Oikea näkijä?

Oravat

Tietääkö kukaan oikeita ja aitoja näkijöitä? Ne eivät olet millään linjoilla. Niitä täällä näkee jatkuvasti mainostettavan. Yksi on jo edes mennyt tiesi paljon. Häntä jäin kaipaamaan kovin.
Jos tiedät hyvän, laita meilisi, otan sinuun yhteyttä. Hyvät näkijät eivät yleensä mainosta missään,
eivätkä hae julkisuutta, kun ei ole tarvis. Ne, jotka jatkuvasti mainostavat itseään ovat rahankiskureita, eikä heillä ole todellista näkökykyä.

72

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitomoneejunaa

      Ei tähän nyt voi kukaan sanoa mitään kun olet päättänyt että ne ketä mainostaa itseään on rahankiskureita, kaikkihan rahaa ennustuksista ottaa ja musta se on ok juttu.ja lue nyt muutenkin uusiksi että mitä sä kirjoitit, haukut ennustajat ettei ne näe mitään ja ottavat rahaa...hm...

    • Oravat

      Hyvät näkijät eivät yleensä mainosta missään,
      eivätkä hae julkisuutta, kun ei ole tarvis. Ne, jotka jatkuvasti mainostavat itseään ovat rahankiskureita, eikä heillä ole todellista näkökykyä.

    • Eioikein

      Näkijä voi tehdä katselmuksia päätyökseen, ja kyllä silloin voi mainostaa, kuten mikä tahansa firma palveluitaan.
      Kaikki eivät halua puhua näkijöille soittamisesta - saa lahkon maineen. Eli aina se suusta suuhun tieto ei saavuta kaikkia ihmisiä. Palkka on maksu siitä ajasta, jonka hän näkemiseen käyttää, ei liene kohtuullista odottaa että näkijän pitäisi omaa aikaansa ilmaiseksi antaa muille.

      Ei eroa mitenkään muista palveluammateista.

      Sama kuin sanoisi hyvälle artistille, että laulamisen lahjasta on väärin ottaa palkkaa.

    • Kohtuuskaikessa

      Nyt tässä varmasti erotellaan jyvät ja akanat. Kyllä huijarinäkijöitä on enemmän kuin oikeita. Se on täysi fakta. Monet ovat menettäneet sievoisia summia soitettuaan näille huijareille.

    • Kulkurinna

      Totta,ja nämä itseään mainostavat ovat kummallisia-soittajan maksaessa puhelun ja palkan näkemisistään,tämä näkijä alkaakin puolivälissä puhumaa omiaan,,,itsestään! Mulla on tunne että ei ole saanut rahalleen vastinetta,en ole kiinnostunut näkijän mieliteoista,ruoista ym hömppää,vaan konnkreettisesta tulkinnasta kysymykseni,minkä vuoksi soitin,,,,Aidot ovat puskaradion tiedossa...ei täällä. Näkijät vaikenevat kuin muurit aiheesta! Ette soitot ala vähetä....uskomatonta miten ihmiset tottelevat kuulemaansa...antaa valtansa toiselle,,väärälle vallalle!

    • Yksi_niin_tehnyt

      Jos menet, tai aiot harkita käyttää maksullisia puhelinpalveluita, tulet pettymään, ja aika pahasti.
      Tulet vain heittämään rahasi aivan kankkulaan kaivoon, niin tehdessäsi.

    • eeeepppppppppp

      Aivan tosissaan? Uskot humpuukiin, vai selvännäkijöitä.. tämän takia siis useimmat naiset toimii niinkuin toimii nettitreffeillä, uskovat humpuukin johdatukseen.
      Aloittaja on aivan takuulla nainen.

    • Kokemusten_perusteella

      Jos todella uskotte siihen, että on olemassa mitään selvänäkijöitä ja ennustajia, ja alatte soitella alan yrityksiin ja esim. tv:ssa pyöriviin ohjelmaformaatteihin, tulette menettämään vain rahanne.

      Koska niistä palvelunumeroista tulette saamaan vain ja ainoastaan täysin katteetonta ja vastikkeetitonta palvelua.

