Ärsyttävää ku ne mopo teinit päivystää siellä grillillä huutaa ja sotkee.
Eleven grilli mänttä
51
7444
Vastaukset
- Jdjfkdkdkdkdkdkd
Es mopo jonnet.
- Parasburgeri
Todella hyvät ruoat ja palvelu Elevenissä. Käynyt olen monta kertaa ja käyn uudestaankin. Tästä voisi muut ruokapaikat ottaa mallia. Suosittelen!
- Kanapita
Parhainta palvelua ja laatua saa Mänttässä Elevenistä, sekä Vilppulassa Turkinpippurista.
Molemmat todella ystävällisiä palvelultaan.
Hinnat ok ja tuotteiden maku aivan mahtava. - mamumamumamumamuma
Näin ne ihmiset kannustaa ostamaan kotimaista...
- Anonyymi
Eiköhän ne Elevenistä osta suomalaisia lihoja,kasviksia ja juomia kaupasta.Ruoan taso on vaan parempi kuin Pysäkillä.
- Päätepysäkkki
Tuotteet ovat samanhintaisia, mutta kotimainen palvelu Mänttä-Vilppulassa on tympeää ja väkinäistä verrattuna noihin alussa mainittuihin paikkoihin.
Kyllä minä rahani kannan ennemmin sinne, missä hymyillään ja jutellaan muutakin, kuin että mitä mausteita laitetaan.
Kyllä aiemmat paikalliset yrittäjät niittävät nyt ihan sitä, mitä vuosikausien saatossa ovat kylväneet.
Olisi aikanaan kannattanut panostaa ystävällisyyteen, vaikka monopoliasemassa olisi ollutkin. - H.A.Pan.Turska
Makos-burgerissa oli hyvat burgerit. Onko Eleven mitaan siihen verrattuna?
- Hyvääruokaa
Parempi. Elevenissä on hyvät ruoat ja hyvä palvelu.
- Ileveni
Näin on. Pysäkin norsunvittunaamoja ei ole tarvinut Elevenin jälkeen katsella ja ruokakin on ihan eri tasolla.
- velina
Pysäkin Elina on aivan ihana!
- läskimaha
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta Elevenin ruuat ovat hyviä. Kysykää taksikuskeilta.
- Mökkiläinen
Käytiin mökiltä hakemassa hampurilaiset, tosi hyvät oli. Paikka on siisti. Mukava palvelu jäi myös mieleen. Suosittelen.
- Abo
Engiz on anuksesta. Audit ja kivitalo netottu verovilpein nyt palvelu ja annokset paskaa.
- Juupajuu
No se nyt ei mäntän asuntojen hinnoilla kovin paljoa tee.
- Anonyymi
Job. Ei maistu!
- pizzaukkoe
engizissä ei koskaan näy kettään mutta kalliilla audilla sitä vaan aina lähdetään omakotitaloon "töiden" jälkeen. Mistä se raha tulee????
- Utares
Mitähän se sinulle kuuluu.
- Anonyymi
Ja akalla on Mersu...
- Anonyymi
Utares kirjoitti:
Mitähän se sinulle kuuluu.
Kyllä se kuuluu jos tullaan kusettaan Suomen valtiota, eikä makseta veroja.
- Anonyymi
Elevenistä puuttuu oikeat pihvit - maistuvat einespihveiltä. Missä kokolihapihvit?
Rullat samassa paikassa jotain ihmekamaa, rullan kuori tehty jostain valmiskamasta, ei mustuta pitaleipää tai edes pitsapohjaa. Helppo tarjota tämmöistä törkyä kun ei ole kilpailua eikä vaihtoehtoja - Anonyymi
Kyllä elevenin pihvit on ihan sitä samaa tavaraa kuin mitä pysäkillä. Samoja pihvejä on myös hesessä.
Elevenin kanakebab on ainakin parasta laatua. - Anonyymi
Mihin on hävinnyt pysäkin reheväperseinen nuorempi naismyyjä? Siinä oli taitava kokki ja muodot kohdallaan.
- Anonyymi
Itselleni on kyllä aivan se ja sama, minkälaiset muodot hampurilaisen myyjällä on.
Jos vaan tuote on muuten ok, niin tärkeintä on se, että palvelu on ystävällistä.
Se on se syy, miksi itse jätin Pysäkin heti, kun vaihtoehto tuli kaupunkiin.
Elevenillä myyjät ovat aina ystävällisiä ja palvelualttiita päinvastoin kuin pysäkillä, jossa ei hymyn häivää tai asiakkaan tervehtimistä tai edes "hyvän ruokahalun" toivottamista asioinnin jälkeen.
Tavallisilta työntekijöiltä tätä vielä jotenkin saattaa ymmärtää, mutta jos itse yrittäjä toimii samalla tavoin, niin minut se ainakin karkoittaa.
Eleven on yksi parhaiten asiakkaitaan kohtelevista liikkeistä Mäntässä ja sen tuotteet ovat äärimmäisen hyviä ja terveysviranomaisten tarkastukset todistetusti läpäiseviä.
Vaikka itse suhtaudunkin hyvin kriittisesti maahanmuuttoasioihin on silti hienoa nähdä maahanmuuttajataustaisten miesten yrittäjyysinto ja ahkeruus sekä hyvä asenne asiakkaisiin pitkienkin työvuorojen aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselleni on kyllä aivan se ja sama, minkälaiset muodot hampurilaisen myyjällä on.
Jos vaan tuote on muuten ok, niin tärkeintä on se, että palvelu on ystävällistä.
