falloslaina?

weteraanivippaaja

Onko tuo vanha paikka vielä toiminnassa? Entä ÖÖ-laina?

17

3450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiatoisku

      Öö toimii yhä mutta falloslaina muutti nimeään, se on nyt testisvippi.

    • onseniinväärintämäkin

      Öö-lainalta saa kaikki mutta falloslaina ei myönnä heteroille.

    • falloslainaonparas

      Semmoista kysyn että saako falloksesta myös näin yöllä?

      • falloslainaaja

        Saa minun falloksesta muutaman miljoonan ihan koska vaan kun osaa vähän pyytää ja lypsää.


    • josjäämaksamatta

      Mitä perintätoimistoa Falloslaina käyttää?

      • Permapankkiiri

        Falloslaina käyttää EjaculateJustitiaa.


    • kjerejkrejk

      Tää on kyllä paras laina tämä Falloslaina! Sain itsekin viime yönä senttejä tuhdisti sieltä ja kuulemma saan maksaa takaisinkin vasta sitten kun itsellä tekee mieli. Siitä erikoinen tää falloslaina että tekis mieli maksaa heti takaisin vaikka kymmeniä muita vippejä oon jättänyt kokonaan maksamatta. Falloslaina oikein tykkää tämmöisestä mun kaltaisesta asiakkaasta jolla on oikeesti kirjaimellisesti perse auki!

      • EskoTheKiller

        Minäkin olen ollut pa koko ikäni. Nyt en saa enää mistään pikavippiä. Olen yrittänyt fallostakin, mutta poikakaverini ei anna enää.


    • M-kar-

      Falloslaina on luotettava. Viime yönä oli taas tarve saada senttejä tuhdisti niin muut kun eivät anna klo 23-07 niin Falloslaina kyllä antoi heti vaikka oltiin keskellä yötä! Falloksen pojille pitäisi antaa vuoden 2017 vippipaikka-ansiomerkki!

      • falloksenpojat

        Älähän nyt liikaa meitä kehu. Vielä saat maksaa takaisin korkokenkien kera peppu pystyssä. Silloin velka on veljenpoika kun maksun aika koittaa. Mutta mielellämme lainaamme m-kar:ille toistekin.


      • M-kar-
        falloksenpojat kirjoitti:

        Älähän nyt liikaa meitä kehu. Vielä saat maksaa takaisin korkokenkien kera peppu pystyssä. Silloin velka on veljenpoika kun maksun aika koittaa. Mutta mielellämme lainaamme m-kar:ille toistekin.

        Kyllä kehun, milloinkaan ei ole takaisin maksaminen ollut näin miellyttävä kokemus. Sekin oli iloinen yllätys ettei tullut mitään yllättäviä lisäkuluja missään vaiheessa. Liukkarikin tuli lainanantajan puolesta eräpäivänä.
        Taidanpa taas kohta ottaa uutta vippiä että saa nautiskella!


    • Nautiskelijamuikkari

      "Liukkari", hahhaaahhaaaa, onpas siinä äidillesi nimi keksitty. Jos äitisi on eräpäivä ilman lisäkuluja, niin mikä sitten itse olet, viivästyskorko vai maksumuistutus?

      • M-kar-

        Kyllä minä olen ihan vaan M-kar!
        Ota sinäkin Falloslaina niin pääset kokemaan euforiaa jota ei voi verrata edes isäsi kokemaan kun päätti työntää yhden työnnön liikaa silloin aikoinaan kun laittoi asioista tietämättömän jonnen aluilleen.
        Kyllä sä opit vielä, falloksen pojat auttaa mielellään!
        Tänä yönä otan heiltä uuden vipin!


    • Kkool

      Linkkiä Falloslainaan.

      • Anonyymi

        Kirjoita Googleen Falloslaina niin löytyy linkit!


    • Anonyymi

      Falloslaina päihitti pankkini alle 10 sekunnissa! Tää falloslaina on Bondoraakin parempi!

    • Anonyymi

      Falloslaina ja panttilainaamo ovat parhaita kun ei tartte edes luottotietojen olla kunnossa niin silti saa vippiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe