Sulkeutunut. Työnarkomaani. Ei puhu, ei pussaa. Tylsä. Niinkö mukako?
Tuolla Leijonien keskustelussa oli mukava gallup: kerro kolme hyvää ja kolme huonoa puolta itsestäsi. Itse olen Skorppari, mutta luen oudoksuen kommentteja, joita lausutaan Kauriista täällä. Kauriit ovat töissä, joten harva heistä on täällä vastaamassa. Menkää te muutkin töihin! Hhehehehehe. No siis, hyvät ja huonot?
Skorpparina sanon näin:
Kauriin huonot:
1. Itsekeskeinen (kukapa ei olisi?!)
2. Ei kovinkaan empaattinen
3. Kysyisiminultakinensinennenkuintoimii (parisuhteessa siis)
Kauriin hyvät:
1. Vahva ja vakuuttava
2. Hellä ja intohimoinen (sekä että)
3. Minuunvoitluottaakunsynkkäonyö
Koska en ole Kauris, en painottanut varmaankaan asioita, jotka Kauriit itse haluavat painottaa. Olisi mukavaa kuulla, miten itse itsenne koette. Sincerely yours: Skrp
Sulkeutunut työnarkomaani?
13
3441
Vastaukset
Täällä yksi työnarkomaani, joka on tehnyt töitä 6 viikkoa ilman vapaapäivää. Tosin työajat on järjestetty täysin oman mielen mukaan ja sehän allekirjoittaneelle passaa :)
Joten tässä työasioiden lomassa äkkiä näpyttelen oman vastaukseni (siis mitä itse haluan painottaa):
Kauriin huonot puolet:
1. Välillä unohdan muiden tunteet (ei tarkoitus)
2. Päätän asiat ja haluan muiden hyväksynnän ja jos ei hyväksytä niin syttyy sota (olen pahoillani kärsijöiden puolesta) :)
3. Toisinaan maailma on epäoikeudenmukainen tällaiselle yritteliäälle ja ahkeralle, eli taipumus synkkyyteen toisinaan (mutta selvitty on kuitenkin jollain ihmeen konstilla)
Kauriin hyvät puolet:
1. Ahkeruus ja vastuuntuntoisuus
2. Luotettavuus ja uskollisuus
3. Turvallinen ja hyvä kumppani suhteessa sekä ystävänä
Itse pidän hyvänä itselleni myös kunnianhimoa, mutta nuo muut mainitsemani asiat ovat yleisesti kanssaolijoittemme hyväksi.
Empaattisuudesta.. En tiedä, mistä johtuu, onko kuu rapuni se, joka tekee minut kuitenkin tunteelliseksi ja välittäväksi ihmiseksi, kun nimenomaan välitän ihan tuntemattomistakin ihmisistä, joilla tiedän asioiden olevan huonosti. Tunnustan, että tirautan kyyneleitä surullisten ja romanttisten elokuvien tietyissä tunteisiin vetoavissa kohtauksissa. Toivottavasti en ole ainoa.. :)- Skorppari myös
Niin työnarkkari, kuin Skorpparikin tosin vähän maltillisempi, itseään vähättelevä ja jotenkin minusta tuntuu etten sanoisi syrjäänvetäytyvä.
Rakkaus asioissa ei hirveää kokemusta itselläni Kauriiden kanssa mutta ne mitä on niin jukrapujut
vie mennessään ja haluaa kokonaan, tiesittekö muuten että Kauris ja Skorppari todella sopii ja kipinöi.
- ..............
No siskoni on kauris ja kyllä hän ainakin ihan empaattinen on...Ja tuosta työnarkomaani-asiasta...Niin on siskoni kyllä hyvä koulussakin, muttei _todellakaan_ mikään työnarkomaani! Ennemminkin hauskanpito mielessä kuin työ. (Tosin nouseva merkki jousimies voi vaikuttaa)
Eikös nuo kaikki nousumerkit yms. vaikuta aika paljon?- Skrpn
...kuulla! Tunnollisuus on ihan hyvä asia, jos hauskanpito ei unohdu. Ja kyllähän ne "nousumerkit yms." vaikuttavat aika paljon. Voitko kertoa, mikä oma horoskooppimerkkisi on?
- .............
