Yp huomio! sis. Ehdotuksen

HämmästynytKyselee

Voisitteko vaihtaa palstan nimeksi "henkisesti köyhien asialla ja asian vierestä"

Olisi parempi.

13

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiksiIhmeessä

roikut tässä osiossa, jos kaikki postaukset ovat "henkisesti köyhiä" sekä "asian vierestä" ? Pitäisikö sinun poistua täältä johonkin toiseen osioon ?

"masokisti"

• PäivystänTäällä

24/7 - koska omassa verkkojulkaisussani ei ole lainkaan elämää.
      Päivitän itse enää vain sitä pedariosiota, koska se on minulle henk.koht. tärkeä.
      Insesti ja siihen liittyvä genre on aina kuulunut elämääni, jo vuodesta 1964 alk.

• ahhahhaaa

parempi nimi Jarskin ja Ellun tunkio -team paskaa tikunnenässä kuorrutettuna valhein ja ilkeyksin

• PuspusUusiJnUhri

Oij. Jarna hehkuttaa ystävänsä vauvauutisia Facebookissa. Onnea ystävälle!

• einauratayhtään

• minnaminnaminna11

Olen yksityshenkilö, joten toivon että minun asioitani ei kirjoitettaisi täällä.

yst.

• jfjeöflkjdsölkjfsdjfölsd

Päivystääkö täällä joku kyttämäässä toisten Facebook-päivityksiä? Sen jälkeen suomi24-palstalle ja vielä kirjoittaa sen.

• poorbabies
        minnaminnaminna11 kirjoitti:

Olen yksityshenkilö, joten toivon että minun asioitani ei kirjoitettaisi täällä.

yst.

Mä taas toivon sun kaltaisten takia, että pakkosterilointeja yhä tehtäisiin.

• Ellunkanatt

Onneksi et Ellu ikinä lisääntynyt ei kaivata sun kaltaisii lisää....

• Jarnalleterqquja

Janne lähetti lämpimiä terveisiä että ei ole kyseiseen ämmään koskenut, viime vuonna 2016 nähnyt joten nyt Jarna tuttuun tyyliinsä valehtelee ja unelmoi vielä että kimppuunsa käydään. Mene harha hoitoon. Jätä minnan asiat rauhaan. Jätä koko niiden porukka rauhaan! Jätä meidät rauhaan!! Elä siellä omassa päässäsi elämää harhojesi kanssa äläkä sotke muiden asioita jatkuvasti.

• EttäMäNautinVielä

Ja sitten todistelija todistelee, sitten taas todistelee Buhahahahaha

Kuka maksaa viulut?

• ViulistillePantaJalkaan

Jos viulisti maksaisi itse omat viulunsa, niin homma olisi ok, mutta viulisti kustannuttaa viulunsa veronmaksajilla kerta toisensa jälkeen, aina kun keksii uuden viulun.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1919
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1753
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1550
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1441
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1028
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      997
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      958
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      931
    Aihe