Hei, yhden vanhemman keskustelun löysin palstalta. 2018 toukokuussa menossa ko, hotelliin merenpuoleinen huoneisto, Kiva oisi, jos joku ollut siellä lähiaikoina ja viitsisi kertoa missä paras ruokakauppa lähellä , hyviä ravintoloita , minkalainen ranta on hotellin vieressä ym. noin niinkuin lomaa helpottavaa infoa.
Naxos / hotelli Naxos Aurinkomatkat
8
1330
Vastaukset
- italiootti
Ravintoloita on paljon rantakadulla josta voi ostaa pastaa, pitsaa, kalaa ja sisilialaisia ruokia. Ruokakauppoja on vain muutama pikkuputiikki, jotka ovat auki vähän miten sattuu huom.siestan aikaan päivällä kiinni. Yksi ostoskeskus on jossa on suurempi marketti, mutta sinne on pidempi kävelymatka joten helpompi käydä ravintoloissa ja minikaupoissa. Shoppailijan/ruokamarkettilaisen paratiisi naxos ei ole, vaan kuten nimensäkin mukaan hieman kuin pikkukylät muualla Italiassa ja Kreikassa. Naxos käy rantalomailuun ja hyvää ravintolaruokaakin löytää. Erittäin hyvää jäätelöä. Ranta on hiekkaranta ja kesäisin rantavalvojat ja maksulliset rantatuolit, mutta ei ole pakko ottaa jos ei halua. Sisäänpääsymaksua rannalle ei ole.
- Giardininaxos
Rantakadulla on minimarketteja pari kappaletta. Nouse seuraavalle kadulle niin löydät vihannes,liha-kalakaupan ,
- italiootti
Ruokakaupat (mercatot) ovat kiinni siestan aikaan eli joskus klo 12-17 yleisesti kiinni. Naxoksessa on sivummalla pitkän kävelymatkan päässä myös yksi pieni ostoskeskus suurella ruokakaupalla. Naxos ei ole ruokakaupoistaan tunnettu, lähinnä rannoista ravintoloista, etna näköalasta ja rantakojuista
- hämmmennys
Onko kenelläkään tietoa mitkä Sisilian hotellit ovat aidosti paikallisten sisilialaisten omistamia? ei huvittaisi maksaa millekkään napolilaisille miljonääreille sisiliassa. Se on törkeää ettei hotelleista tarvitse mainita ketkä ovat omistajia ja silloin ei tiedä kenelle rahat menevät eikä voi olla varma tukeeko kohteen taloutta vai ei.
- cedrick
Kiitos vastauksista. Minulla on huoneisto joten jotain juotavaa ja pikku syötävää tarvitsee kuitenkin hankkia .Eli sen takia kyselin ruokakaupoista lähellä. Paikan valinta juurikin Etnan ,rannan ja Taormiinan läheisyyden vuoksi. Hotellin nimi näköjään vaihtunut. Pääasia on hyvä ruoka,meri,retket ja tunnelma. Sitä odotellessa.......
- eväätmucana
jos et löydä kauppaa/se on kiinni siestan takia niin toki voit pakata matkalaukkuun mukaan spaghetit ja ruisleipää siinä syömistä ensialkuun!
- cedrick
Kiitos vastauksestasi , eväätmucana. Spaketti ja ruisleipä säilyvät hyvin , jos en löydä kauppaa/ravintolaa missä syödä. Voi hyvää päivää näiden besserwisserien kanssa.
- Cedrick
Kiitos niille, jotka haluavat jakaa tietoa tällä palstalla fiksusti. Itse olen aiemmin antanut mukavaa nippelitietoa ja hyviä vinkkejä niin euroopasta kuin muualtakin täällä. Aina on kiva saada palautetta matkakohteista. Terkkui sulle aivotmucaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134408Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja323288Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2993266Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112433Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk142077- 2551946
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2691533- 831464
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431234Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81143