Skrpn kirjoitti:
...kuulla! Tunnollisuus on ihan hyvä asia, jos hauskanpito ei unohdu. Ja kyllähän ne "nousumerkit yms." vaikuttavat aika paljon. Voitko kertoa, mikä oma horoskooppimerkkisi on?
Olen jousimies, nouseva vaaka.
- Krrsh
Skorpparin luonnehdinta on kyllä hyvinkin paikkansapitävä. Ehkä tuosta itsekkyydestä voisi tarkentaa sen verran, että se karisee, kun Kauris kohtaa ihmisen, jonka vuoksi voi hypätä vaikka mustaan kuoppaan(tosin en näe sille suurta tarvetta). Kauriin on vaikea antaa kehuja tai vastaanottaa niitä, sillä hän pelkää ettei niitä joko oteta tosissaan tai että niitä annetaan ketunhäntä syvällä kainalossa. Niin usein käypi maailmassa ja kauris ei kovin teeskentelystä tykkää.
Niin hyvää, jotta sanotuksi saa:
1. Lojaali
2. Kun antaa luottamuksen, tekee sen ehdoitta
3. Haluaa miellyttää (vaikka peittää sen hyvin).
Ei niin hyvää ettei huonoakin..
1. Vaikea kääntää päätä / haluaa kääntää muiden päät.
2. Skeptinen (siitä itsekkyys, sitten kun luotto pelaa, voi antaa vaikka paidan päältään)
3. Piilottaa tunteet (kovin herkkä, eikä halua leimautua heikoksi nyyhkyttäjäksi)
Ehkäpä nuo ovat vain muiden mielipiteiden synonyymejä, tunnistin itseni myös muiden kuvauksista.
Tulen kauriina toimeen parhaiten:
Skorpioni (natsaa parhaiten, sama ajatuksenjuoksu), kaksonen, jousimies (mielenkiintoisia mutta ah, niin rauhattomia) sekä härkä (tylsä, hidas mutta luotettava).
Yritän kauriina kiertää keskustelut
Neistyeiden, Leijonien, rapujen kanssa. (tuntuvat olevan kovin herkkänahkaisia, mietiskelevät päivänselviä ajatuksia ja jahkailevat)
Vaaka on tällä maan matosmerkille mysteeri. Esteetikko ja monipuolisen kiinnostava, mutta helvetti jäätyy ennenkuin tämä Vaaka päättää onko puuron kanssa parempi voisilmä vai sokeri - vai peräti molemmat...
Olen päätynyt siihen olettamukseen, että joulukuun kauriit ja tammikuun kauriit ovat eri kastia. Jälkimmäiset ovat tylsempiä, olenhan itse joulukuun lapsia.
Ja näyttänee myös siltä, että kauriit pitävät itsestään puhumisesta. Ja kyllä, työnarkomaani, tosin yritän vähentää.- Skrpn
Mainio otsikko sinulla!
Kirjoitan tätä olettaen, että olet nainen.
Niin, paljon on yhteistä Kauriilla ja Skorpparilla, ja joillakin astrologiasivustoilla väitetäänkin, että Kauris on Skorpionille paras kumppani (ja tietysti päinvastoin), ja vasta sitten tulee Kalat. Yleisimmin Kaloja pidetään parhaana vaihtoehtona Skorpionille. Sinänsä jännittävää, sillä minusta Kauris ja Kalat ovat melkein vastakohtia keskenään. Vastauksessasi ei tainnut tulla esille, mikä kumppanisi aurinkomerkki on. Mikäli juuri tällä hetkellä on rakas rinnallasi?
Koska kaikilla aurinkomerkeillä on sekä hyviä että huonoja puolia, ei voi koskaan kaikkea saada. Kauris tuntuu välillä olevan hirveän kova ihminen, ainakin mies. Toisaalta olen aurinkomerkkikuvauksista saanut sellaisen käsityksen, että Kalat, joka on empaattisista empaattisin, onkin sitten sellainen, joka luovuttaa rakkaudessa taistelutta, jos tulee tarpeeksi vaikea tilanne eteen.
Skorpioni ja Kauris eivät luovuta vielä silloinkaan, kun kaikki näyttää olevan menetetty. Ja kyllähän se ratkaisu sieltä löytyy. Kaiken kaikkiaan kauniisti sanottuna Kauriin ja Skorpionin suhde on haastava molemmille. Molemmat myös kasvavat siinä suhteessa, jos edes kerran vuodessa antavat periksi :o). Nimittäin Skorpparillakin on jääräpään piirteitä (tuli varmaan yllätyksenä kaikille…hahahaha). On jännittävä juttu, että se sama ominaisuus, joka joskus niin kauheasti raivostuttaa eli äärimmäinen periksi antamattomuus, on kuitenkin se, jota jossain toisessa tilanteessa eniten ihailen.
Tällä foorumilla on paljon puhuttu siitä, miten Kauriista ei saa mitään selvää, että onko hän vai eikö ole tosissaan/rakastunut suhteen alkuvaiheessa, koska hän tuntuu välillä pakoilevan ja välillä olevan hyvinkin saatavilla. Itselläni ei tällaista tilannetta tullut, sillä Kauris piiritti minua hyvin aktiivisesti alusta asti – minulle siinä pakokauhua pukkasi mieluumminkin. Mitä mieltä sinä olet piirteestä, jonka monet naiset kokevat ongelmaksi? Et tietenkään voi herra-Kauriiden puolesta puhua, mutta ehkä valotat asiaa omalta kannaltasi? Sen verran minäkin olen ymmärtänyt, että Kauris katsoo mieluummin kuin katuu, ja hakee todisteita luotettavuudesta kauan.
Minun mielestäni, kun katson Skorpionina aurinkomerkkien piirteitä, Vaaka on… No vaaka on vaaka! Silleen kiikun kaakunhan hän ehkä on. Mutta hyvin hänen kanssaan toimeen tulee, ainakin tämä Skorpioni. Neitsyet syöksevät minut epätoivoon. Hyvin sanottu tuo: ”herkkänahkaisia ja mietiskelevät päivänselviä ajatuksia”. Toisista Skorpioneista minulla on ristiriitaisia kokemuksia: joko inhoan heitä tai pidän heistä heti todella paljon. Kauriit kiinnostavat aina vakavuutensa ja syvällisyytensä vuoksi. Härkien kanssa on mukavaa. Todellisia elinikäisiä ystäviä. Kalojen kanssa ollaan samalla aaltopituudella monessa mielessä. Kaksosten kanssa voi keskustella mistä tahansa taivaan ja maan väliltä. Ihailen heidän älyllistä otettaan asioihin, mutta liian pinnallinen Skorpparille muuten. Leijonan kanssa on haastavaa ja mielenkiintoista. Leijona on jalo. Kestän Leijonan omahyväiset piirteet hyvin varmaan siksi, että itselläni on kuu Leijonassa (!). Muista ei ole kovin paljon henkilökohtaista kokemusta, tai ehkä ovat niin mukavia, ettei tule mieleen nyt mitään erityistä. Varsinkin Vesimies on sellainen, josta en koskaan ole saanut mitään otetta.
Itsekeskeisyyteni on tullut päivänselvästi esille viimeistään tämän tekstin myötä... - krrsh
Skrpn kirjoitti:
Mainio otsikko sinulla!
Niin, paljon on yhteistä Kauriilla ja Skorpparilla, ja joillakin astrologiasivustoilla väitetäänkin, että Kauris on Skorpionille paras kumppani (ja tietysti päinvastoin), ja vasta sitten tulee Kalat. Yleisimmin Kaloja pidetään parhaana vaihtoehtona Skorpionille. Sinänsä jännittävää, sillä minusta Kauris ja Kalat ovat melkein vastakohtia keskenään. Vastauksessasi ei tainnut tulla esille, mikä kumppanisi aurinkomerkki on. Mikäli juuri tällä hetkellä on rakas rinnallasi?
Koska kaikilla aurinkomerkeillä on sekä hyviä että huonoja puolia, ei voi koskaan kaikkea saada. Kauris tuntuu välillä olevan hirveän kova ihminen, ainakin mies. Toisaalta olen aurinkomerkkikuvauksista saanut sellaisen käsityksen, että Kalat, joka on empaattisista empaattisin, onkin sitten sellainen, joka luovuttaa rakkaudessa taistelutta, jos tulee tarpeeksi vaikea tilanne eteen.
Skorpioni ja Kauris eivät luovuta vielä silloinkaan, kun kaikki näyttää olevan menetetty. Ja kyllähän se ratkaisu sieltä löytyy. Kaiken kaikkiaan kauniisti sanottuna Kauriin ja Skorpionin suhde on haastava molemmille. Molemmat myös kasvavat siinä suhteessa, jos edes kerran vuodessa antavat periksi :o). Nimittäin Skorpparillakin on jääräpään piirteitä (tuli varmaan yllätyksenä kaikille…hahahaha). On jännittävä juttu, että se sama ominaisuus, joka joskus niin kauheasti raivostuttaa eli äärimmäinen periksi antamattomuus, on kuitenkin se, jota jossain toisessa tilanteessa eniten ihailen.
Tällä foorumilla on paljon puhuttu siitä, miten Kauriista ei saa mitään selvää, että onko hän vai eikö ole tosissaan/rakastunut suhteen alkuvaiheessa, koska hän tuntuu välillä pakoilevan ja välillä olevan hyvinkin saatavilla. Itselläni ei tällaista tilannetta tullut, sillä Kauris piiritti minua hyvin aktiivisesti alusta asti – minulle siinä pakokauhua pukkasi mieluumminkin. Mitä mieltä sinä olet piirteestä, jonka monet naiset kokevat ongelmaksi? Et tietenkään voi herra-Kauriiden puolesta puhua, mutta ehkä valotat asiaa omalta kannaltasi? Sen verran minäkin olen ymmärtänyt, että Kauris katsoo mieluummin kuin katuu, ja hakee todisteita luotettavuudesta kauan.
Minun mielestäni, kun katson Skorpionina aurinkomerkkien piirteitä, Vaaka on… No vaaka on vaaka! Silleen kiikun kaakunhan hän ehkä on. Mutta hyvin hänen kanssaan toimeen tulee, ainakin tämä Skorpioni. Neitsyet syöksevät minut epätoivoon. Hyvin sanottu tuo: ”herkkänahkaisia ja mietiskelevät päivänselviä ajatuksia”. Toisista Skorpioneista minulla on ristiriitaisia kokemuksia: joko inhoan heitä tai pidän heistä heti todella paljon. Kauriit kiinnostavat aina vakavuutensa ja syvällisyytensä vuoksi. Härkien kanssa on mukavaa. Todellisia elinikäisiä ystäviä. Kalojen kanssa ollaan samalla aaltopituudella monessa mielessä. Kaksosten kanssa voi keskustella mistä tahansa taivaan ja maan väliltä. Ihailen heidän älyllistä otettaan asioihin, mutta liian pinnallinen Skorpparille muuten. Leijonan kanssa on haastavaa ja mielenkiintoista. Leijona on jalo. Kestän Leijonan omahyväiset piirteet hyvin varmaan siksi, että itselläni on kuu Leijonassa (!). Muista ei ole kovin paljon henkilökohtaista kokemusta, tai ehkä ovat niin mukavia, ettei tule mieleen nyt mitään erityistä. Varsinkin Vesimies on sellainen, josta en koskaan ole saanut mitään otetta.
Itsekeskeisyyteni on tullut päivänselvästi esille viimeistään tämän tekstin myötä...Piikkipyrstöinen kauris se vasta jotain olisi!
Liekö kliseisesti sanottuna synkkä vuodenaika syynä tähän "synkkälaatuiseen" mieleen, voi olla totta - Suomessa. Tosin minäpä en pidä skorppien enkä kauriiden mieltä niinkään synkkänä vaan pikemminkin syväluotaavana. Kun mennään asioissa pintaa syvemmälle, pidätetään vielä hetki henkeä ja uppoudutaan pohjamutiin, siinä erotetaan kyllä jyvät neitsyistä. Egoistina myöskin pidän monia ihmisiä "keskenkasvuisina" ja ei-stimuloivina, joilla loppuu kompetenssi kun saavutetaan keskustelulla tietty syvyys. Tai yritetään saavuttaa. (Arogantti kaurisosuus)
Tietysti elämässä on miljuunasti monta muutakin ulottuvuutta, kuten päälimmäisenä erilaiset aistinautinnot ja huumori. Näinkin kuivaksi ihmiseksi huumori on ainakin tälle (nais)kauriille yksi elinehdoista. Yksi tärkeistä valintakriteereistäni on "huumoriäly" eli ymmärtääkö prospekti tilannekomiikkaa, satiiria, huumorin eri nyansseja vai pitääkö alkaa opetella pikku-Kalle- vitsejä, että saa kanssapelurin hymyilemään. Jälkimmäinen on liikakäytettynä suoraan käänteinen omaan mielenvirkeyteen.
