Hei,
Valaiskaa mua kiltit vähäsen.
Jos haen sotelin haussa kuuteen eri kaupunkiin opiskeleen sosionomiksi.
Pääsen neljänteen kaupunkiin valintakokeeseen.
Onko mulla silti mahkuja päästä vielä kaupunkeihin 1-3 mikäli pisteet sinne valintakokokeen jälkeen riittäisi vai onko enää mahkut päästä pelkästään tähän neljänteen hakutoiveeseen?
Soteli mihin hakutoiveeseen mahdollisuudet päästä
Mari0000000
2
178
Vastaukset
- lillyaa
On mahkuja päästä vaikka 1. hakutoiveeseen.
- hippaheijaajaa
esivalinta kokeen tulos ei merkiste enää varsinaisessa opiskelija valinnassa, jos sun hakukohteet tekee valintakoe yhteistyötä voit päästä teoriassa kaikkiin hakemiisi kohteisiin jos vaan pisteet riittää. Mutta tarkista se valintakoe yhteistyö niin tuokin selviää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784