Löytyykö Liperin kirkonkylältä kunnon ravintolaa ?
Kirkonkylälle sijoittuu monia upeita muistoja nuoruuden ajoilta... Ensimmäiset kunnon humalat, ensirakkaus...
Silloin oli myös oluen ym. myyntikielto kaupoissa, lie uskovaisten toimesta ollut kielto mutta ei haitannut paljoakaan kun Joensuusta sai olutta ja autolasteittain sitä sieltä kävimme..
Aikoinaan 1980 luvulla oli S-marketin (nyk. Tokmanni) kellaritiloissa ravintola, nimeä en varmaksi muista oliko se Liperhovi.
Silloin uutena ollessa tuli istuskeltua monet illat siellä, nyt näkyy jokin kauppa avattu niihin tiloihin Karjalaisen jutun mukaan.
Lavatanssitkin on jääneet, 1980 luvulla olin kova tanssimaan ja harva se ilta laitoin jalalla koreasti ja selvin päin..
Aika kuluu ja me sen mukana, nyt ei jalka nouse enää polkkaan hyvä ettei hengästy jo tangoa katsellessa.. Mutta en valita...
Janottaa...
Entinen-nuori-
1
267
Vastaukset
- lestadiolaisesi
ei oo enää ainut mitä saa on ehtoollisviini sunnuntaina kirkossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288