Tällä hetkellä rakkaani katsoo minua peilistä iltaisin. Edellinen suhde päättyi Skorpionin kanssa siksi, ettei se natsannut 100%:sti. Tunnen menettäneeni paljon, mutta parempi olo on kun ei yritä tekohengittää vihreää rantalelua;on kamala vale yrittää tuntea kun ei tunne mitään mitä pitäisi tuntea kun tunnetaan Tunne. Olemme vieläkin ystäviä ilman sarvia ja hampaita, panssarieliö oli otettu rehellisyydestäni ja minä hänen asenteestaan. Hyviä ihmisiä ei potkita pimeään yksin.
Kalat.. Ne miellyttää oikeudentuntoisuudensa vuoksi, mutta itseaiheutettu ja ylläpidetty marttyyrius on asia, mikä pistää vihaksi. Kyllästyin kuuntelemaan kalaystäväni epäloogista elämää, tämä ei ikinä kuunnellut maanläheisen tahtokauriin "fiksuja neuvoja" vaan toisti omat virheensä uudelleen ja uudelleen. Mieleen tulee 1980-luvun elokuva "Elämäni murmelina". Mukava tyttö, mutta ahdisti.Käsi alkaa hikoilla, kun sitä hysteerikko liian kauan puristelee tuskissaan. Käsi tahtoo irti. Ja niin kävi, minä seurasin kättä takavasemmalle. Ehkä tämä ei ole tyypillistä sosiaalisille kalatuksille muuta kun muuta akvaariolemmikkiä minulla ei ole ollut. Myin akvaarion vaikkakin kalat ovat kivoja seurailla.
Pakoilusta ja ahdistelusta.
Kun kauris ei ole varma, hän välttelee mieluummin kuin feikkaa tunteita. Juoksee karkuun jos lähdetään sormuksia tarjoamaan liian pian. (Been there with Gemini.) Tunnistan itseni.
On se hauskaa, miten näin itsepäisessä päässä asuu niin arka ihminen.
Kun kauris tietää mitä tahtoo, hän haluaa hakea sen. Yleensä tämä tylsimys saa mitä tahtoo, vuoren laelle vie monta tietä. Ehkä tämä myös skorpioneille tuttu harmaan kiven murtaminen on siihen pääsyy. Tunnistan itseni. Asiaan ilman kiertelyitä. Varmaa shokkihoitoa.
Tämä luonteenpiirre pätee missä vaan. Jäyhyys on maski joka heitetään nurkkaan kun totuus on alaston ja kaunis. Vain vahvat tai hyvän itsetunnon omaavat ihmiset kestävät tätä tarkastelua.
Aurinkokunnan logoista.
Vaaka. Hm. Diplomaatti, hyväkäytöksinen, kauneudentajuinen, oikeudentuntoinen. Kuulostaa pirun hyvältä. Luonnonlapsia ja osaavat kettuilla, en tiedä pitäisikö pitää moisesta mittahökötyksestä vai sittenkin potkaista mokomaa näyttämään edes kerran tasakuppeja. Puolikuppi liian vähän ja kukkura liikaa.
Toinen kauris. Liikuttavan helposti tunnistettavissa. Perhanan pokerinaamat.
Kaksonen, Jousimies, Oinas. Samassa kastissa,
aitoja tapauksia, vahvoja omilla tavoillaan, ei tylsisty mutta jossain vaiheessa päät kolisee yhteen. Joskus hyvä, joskus tietää päänsärkyä. Varsinkin jousimiehet. Ne tykkää teroitella miekkaansa. Niillä on huono tähtäys, mutta osuvat silti aina johonkin kipeästi. Silti pidän mokomista.
Mikäs tässä sitte jäi.. On sellainenkin merkki kuin käärmeenkantaja. Vanhoina aikoina sellainen vaikutti Jousimiehen ja Kauriin välissä. Pahasuinen kaveri, kovin aistiensa viemä, mutta aito. Olen miltei varma, että olen nähnyt niitä televisiossa monta.
Joo. Jos nyt hiljennettäisiin jaarittelua. Kai
tälläkin palstalla jonkinlainen suodin on..
nimim. huonoja vitsejä huussin seinältä. - käärmeenkantaja..
krrsh kirjoitti:
Piikkipyrstöinen kauris se vasta jotain olisi!
Liekö kliseisesti sanottuna synkkä vuodenaika syynä tähän "synkkälaatuiseen" mieleen, voi olla totta - Suomessa. Tosin minäpä en pidä skorppien enkä kauriiden mieltä niinkään synkkänä vaan pikemminkin syväluotaavana. Kun mennään asioissa pintaa syvemmälle, pidätetään vielä hetki henkeä ja uppoudutaan pohjamutiin, siinä erotetaan kyllä jyvät neitsyistä. Egoistina myöskin pidän monia ihmisiä "keskenkasvuisina" ja ei-stimuloivina, joilla loppuu kompetenssi kun saavutetaan keskustelulla tietty syvyys. Tai yritetään saavuttaa. (Arogantti kaurisosuus)
Tietysti elämässä on miljuunasti monta muutakin ulottuvuutta, kuten päälimmäisenä erilaiset aistinautinnot ja huumori. Näinkin kuivaksi ihmiseksi huumori on ainakin tälle (nais)kauriille yksi elinehdoista. Yksi tärkeistä valintakriteereistäni on "huumoriäly" eli ymmärtääkö prospekti tilannekomiikkaa, satiiria, huumorin eri nyansseja vai pitääkö alkaa opetella pikku-Kalle- vitsejä, että saa kanssapelurin hymyilemään. Jälkimmäinen on liikakäytettynä suoraan käänteinen omaan mielenvirkeyteen.
Tällä hetkellä rakkaani katsoo minua peilistä iltaisin. Edellinen suhde päättyi Skorpionin kanssa siksi, ettei se natsannut 100%:sti. Tunnen menettäneeni paljon, mutta parempi olo on kun ei yritä tekohengittää vihreää rantalelua;on kamala vale yrittää tuntea kun ei tunne mitään mitä pitäisi tuntea kun tunnetaan Tunne. Olemme vieläkin ystäviä ilman sarvia ja hampaita, panssarieliö oli otettu rehellisyydestäni ja minä hänen asenteestaan. Hyviä ihmisiä ei potkita pimeään yksin.
Kalat.. Ne miellyttää oikeudentuntoisuudensa vuoksi, mutta itseaiheutettu ja ylläpidetty marttyyrius on asia, mikä pistää vihaksi. Kyllästyin kuuntelemaan kalaystäväni epäloogista elämää, tämä ei ikinä kuunnellut maanläheisen tahtokauriin "fiksuja neuvoja" vaan toisti omat virheensä uudelleen ja uudelleen. Mieleen tulee 1980-luvun elokuva "Elämäni murmelina". Mukava tyttö, mutta ahdisti.Käsi alkaa hikoilla, kun sitä hysteerikko liian kauan puristelee tuskissaan. Käsi tahtoo irti. Ja niin kävi, minä seurasin kättä takavasemmalle. Ehkä tämä ei ole tyypillistä sosiaalisille kalatuksille muuta kun muuta akvaariolemmikkiä minulla ei ole ollut. Myin akvaarion vaikkakin kalat ovat kivoja seurailla.
Pakoilusta ja ahdistelusta.
Kun kauris ei ole varma, hän välttelee mieluummin kuin feikkaa tunteita. Juoksee karkuun jos lähdetään sormuksia tarjoamaan liian pian. (Been there with Gemini.) Tunnistan itseni.
On se hauskaa, miten näin itsepäisessä päässä asuu niin arka ihminen.
Kun kauris tietää mitä tahtoo, hän haluaa hakea sen. Yleensä tämä tylsimys saa mitä tahtoo, vuoren laelle vie monta tietä. Ehkä tämä myös skorpioneille tuttu harmaan kiven murtaminen on siihen pääsyy. Tunnistan itseni. Asiaan ilman kiertelyitä. Varmaa shokkihoitoa.
Tämä luonteenpiirre pätee missä vaan. Jäyhyys on maski joka heitetään nurkkaan kun totuus on alaston ja kaunis. Vain vahvat tai hyvän itsetunnon omaavat ihmiset kestävät tätä tarkastelua.
Aurinkokunnan logoista.
Vaaka. Hm. Diplomaatti, hyväkäytöksinen, kauneudentajuinen, oikeudentuntoinen. Kuulostaa pirun hyvältä. Luonnonlapsia ja osaavat kettuilla, en tiedä pitäisikö pitää moisesta mittahökötyksestä vai sittenkin potkaista mokomaa näyttämään edes kerran tasakuppeja. Puolikuppi liian vähän ja kukkura liikaa.
Toinen kauris. Liikuttavan helposti tunnistettavissa. Perhanan pokerinaamat.
Kaksonen, Jousimies, Oinas. Samassa kastissa,
aitoja tapauksia, vahvoja omilla tavoillaan, ei tylsisty mutta jossain vaiheessa päät kolisee yhteen. Joskus hyvä, joskus tietää päänsärkyä. Varsinkin jousimiehet. Ne tykkää teroitella miekkaansa. Niillä on huono tähtäys, mutta osuvat silti aina johonkin kipeästi. Silti pidän mokomista.
Mikäs tässä sitte jäi.. On sellainenkin merkki kuin käärmeenkantaja. Vanhoina aikoina sellainen vaikutti Jousimiehen ja Kauriin välissä. Pahasuinen kaveri, kovin aistiensa viemä, mutta aito. Olen miltei varma, että olen nähnyt niitä televisiossa monta.
Joo. Jos nyt hiljennettäisiin jaarittelua. Kai
tälläkin palstalla jonkinlainen suodin on..
nimim. huonoja vitsejä huussin seinältä.Kertokaa lisää, heräsi mielenkiinto.
- ... mutta tässä tätä // krrsh
käärmeenkantaja.. kirjoitti:
Kertokaa lisää, heräsi mielenkiinto.
Jos olet syntynyt siinä 30.11-11.12, sijoitut ajallisesti 13. merkin kohdille. Tähtöstemme ratojen kiertelyn vuoksi taivaankannelle tuli paikka myös 13. merkille. Itse en lukeudu tähän kastiin, mutta kovin on tuttuja elementtejä..
Minkälainen olet, käärmeenkantaja?
Olet tiedonhaluinen tarkkailija, sivustakatsoja joka näkee muita enemmmän; huomiot kuin vaivihkaa ihmisten motivaatiot ja asioiden perimmäiset tarkoitukset. Se tekee sinusta myös herkän, omiin ajatuksiisi vajoavan, sillä hienotunteisuutesi estää sinua sanomasta ja loukkaamasta muita - kärsit mielummin sisimmässäsi ihmisten itsekkyyden kuin neuvot muita.
Syntymähetkelläsi sait Saturnukselta luovaa mielikuvitusta ja Jupiterilta voimaa, pitkäjännitteisyyttä; aurinkokuntamme suuret planeetat varjelevat sinua ja antavat sinulle taidon hymyillä itsellesi ja nauraa tarvittaessa vaikeuksillesi. Tuon vuoksi saat valitettavasti kanssaihmistesi kateuden, mutta ymmärrykselläsi kestät senkin - vaikkakin yksinäisin kyynelin.
Joskus mittasi kuitenkin tulee täyteen, et jaksa pitää tyyntä ulkokuortasi, ja silloin Marsin syntymähetkesi aspekti pääsee näkyviin. Olet pelottava ja häikäilemätön suutuessasi; sitä kohteesi kutsuu pitkävihaisuudeksi, sillä terävä muistisi pääsee oikeuksiin, mutta sitä se ei ole, koska pystyt elämään tässä hetkessä etkä murehdi varsinkaan muiden menneistä. Annat vain tulla kaiken mikä mieltäsi rassaa, mikä mielestäsi toisessa ärsyttää. Ja useinmiten olet oikeassa. Siksi sinun purkauksesi otetaan vastaan nöyrin mielein. Sitten kun se on ohi se on ohi. Et pyytele anteeksi vaan hymyilet ja olet kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Se saattaa hämmentää muita, mutta sinut todella tuntevat arvostavat suoruuttasi, sillä he myös tietävät että murehdit yksinäisyydessäsi kun loukkasit toista.
