Mulla on jo sua ikävä ...

... vaikka hetki sitten nähtiin. Aivan käsittämätön veto meillä on toisiimme. Olisi ihanaa päästää jarrut irti, mutta me ei vaan voida. Tai voitaisiin, jos molemmat uskallettas. Siihen on matkaa, mutta onneksi meillä on aikaa. Annetaan ajan kulua. Perjantaina nähdään viimeistään.

13

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • growingup

      Se uskallus rikkoisi jotain.Jotain mikä rikkoutuisi herkästi muutenkin..Ikävöinti kertoo tunteista ja kaipauksesta.
      Sinulla on enemmän aikaa..
      Perjantaihin!

      • Niin se tekisi, oot oikeessa, mut kaipaan sua kaikesta tästä huolimatta lähemmäksi. Perjantaihin!


      • growingup

        Se tuntuu pahimmalta ettei me jutella kunnolla.Kaipaan sitä oikeesti ja samalla tunnen itseni yhtä lapselliseksi kuin aikoinaan.....Toivon ettet enää vedätä minua...se pelottaa kun tunnen aitoja tunteita...ja elämäntilanne on mikä on..
        Mun pitää vaan kasvaa vieläkin aikuisemmaksi..hyvää yötä..


    • Niinhänmenähtiin

      Oli kaunista ympärillä.. joka puolella.
      Hetken aikaa oli hieman outo olla, mutta seurasi oli parasta... sen pienen ajan. Käsittämätön.. niin on, tai ainakin se mitä koen nahoissani on käsittämätöntä. Julmetun kova ikävä tuli.
      Minä uskaltaisin. Mutta ymmärrän syyt miksi sinä et. Minulla ei oikeastaan enää ole elämässäni estettä meille, mutta ehkä kiltisti odotan ja seuraan milloin jarrut vapautuu. Perjantai.. no silloin on yleensä nähty, vaikka lyhyesti.
      Sanotaan vaikka niin, että eilinen kuutamo salli tuoda elämääni sellaisen hetken joka yllätti mutta olen siitä hetkestä niin onnellinen.

      • lisäänvieläettä

        Voisitko sitten perjantaina moikata mua siten, että sut tunnistan. Eritavoin kuin yleensä tervehdit, sano vaikka vaan "moi". Komean hymysi kera edelleen.


    • ajanmerkityksestä

      Onko sitä aikaa, oikeasti? Niinhän sitä ihminen monesti luulee. "Koskaan ei tiedä, onko aikaa paljon vai vähän, ja yhtäkkiä huomaa: se päättyikin tähän." Sanothan jos todella välität, tunteesi oikeassa elämässä, tuo ne tietoon, koska joskus sitä aikaa ei vain yhtäkkiä enää olekaan vaikka luulit niin, kun mullistukset kääntävät elämän kurssin.. Etkä voi sitäkään tietää, tuleeko se mullistus sinun vai hänen puolelta vai tyystin jotain muuta kautta.

      Älä anna ajan kulua. Sano mitä tunnet. Irl. Tänään, koska huomenna tai perjantaina voi olla jo myöhäistä.

    • minäseolenhei

      Voi että.. tämä aloitus voisi olla kaipaamaltani mieheltä.. nähdään perjantaina se on varma! Laitappas minulle viestiä vielä tänään jos olet hän jotain sellaista mikä meitä yhdistää hölmön huumorintajun lisäksi ;)

      • mukatummatukka

        Joo en edelleenkään usko että olisit sinä, todella nähdään perjantaina sinun luonasi.


      • Jos olit luonani perjantaina ja lauantainakin, niin sitten olet se, mut se tais mennä jo. Jos olisit se, niin meitä yhdistäisi liiallinen kiltteys. Jos olisit se, niin haluaisin tsempata sua tänä iltana, tai stemppasinkin. Me vaan törmäämme lähes päivittän. Onko se johtatusta vai mitä se on?


    • Jeiperjantai

      Huomenna mies nähdään 🤗, minkä vuoksi perjantai on viikon paras päivä!

      • Prince


      • Purple Rain


    • Aika jännää huomata, kuinka monilla on toista ikävä, mutta ei uskalla sitä suoraan sanoa. Pitäsikö muidenkin rohkaistua arvelujen sijan. Viime viikonloppuna tämä aloittamani ikävä keskusteltiin aloituksessa mainitsemani naisen kanssa. Emme vaan voi sille mitään, että viihdymme yhdessä ja yhdessäoloa lisäämme, ellei tilanne muutu. Pariksi meistä ei ole. Se johtuu ikäerosta ja erilaisista elämäntilanteista ja monesta muusta jutusta, jota en tälle kanavalle halua avata.

      Kuitenkin kaipuu on kaunis sana :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      2045
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2006
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1683
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1511
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1150
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      998
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe