Eleven grilli mänttä

Mopopoika-irakista

Ärsyttävää ku ne mopo teinit päivystää siellä grillillä huutaa ja sotkee.

42

7035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jdjfkdkdkdkdkdkd

      Es mopo jonnet.

    • Parasburgeri

      Todella hyvät ruoat ja palvelu Elevenissä. Käynyt olen monta kertaa ja käyn uudestaankin. Tästä voisi muut ruokapaikat ottaa mallia. Suosittelen!

    • Kanapita

      Parhainta palvelua ja laatua saa Mänttässä Elevenistä, sekä Vilppulassa Turkinpippurista.
      Molemmat todella ystävällisiä palvelultaan.
      Hinnat ok ja tuotteiden maku aivan mahtava.

    • mamumamumamumamuma

      Näin ne ihmiset kannustaa ostamaan kotimaista...

      • Anonyymi

        Eiköhän ne Elevenistä osta suomalaisia lihoja,kasviksia ja juomia kaupasta.Ruoan taso on vaan parempi kuin Pysäkillä.


    • Päätepysäkkki

      Tuotteet ovat samanhintaisia, mutta kotimainen palvelu Mänttä-Vilppulassa on tympeää ja väkinäistä verrattuna noihin alussa mainittuihin paikkoihin.
      Kyllä minä rahani kannan ennemmin sinne, missä hymyillään ja jutellaan muutakin, kuin että mitä mausteita laitetaan.
      Kyllä aiemmat paikalliset yrittäjät niittävät nyt ihan sitä, mitä vuosikausien saatossa ovat kylväneet.
      Olisi aikanaan kannattanut panostaa ystävällisyyteen, vaikka monopoliasemassa olisi ollutkin.

    • H.A.Pan.Turska

      Makos-burgerissa oli hyvat burgerit. Onko Eleven mitaan siihen verrattuna?

      • Hyvääruokaa

        Parempi. Elevenissä on hyvät ruoat ja hyvä palvelu.


    • Ileveni

      Näin on. Pysäkin norsunvittunaamoja ei ole tarvinut Elevenin jälkeen katsella ja ruokakin on ihan eri tasolla.

      • velina

        Pysäkin Elina on aivan ihana!


    • läskimaha

      Makuasioista ei voi kiistellä, mutta Elevenin ruuat ovat hyviä. Kysykää taksikuskeilta.

    • Mökkiläinen

      Käytiin mökiltä hakemassa hampurilaiset, tosi hyvät oli. Paikka on siisti. Mukava palvelu jäi myös mieleen. Suosittelen.

    • Abo

      Engiz on anuksesta. Audit ja kivitalo netottu verovilpein nyt palvelu ja annokset paskaa.

      • Juupajuu

        No se nyt ei mäntän asuntojen hinnoilla kovin paljoa tee.


      • Anonyymi

        Job. Ei maistu!


    • pizzaukkoe

      engizissä ei koskaan näy kettään mutta kalliilla audilla sitä vaan aina lähdetään omakotitaloon "töiden" jälkeen. Mistä se raha tulee????

      • Utares

        Mitähän se sinulle kuuluu.


      • Anonyymi

        Ja akalla on Mersu...


      • Anonyymi
        Utares kirjoitti:

        Mitähän se sinulle kuuluu.

        Kyllä se kuuluu jos tullaan kusettaan Suomen valtiota, eikä makseta veroja.


    • Anonyymi

      Elevenistä puuttuu oikeat pihvit - maistuvat einespihveiltä. Missä kokolihapihvit?
      Rullat samassa paikassa jotain ihmekamaa, rullan kuori tehty jostain valmiskamasta, ei mustuta pitaleipää tai edes pitsapohjaa. Helppo tarjota tämmöistä törkyä kun ei ole kilpailua eikä vaihtoehtoja

    • Anonyymi

      Kyllä elevenin pihvit on ihan sitä samaa tavaraa kuin mitä pysäkillä. Samoja pihvejä on myös hesessä.

      Elevenin kanakebab on ainakin parasta laatua.

    • Anonyymi

      Mihin on hävinnyt pysäkin reheväperseinen nuorempi naismyyjä? Siinä oli taitava kokki ja muodot kohdallaan.