Ja he ovat oikeassa siinäkin. - Krrsh
Skrpn kirjoitti:
Mainio otsikko sinulla!
Itsekeskeisyyteni on tullut päivänselvästi esille viimeistään tämän tekstin myötä...Piirittäminen: kauris on tottunut saamaan haluamansa, yleensä mutkan kautta ja hitaasti. Siksi se jaksaa piirittääkin kauan ja pitkäjänteisesti ja pitää vaikeita saaliita haasteena.
Suhde-elämää
Kauris on sinänsä(kin) suuri egoisti että se pitää (omalta puoleltaan) hyvää suhdetta ilmiselvyytenä. Joskus jos kumppani kehtaa kysyä, että "rakastatko minua vielä" tai muuta epävarmaa suhteeseen yleensä kuuluvaa kauris voi ottaa itseensä. (Eikö se nyt s*a huomaa, että se on minun kiintopisteeni) Kauris pitää itsestäänselvyytenä, että tämä (oikea) kumppani on se oikea, virheineen ja ärsyttävyyksineenkin. Jos sitä kyseenalaistetaan, kauris turhautuu hetkessä. (Tuntee joutuneensa syytteeseen). Jos saat tällaisen tollukan tajuamaan, että ajatuksenluku on vaikeaa, voipi tämä aukaista suutaan useamminkin näissä merkeissä, mutta se vaatii harjoittelua.
Toisaalta kauris ei esitä omaa epävarmuuttaan ääneen mutta niin äänetön kuin onkin, halajaa suosiollisuuttasi ja hyväksyntääsi enemmän kuin mitään muuta maailmassa. Mutta tossukaksi ei missään nimessä saa ryhtyä. Kauriille tossukka on kauhistus.
Kauris on sikäli vaakamainen, että se kaipaa rakkaaltaan (helläkätisiä) sysäyksiä.Hohtimet ovat tärkeät, vaativat vaan taitavan käyttäjän. Annappas ne yli-innokkaalle leijonalle, niin sota on valmis.
Suhteesta ja erosta.
Kauris kun on heikko myöntämään virhearviointeja, erot kestävät tarpeettoman kauan. Kauriit syyllistävät helposti itseään ja luulevat rakkauden olevan tässä vaiheessa tahdonalainen tunne. Kun viimein luovuttaa, siinä sitten mietitään ja surraan asiat jo etukäteen, ja sitten kun ollaan valmiita, laitetaan sitten erotoimet käytäntöön. Sen jälkeen toisella ei ole enää mitään sanottavaa. Epäreilua, kyllä. Jos kumppani ottaa asian puheeksi ennen kaurista, tämä ei valehtele rakkauttaan tai rakkaudettomuuttaan. Vastuuntunto vaikuttanee tähänkin.. Kauriin ero iskee usein yllättäen.
Mutta niinhän ne yleensä.
Sellaista. Ja eiku työn lumoihin.
[Ylläoleva teksti perustuu epätieteellisiin omiin havaintoihin ja keskilaajaan empiiriseen tutkimukseen. Kaikki vastuu mielenhäiriöstä on lukijalla.]
- kaurisneito^
Sanoisin vain että kaikki eivät ole työnarkomaaneja, ja minä ainakin olen tästä poikkeus. En jaksa töitä ja jos joudun tekemään sellaista paljon niin masennun ja kaikki voimat menee.. Oon vissiin aika väsyny :/
- olen
kusessa kauriiseen(eräs kaunis kaurisneito)... tai ollut jo pitemmänkin aikaa... ja ryssin kaikki! ja nyt ei yöllä nukkua pystyy ja koulutki menee vituilleen. kuolen näihin palaviin tunteisiin vielä jos tämä jatkuu vielä kauankin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1051888- 2381661
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos601066Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311020Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62970En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k61910Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37827Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63818The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6811Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805