Se on se syy, miksi itse jätin Pysäkin heti, kun vaihtoehto tuli kaupunkiin.
Elevenillä myyjät ovat aina ystävällisiä ja palvelualttiita päinvastoin kuin pysäkillä, jossa ei hymyn häivää tai asiakkaan tervehtimistä tai edes "hyvän ruokahalun" toivottamista asioinnin jälkeen.
Tavallisilta työntekijöiltä tätä vielä jotenkin saattaa ymmärtää, mutta jos itse yrittäjä toimii samalla tavoin, niin minut se ainakin karkoittaa.
Eleven on yksi parhaiten asiakkaitaan kohtelevista liikkeistä Mäntässä ja sen tuotteet ovat äärimmäisen hyviä ja terveysviranomaisten tarkastukset todistetusti läpäiseviä.
Vaikka itse suhtaudunkin hyvin kriittisesti maahanmuuttoasioihin on silti hienoa nähdä maahanmuuttajataustaisten miesten yrittäjyysinto ja ahkeruus sekä hyvä asenne asiakkaisiin pitkienkin työvuorojen aikana.KIITOS PITKISTÄ AUKIOLOAJOISTA MYÖS!
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta. Elevenillä käy koko ajan asiakkaita josta johtuen ruokatavara on koko ajan tuoretta. Sen huomaa jo salaateista että tuoretta on. Monesti kun olen mennyt sinne syömään niin myyjä avaa uutta kanakebab pakkausta kun entinen on päivän aikana mennyt kaupaksi. Ehkä ainoa paikka näiden seutujen grilleistä/pizzerioista joiden sapuskoista ei mene pakki sekaisin. Terveystarkastajan raporttikin on oivallinen, ei huomautettavaa. Myyjät ovat ystävällisiä vaikka ovatkin maahanmuuttajia. Näillä on Jämsässä Eleven 2 grilli myös. Ei pysäkkikään huono paikka ole missään nimessä. Harmi ettei kaunis neito ole siellä enään töissä.
- Anonyymi
Elevenillä vähät välitetään koronasta sisällä vaan saa syödä. Ihmisiä grilli täynnä
- Anonyymi
Pitäs junttien ite tajuta pitää turvaväliä ja odottaa rauhassa vuoroaan.Huh huh jos ulkomaalainen alkais junttia määräileen missä kebabbiaan oottelee.
- Anonyymi
Eleven grillin pitäjät vähät välittävät jätehuollostaan.Erittäin törkyinen koko puljun ympäristö varsinkin kesäisin.Eivätkö he osaa siivota grillinsä ympäristöä asiakkaittensa maahan heittämistä roskista?Ovatpa muuten saaneet siitä asiasta huomautuksia terveysviranomaisilta.Että semmosta..
- Anonyymi
Sais sotkevat kersat itse siivota sotkunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitten tarvi,jossei ne halua.Tulee muuten mielenterveyden ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juttu on näin, siivotkoon itse sotkijat!!!
- Anonyymi
Mikäs tää tämmöne homma on et yöllä 12 jälkee ateriat 2e kalliimpaa
- Anonyymi
Voisiko olla yötyölisä? Ja ilmeisesti kauppa käy vaikka onkin pari euroo kalliimpaa. Joten mikä on ongelma? Se että baariin hukkuu parisataa yhdessä illassa vaiko se, että kotia kohti horjuessa yöllä ja nälän yllättäessä purtava onkin pari euroo kalliimpaa kuin normaalisti. Isot on murheet sit :)
- Anonyymi
Köyhäähän noi ongelmat vaan koskee, onneks on rahaa 🤷♂️
- Anonyymi
Kelasta tulee t mamu
- Anonyymi
🧔🏽 kebab allah kelaa
- Anonyymi
Kävin tässä kesällä ko. grillillä. Miksi pihvit ovat sulia kun ne laitettiin paistumaan? Hivenen harmaitakin.
Ainakin pysäkillä pihvit paistetaan jäisenä.
Ja se piha, oh my god. Tupakintumppeja ja roskia joka puolella.
Missä on terveystarkastaja?- Anonyymi
Missä on vanhemmat, jotka opettas kersoilleen roskien laittamisesta roskiin ja olemaan häiriköimättä???Oh my god, jos sellainen jostain löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on vanhemmat, jotka opettas kersoilleen roskien laittamisesta roskiin ja olemaan häiriköimättä???Oh my god, jos sellainen jostain löytyy.
He ovat töissä että nämäkin pärjäävät että nekin vanhemmat pärjäävät jotka käyttävät yhteiskuntaa hyväkseen ettei tarvitsisi töitä tehdä ja vielä laiminlyövät lastensa kasvatuksen..
- Anonyymi
up
- Anonyymi
Asdas
- Anonyymi
on muuten todella törkeässä kunnossa se elevenin piha-alue. Siivoaako ne grillinpitäjät sitä ollenkaan?
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Eivät siivoa.Niille on kaupungin toimesta huomautettu asiasta useampaankin kertaan.Ei näytä tehoavan.Seuraavaksi olisi uhkasakon paikka.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
jep, 5 grillii sadan metrin säteellä, on valinnan varaa
- Anonyymi
on kyllä kumma että piha saa olla tuon näköinen, ruokahalu katoaa jo ko. nakkikopille astellessa.
- Anonyymi
paras grilli mänttässä kuitenkin. appeet ovat herkullisia, ja terveellisiä. Salaattia on runsaasti.
- AnonyymiUUSI
samaa mieltä. eleven on ehkä suomen paras grilli.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872