    • Oravat

      Kyllä olen itse törrmännyt erääseen todella aitoon ja hyvään näkijään kauan sitten. Suurin osa asioista on tapahtunut jo. Maksukin oli omantunnon mukaan. Moni muukin häntä hämmästeli. Näkijöitä on ollut iät ja ajat, mutta ne eivät kauheasti huutele itsestään. Puskaradio on paras markkinointikeino ja toisekseen heidän ei tarvitsekaan mainostaa. Toivoisin vielä sellaisen löytävän. Tämä ilmiömäinen noita on jo kuollut. Hän todella näki eli siitä ei ollut epäilystäkään. Ne asiat olivat vielä sellaisia, joita ei olisi mitenkään voinut arvailla. Se on vaan on näin, että tulevaan voi nähdä, mutta sitä kykyä ei ole kaikille suotu. Ehkä sellainen tulee vastaan jossain, kun aika on oikea.

    • 1X2elämäparemaksi

      Yksi löytyy

      Kristalliboltsi. Sata varma näkijä, hänen näkynsä toteutuvat oikeasti romanin hetkessä. En tiedä ketään joka olisi valittanut tai pettynyt hänen katsantoihin.

      Kristalliboltsi näki vaarilleni 60-luvulla vakio veikkauksen oikean rivin. Tiesi mummoni olevan sairas ja tarvitsevan hoitoa, johon tarvittiin rahaa. Lisäksi tiesi äitini olevan minun ja siskoni yksinhuoltaja vanhempieni avioerosta johtuen. Isukki ei maksanut elatusmaksuja vaikka hän asui täyden palvelun tiilitalossa Sörkassa lähellä rantaa, josta näkymät vanhankaupungin lahdelle. En tiedä miten hän oli luukun itselleen juoninut ja pystyi kiertämään elatusmaksut. Kristalliboltsi muutti näkijänä elämämme hyväksi, ilman mitään maksua. Olen siitä hänelle kiitollinen.

      • Minne_rahasi_kilahtavat

        Kaikki ennustajiksi ja selvänäkijöiksi itseään väittävät ovat pelkkiä valehtelijoita ja huijareita.
        Omien monien kokemuksieni perusteella.

        Älkää ihmeessä soitelko minnekään maksullisiin palvelenumeroihin. Eikä ennen kaikkea mihinkään Astral tv:sioon.

        Sillä niissä formaateissa olevat, kaikki, ovat vain pelkkiä huijareita.

        Jos haluatte kuulla valheita, vikaan meneviä ja ympäripyöreitä ennustuksia, ja saada "viihdettä" kalliila rahalla ja niiden menettämisellä, niin soittakaa sitten sinne vaan!
        Ja elättäkää sitten humpuukimaakareita, valehtelijoiden klubia ja täysiä huijareita.

        Ja olkaa täysiä nenästä vedettäviä hölmöjä.

        Uskovaisuutta, hyväuskoisuutta ja sinisilmäisyyttä on olemassa monenlaista.

        Mikä on järkevää ja todella kannattaa, onkin aivan toinen juttu!

        Loose your moneys!

        Ihan miten vaan!

        Huijareiden liiviin.


    • tyytyväinenkyllä

      Täällä on ämmät taas päässyt vauhtiin, sama porukka kuin muissakin ketjuissa. Hankkikaa jo elämä!!! mulle on hyvin nähnyt muutamakin 0700 näkijä. Niin aika kuin asiatkin on toteutuneet. Joten ette voi koppelot yleistää kaikkia

      • Näkeehänmonikin

        Hei! Kertoisitko ketkä sinulle nähneet? Myös minulle on nähty! Ryöpytyshän siitä seuraa kun nimiä sanoo, mutta antaa tulla! Olisi kiva kuulla ketkä sinulle nähneet!