      • Anonyymi

        Itselleni on kyllä aivan se ja sama, minkälaiset muodot hampurilaisen myyjällä on.
        Jos vaan tuote on muuten ok, niin tärkeintä on se, että palvelu on ystävällistä.
        Se on se syy, miksi itse jätin Pysäkin heti, kun vaihtoehto tuli kaupunkiin.
        Elevenillä myyjät ovat aina ystävällisiä ja palvelualttiita päinvastoin kuin pysäkillä, jossa ei hymyn häivää tai asiakkaan tervehtimistä tai edes "hyvän ruokahalun" toivottamista asioinnin jälkeen.
        Tavallisilta työntekijöiltä tätä vielä jotenkin saattaa ymmärtää, mutta jos itse yrittäjä toimii samalla tavoin, niin minut se ainakin karkoittaa.
        Eleven on yksi parhaiten asiakkaitaan kohtelevista liikkeistä Mäntässä ja sen tuotteet ovat äärimmäisen hyviä ja terveysviranomaisten tarkastukset todistetusti läpäiseviä.
        Vaikka itse suhtaudunkin hyvin kriittisesti maahanmuuttoasioihin on silti hienoa nähdä maahanmuuttajataustaisten miesten yrittäjyysinto ja ahkeruus sekä hyvä asenne asiakkaisiin pitkienkin työvuorojen aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni on kyllä aivan se ja sama, minkälaiset muodot hampurilaisen myyjällä on.
        Jos vaan tuote on muuten ok, niin tärkeintä on se, että palvelu on ystävällistä.
        Se on se syy, miksi itse jätin Pysäkin heti, kun vaihtoehto tuli kaupunkiin.
        Elevenillä myyjät ovat aina ystävällisiä ja palvelualttiita päinvastoin kuin pysäkillä, jossa ei hymyn häivää tai asiakkaan tervehtimistä tai edes "hyvän ruokahalun" toivottamista asioinnin jälkeen.
        Tavallisilta työntekijöiltä tätä vielä jotenkin saattaa ymmärtää, mutta jos itse yrittäjä toimii samalla tavoin, niin minut se ainakin karkoittaa.
        Eleven on yksi parhaiten asiakkaitaan kohtelevista liikkeistä Mäntässä ja sen tuotteet ovat äärimmäisen hyviä ja terveysviranomaisten tarkastukset todistetusti läpäiseviä.
        Vaikka itse suhtaudunkin hyvin kriittisesti maahanmuuttoasioihin on silti hienoa nähdä maahanmuuttajataustaisten miesten yrittäjyysinto ja ahkeruus sekä hyvä asenne asiakkaisiin pitkienkin työvuorojen aikana.

        KIITOS PITKISTÄ AUKIOLOAJOISTA MYÖS!


    • Anonyymi

      Tuo on kyllä totta. Elevenillä käy koko ajan asiakkaita josta johtuen ruokatavara on koko ajan tuoretta. Sen huomaa jo salaateista että tuoretta on. Monesti kun olen mennyt sinne syömään niin myyjä avaa uutta kanakebab pakkausta kun entinen on päivän aikana mennyt kaupaksi. Ehkä ainoa paikka näiden seutujen grilleistä/pizzerioista joiden sapuskoista ei mene pakki sekaisin. Terveystarkastajan raporttikin on oivallinen, ei huomautettavaa. Myyjät ovat ystävällisiä vaikka ovatkin maahanmuuttajia. Näillä on Jämsässä Eleven 2 grilli myös. Ei pysäkkikään huono paikka ole missään nimessä. Harmi ettei kaunis neito ole siellä enään töissä.

    • Anonyymi

      Elevenillä vähät välitetään koronasta sisällä vaan saa syödä. Ihmisiä grilli täynnä

      • Anonyymi

        Pitäs junttien ite tajuta pitää turvaväliä ja odottaa rauhassa vuoroaan.Huh huh jos ulkomaalainen alkais junttia määräileen missä kebabbiaan oottelee.


    • Anonyymi

      Eleven grillin pitäjät vähät välittävät jätehuollostaan.Erittäin törkyinen koko puljun ympäristö varsinkin kesäisin.Eivätkö he osaa siivota grillinsä ympäristöä asiakkaittensa maahan heittämistä roskista?Ovatpa muuten saaneet siitä asiasta huomautuksia terveysviranomaisilta.Että semmosta..

      • Anonyymi

        Sais sotkevat kersat itse siivota sotkunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sais sotkevat kersat itse siivota sotkunsa.

        Ei niitten tarvi,jossei ne halua.Tulee muuten mielenterveyden ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sais sotkevat kersat itse siivota sotkunsa.

        Kyllä juttu on näin, siivotkoon itse sotkijat!!!


    • Anonyymi

      Mikäs tää tämmöne homma on et yöllä 12 jälkee ateriat 2e kalliimpaa

      • Anonyymi

        Voisiko olla yötyölisä? Ja ilmeisesti kauppa käy vaikka onkin pari euroo kalliimpaa. Joten mikä on ongelma? Se että baariin hukkuu parisataa yhdessä illassa vaiko se, että kotia kohti horjuessa yöllä ja nälän yllättäessä purtava onkin pari euroo kalliimpaa kuin normaalisti. Isot on murheet sit :)


    • Anonyymi

      Köyhäähän noi ongelmat vaan koskee, onneks on rahaa 🤷‍♂️

    • Anonyymi

      Kelasta tulee t mamu

    • Anonyymi

      🧔🏽 kebab allah kelaa

    • Anonyymi

      Kävin tässä kesällä ko. grillillä. Miksi pihvit ovat sulia kun ne laitettiin paistumaan? Hivenen harmaitakin.

      Ainakin pysäkillä pihvit paistetaan jäisenä.

      Ja se piha, oh my god. Tupakintumppeja ja roskia joka puolella.

      Missä on terveystarkastaja?

      • Anonyymi

        Missä on vanhemmat, jotka opettas kersoilleen roskien laittamisesta roskiin ja olemaan häiriköimättä???Oh my god, jos sellainen jostain löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on vanhemmat, jotka opettas kersoilleen roskien laittamisesta roskiin ja olemaan häiriköimättä???Oh my god, jos sellainen jostain löytyy.

        He ovat töissä että nämäkin pärjäävät että nekin vanhemmat pärjäävät jotka käyttävät yhteiskuntaa hyväkseen ettei tarvitsisi töitä tehdä ja vielä laiminlyövät lastensa kasvatuksen..


    • Anonyymi

      up

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe