Yp huomio! sis. Ehdotuksen

HämmästynytKyselee

Voisitteko vaihtaa palstan nimeksi "henkisesti köyhien asialla ja asian vierestä"

Olisi parempi.

13

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiksiIhmeessä

      roikut tässä osiossa, jos kaikki postaukset ovat "henkisesti köyhiä" sekä "asian vierestä" ? Pitäisikö sinun poistua täältä johonkin toiseen osioon ?

      "masokisti"

    • PäivystänTäällä

      24/7 - koska omassa verkkojulkaisussani ei ole lainkaan elämää.
      Päivitän itse enää vain sitä pedariosiota, koska se on minulle henk.koht. tärkeä.
      Insesti ja siihen liittyvä genre on aina kuulunut elämääni, jo vuodesta 1964 alk.

    • ahhahhaaa

      parempi nimi Jarskin ja Ellun tunkio -team paskaa tikunnenässä kuorrutettuna valhein ja ilkeyksin

    • PuspusUusiJnUhri

      Oij. Jarna hehkuttaa ystävänsä vauvauutisia Facebookissa. Onnea ystävälle!

      • einauratayhtään

      • minnaminnaminna11

        Olen yksityshenkilö, joten toivon että minun asioitani ei kirjoitettaisi täällä.

        yst.


      • jfjeöflkjdsölkjfsdjfölsd

        Päivystääkö täällä joku kyttämäässä toisten Facebook-päivityksiä? Sen jälkeen suomi24-palstalle ja vielä kirjoittaa sen.


      • poorbabies
        minnaminnaminna11 kirjoitti:

        Olen yksityshenkilö, joten toivon että minun asioitani ei kirjoitettaisi täällä.

        yst.

        Mä taas toivon sun kaltaisten takia, että pakkosterilointeja yhä tehtäisiin.


      • Ellunkanatt

        Onneksi et Ellu ikinä lisääntynyt ei kaivata sun kaltaisii lisää....


    • Jarnalleterqquja

      Janne lähetti lämpimiä terveisiä että ei ole kyseiseen ämmään koskenut, viime vuonna 2016 nähnyt joten nyt Jarna tuttuun tyyliinsä valehtelee ja unelmoi vielä että kimppuunsa käydään. Mene harha hoitoon. Jätä minnan asiat rauhaan. Jätä koko niiden porukka rauhaan! Jätä meidät rauhaan!! Elä siellä omassa päässäsi elämää harhojesi kanssa äläkä sotke muiden asioita jatkuvasti.

    • EttäMäNautinVielä

      Ja sitten todistelija todistelee, sitten taas todistelee Buhahahahaha

      Kuka maksaa viulut?

      • ViulistillePantaJalkaan

        Jos viulisti maksaisi itse omat viulunsa, niin homma olisi ok, mutta viulisti kustannuttaa viulunsa veronmaksajilla kerta toisensa jälkeen, aina kun keksii uuden viulun.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe