Tässä on käytetty kekseliäästi todellista hybridivoimaa Ocussa, mitäs röllikääkät tähän?
https://www.youtube.com/watch?v=P9L71U2OKBg
Tyytyväinen Skodan omistaja!
14
264
Vastaukset
- John.Kyykmaster
He-he-hee, kaksi hevosvoimaa?
- animalia.ärryy
Videon kommenteissa ollaan huolissaan eläimistä. Onhan tuo nöyryyttävää aasille.
- trollithiiteen
Ainoat aasithan ovat tämän palstan trollaajat, pyydän nöyrimmästi aaseilta anteeksi ne toki ovat huimasti älykkäämpiä eläimiä kuin palstan trollit.
- Kyykmaster
trollithiiteen kirjoitti:
Ainoat aasithan ovat tämän palstan trollaajat, pyydän nöyrimmästi aaseilta anteeksi ne toki ovat huimasti älykkäämpiä eläimiä kuin palstan trollit.
Miksei Skoda korjaa vikojaan Intiassa?
- Kyykmaster
Paljonkohan tuollaisessa ajossa kuluu öljyä?
- John.Kyykmaster
Jorma ei uskalla kommentoida. Ilmiantaa vain paniikissa viestejä.... Autenttinen videotodiste saa skodatrollit kauhun valtaan
- naurattaa.skoota
Suomessa vaihdetaan koff-lippiksen tilalle aasinhattu ja otetaan tukeva ote räsän takaspoilerista. Eikun työntämään.
- yökastelijapoju
meillä on ensiviikolla apukoulun pikkujoulut. äippä osti mulle imukykyiset vaipat.
- Kyykmaster
Videota jouduttiin kuvaamaan moneen kertaan ennen kuin se onnistui. Aasit nimittäin nauroivat liikaa.
- Informaatiotodellisuus
Nosto. Ettei totuus unohtuisi
- Informaatiotodellisuus
Uusi nosto, jottei totuus unohdu.
- aasilla.mennään
Tässä on RS-pojuille eli Kqlmeraajarakkiorgille ja Costalle "AITO ETUVETO"
- sulattoon.sinä.menevä
Saiko skodaa edes hinata tuolla tavalla?
Voi kyl olla että ihan sama mitä noille vehkeille tehdäänKaksi aasivoimaa on liikaa DSG-askille. Manuaali voi kestää jos on vapaalla, mielellään vielä kytkin pohjaan painettuna niin ei ainakaan hajoo se kalliimpi eli laatikko.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690