Ostin Macealta koneen jonka piti olla hyvässä kunnossa, totuus oli että juuri mikään ei toiminut kunnolla sekä koneesta puuttui osia tästä myyjä ei kertonut. Otin yhteyttä myyjään ja toimitusjohtajaan huomattuani kyseiset seikat,firman puolelta käytös oli törkeää eivät suostuneet purkamaan kauppaa eivätkä korjaamaan konetta. ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN MACEALTA, jos ette halua tulla kusetetuksi!
Macea maschinery myy paskaa!
6
470
Vastaukset
- Huutokauppahuvia
Ikävää, jos noin on käynyt. Itse maksoin eräässä ihan livehuutokaupassa oppirahat jo -90 luvulla. Jos tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin myös on.
Näin oppineena Macealta on tullut ostettua usea kone ja kun itse käy tarkastamassa, ja jos huono kauppa tulee, voi syyllisen katsoa peilistä.
Koneet on heillä myynnissä ja siten tuskin voi tietää kaikkien laitteiden kuntoa.
Koneiden omistaja on myös saattanut antaa pohjahinnan, jota välittäjän tietysti pitää noudattaa.
Tarkkana ostoissa, ei liikaa innostusta korotuksiin, väkisin ei kannata ostaa.
Hyvää viihdettähän huutokaupat ovat.- riprap
Hieman pitää korjata edellisen vastaajan komenttia. Kyllä nuo koneet on 99% Macean omistamia ja Englannista tuotettuja ( Huutokaupoista ) No toki on viisasta käydä tutkimassa ensin konetta ennen kuin menee huutamaan, se on huutajan velvollisuus. Voin vain todeta että itse koneen heiltä huutaneena sain mitä olin ostamassa, toki olin tutkinut koneen etukäteen. Vikoja oli paljon mutta tiedostettu. ELI ÄLÄ HUUDA JOS ET TIEDÄ MITÄ OLET HUUTAMASSA:
Älkää koskaan ikinä tehkö minkäälaista kauppaa Macean kanssa! Pelkkää huijausta koko yritys!
- nullinnu
olen samaa mieltä romuja tuovat.
- Mesemesemies
Huutokauppakalsariko täällä huutaa, onko Macea vienyt kilpailijan leivän? Hömppää puhutte yhtä kaikki.
- Anonyymi
Myyjänä nykyisin huutokaupat.com eli valitusta vaan heille niin saa rahat takaisin.
https://huutokaupat.com/tiedote-huutokaupatcom-kaupan-osapuoleksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758