falloslaina?

weteraanivippaaja

Onko tuo vanha paikka vielä toiminnassa? Entä ÖÖ-laina?

17

4439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiatoisku

Öö toimii yhä mutta falloslaina muutti nimeään, se on nyt testisvippi.

• onseniinväärintämäkin

Öö-lainalta saa kaikki mutta falloslaina ei myönnä heteroille.

• falloslainaonparas

Semmoista kysyn että saako falloksesta myös näin yöllä?

• falloslainaaja

Saa minun falloksesta muutaman miljoonan ihan koska vaan kun osaa vähän pyytää ja lypsää.

• josjäämaksamatta

Mitä perintätoimistoa Falloslaina käyttää?

• Permapankkiiri

Falloslaina käyttää EjaculateJustitiaa.

• kjerejkrejk

Tää on kyllä paras laina tämä Falloslaina! Sain itsekin viime yönä senttejä tuhdisti sieltä ja kuulemma saan maksaa takaisinkin vasta sitten kun itsellä tekee mieli. Siitä erikoinen tää falloslaina että tekis mieli maksaa heti takaisin vaikka kymmeniä muita vippejä oon jättänyt kokonaan maksamatta. Falloslaina oikein tykkää tämmöisestä mun kaltaisesta asiakkaasta jolla on oikeesti kirjaimellisesti perse auki!

• EskoTheKiller

Minäkin olen ollut pa koko ikäni. Nyt en saa enää mistään pikavippiä. Olen yrittänyt fallostakin, mutta poikakaverini ei anna enää.

• M-kar-

Falloslaina on luotettava. Viime yönä oli taas tarve saada senttejä tuhdisti niin muut kun eivät anna klo 23-07 niin Falloslaina kyllä antoi heti vaikka oltiin keskellä yötä! Falloksen pojille pitäisi antaa vuoden 2017 vippipaikka-ansiomerkki!

• falloksenpojat

Älähän nyt liikaa meitä kehu. Vielä saat maksaa takaisin korkokenkien kera peppu pystyssä. Silloin velka on veljenpoika kun maksun aika koittaa. Mutta mielellämme lainaamme m-kar:ille toistekin.

• M-kar-
        falloksenpojat kirjoitti:

Älähän nyt liikaa meitä kehu. Vielä saat maksaa takaisin korkokenkien kera peppu pystyssä. Silloin velka on veljenpoika kun maksun aika koittaa. Mutta mielellämme lainaamme m-kar:ille toistekin.

Kyllä kehun, milloinkaan ei ole takaisin maksaminen ollut näin miellyttävä kokemus. Sekin oli iloinen yllätys ettei tullut mitään yllättäviä lisäkuluja missään vaiheessa. Liukkarikin tuli lainanantajan puolesta eräpäivänä.
        Taidanpa taas kohta ottaa uutta vippiä että saa nautiskella!

• Nautiskelijamuikkari

"Liukkari", hahhaaahhaaaa, onpas siinä äidillesi nimi keksitty. Jos äitisi on eräpäivä ilman lisäkuluja, niin mikä sitten itse olet, viivästyskorko vai maksumuistutus?

• M-kar-

Kyllä minä olen ihan vaan M-kar!
        Ota sinäkin Falloslaina niin pääset kokemaan euforiaa jota ei voi verrata edes isäsi kokemaan kun päätti työntää yhden työnnön liikaa silloin aikoinaan kun laittoi asioista tietämättömän jonnen aluilleen.
        Kyllä sä opit vielä, falloksen pojat auttaa mielellään!
        Tänä yönä otan heiltä uuden vipin!

• Kkool

Linkkiä Falloslainaan.

• Anonyymi

Kirjoita Googleen Falloslaina niin löytyy linkit!

• Anonyymi

Falloslaina päihitti pankkini alle 10 sekunnissa! Tää falloslaina on Bondoraakin parempi!

• Anonyymi

Falloslaina ja panttilainaamo ovat parhaita kun ei tartte edes luottotietojen olla kunnossa niin silti saa vippiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      180
      10876
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      87
      10339
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      233
      5781
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      180
      4604
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3086
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      3085
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      39
      1883
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1478
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1310
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1234
    Aihe