutellaan? Se oikeastaan kertoo kaiken Nato-kiimaisen tasosta?
        Ymmärtäisin, jos jutuissa olisi järkeä, mutta kun ne ovat pääsääntöisesti ihan jotain muuta?

        Suomessa on 75% Naton vastustajia , eikä kukaan peukuta "sinun" natovastais kommenteille . Eikö huolestuta ! Uskon että ihmisille silmät aukeaa , esim. lukemalla "sinunkin " juttujasi . Kielteinen kanta muuttuu positiiviseksi. Suomihan on poliitisesti oikeistolainen valtio . Vanhat taistolaiset ovat kuolemassa sukupuuttoon . Tuomiojat,Halonen , Väyrynen ym. Suomettuneet venäjärähmällään olijat ovat manipuloineet Suomalaisia Natovastaiseksi ja Ryssän nuolijaksi. Onneksi nykynuoret ymmärtävät länsimaisten arvojen perään.


      • Sinullahan pätkii yhteys, eikö niin?.....ainakin väitit, mutta sanonko mikä ja missä sinulla pätkii....ei auta nikkarien vaihtelut...menee ainoastaan naurettavaksi?
        Trollitoimiston kieltä suollat ja sujuvasti.


      • PietariSuuri kirjoitti:

        Sinullahan pätkii yhteys, eikö niin?.....ainakin väitit, mutta sanonko mikä ja missä sinulla pätkii....ei auta nikkarien vaihtelut...menee ainoastaan naurettavaksi?
        Trollitoimiston kieltä suollat ja sujuvasti.

        Onneksi pätkii vain nettiyhteys .Rakas Mummuvainaani opetti minulle :HILJAA HYVÄ TULEE , AJATTELEMALLA VALLAN KAUNISTAKIN . Tästä opista olen ottanut vaarin ja AJATTELEN asiat ja kirjoitukset rauhassa mahdollisimman perustellen.


    • trolli.riehuu

      ERommeli yms. trollasi aamusta iltaan, huilasi hetken ja nyt sillä on iltavilli.

      • Yritin puhua asiaa, mutta koska Nato-trolli on asialliseen faktaan kyennyt.....herjoihin kyllä?


    • ylävitosiaeivielä

      suomi menee natoon.kun aika on valmis,suomi päättää ihan sa..hyvin ku mä omista tonttinirajoista.mitä sielä teen.ok.en oo tottunu tekemää ylävitosia.vielä.

    • PietariEIperustele

      Pietari: "Tunnusta pois että sinulta loppui taas kerran eväät, koska minä aina myöskin perustelen?"

      No, koskas perustelet sen (lähdeviitteellä) että paksu Kim haluaa neuvotella! JA TAKUULLA jään taas vastaustta vaille!

    • päivän.mietelause

      Vanha vakoilijapomon mietelause: älä katso muuta kuin lopputuloksia arvioidessasi henkilöä.

      Ja totta on, että jotkut tiltut tuntuvat tekevän vain hallaa asialleen. Aika epäilyttävää, kyllä.

      Toisaalta venäläinen kansanviisaus sanoo että se mikä voidaan selittää typeryydellä johtuu yleensä typeryydestä.

    • aattelia

      Monta hyvää USA:n aseteknologia ylivoima aloitusta poistettu palstalta. Syyttävä normi osoittaa tamänkin aloituksen kyseenalaisiin henkilöihin/henkilöön . Kun todistetusti todetaan USA:n tekninen ylivoima , muuta keinoa tiltuilla ei ole kuin ilmiantaa aloitus , jotta se poistettaisiin ,Itsekin jouduin kolme kertaa aloittamaan tämän jatan .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      258
      2937
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      390
      1890
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      68
      1809
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1569
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      114
      1325
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      285
      1093
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      43
      988
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      276
      972
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      102
      870
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      865
    Aihe