      • tyytyväinenkyllä

        En taida viitsiä kertoa sitä tällä palstalla, onneksi on muitakin keskutelu palstoja missä ei ole sellaista kuin täällä, vaan asioista puhutaan ilman tämmöistä. Ihan siksikään koska tämä ihminen tekee työtä ihan omalla nimellään eikä millään feikkinimella


    • ennusteluita

      Mulla on kyllä tullut hyvä näkijä vastaan 0700 numerosta. pitkään ollut jo luotto ennustaja

    • Xmenitkö

      Juu tähän pätee sama kuin muihinkin "supervoimiin". Eli jos sellaisia ihmisiä on olemassa joilla on oikeesti yliluonnollisia voimia kuten vaikkapa sellaisia jotka voi liikuttaa esim rekkautoa mielensä mukaan vain ajatuksen voimalla, tai sellaisia jotka oikeasti näkevät tulevaisuuteen, voivat vaikuttaa muitten ajatuksiin/näkemisiin/tekemisiin jne jne, niin eihän sellaisilla ole yhtään minkäänlaista tarvetta pyytää rahaa keltään/mainostaa itseään koska he saavat kaiken haluamansa ja niin paljon rahaa kuin haluavat helposti.
      Eli Sellaisten olemassa olosta ei voi tietää.

      • minäolenjanäen

        vain näkijä voi ymmärtää näitä, miksi te kellä ei ole edes herkkää intuitiota niin paasaatte täällä asiasta mistä teillä ei ole mitään valtakunnan hajua


    • Jouluruusut

      No on tarkoitus, että pitää ymmärtää ymmärtämättömiä. Herkät näkijät näkevät enemmän kuin muut ja nämä muut ovat niitä ymmärtämättömiä. Niitä ymmärtämättömiä riittää...

    • Oikeitanäkijöitä

      Nostan tätä keskustelua.

    • Tuutuli

      Itseänikin kovasti kiinnostaisi löytää hyvä näkijä, joka oikeasti pystyisi hieman valottamaan tulevaisuuden verhoa. Tosi monelle olen soittanut, mutta aika laihoin tuloksin.

    • Flyhacks

      Tuutuli, laitatko meilisi, niin voisin laittaa yhdestä tietoa sinulle.

      • Kriittinenkommentti

        Taitaa tämä olla näkijän itsensä konsti mainostaa itseään, jakaa omia yhteystietojaan. Olkaapas kriittisiä!!! Ei ole ainut palsta missä tämä sama mainos.


    • Helhelhel

      En ole Tuutuli, mutta näkijä kiinnostaa.
      Heli87kopteri(@)Gmail.com

      • Flyhacks

        Hei! Heli87kopteri(@)Gmail.com olen laittanut sinulle viestiä


    • Tuutuli
    • Muutaeijää

      Oikeaan uskojat ovat maailmanpolitiikan perijöitä.

    • outojakyssäreitä

      Jos haet aitoa ja oikeaa näkijää joka ei missään mainosta niin miten luulet löytäväsi hänet? jos sun mielestä sellaista ei ole?

    • MissDecember

      Eiköhän se niin ole, että rahastajien nimet näkyy julkisesti joka tuutissa? Joskus voi hyvää kierrättää hiljaisesti. Avun tarvitsijoita on aina ja välttämättä apua ei ole tarjolla julkisesti.

    • Puskaradio

      Ainakin omalle kohdalle on paras näkijä tähän mennessä löytynyt ns puskaradion kautta. Omalla kohdallani olen huomannut ainakin sen jutun, että mitä enemmän näkijää on täällä kehuttu, useimmiten ei ole nähnyt minulle mitään.

      • Ombu

        Eiköhän se ole aikamoista hakuammuntaa muutenkin, ellei sitten ihan täyttä puuta-heinää , kuten se monilla niistä on. Joillakin voi olla positiivisen kautta oleva ajattelutapa ja voivat tavallaan hypnotisoida ja suggeroida ihmisiä uskomaan parempaan, ja se on kyllä tosi hyvä juttu oikeasti :)

        Pieni kehaisu ja rohkaisu on usein erona masentuuko ihminen sängyn pohjalle vai kiipeääkö vaikka Mount Everestille (esimerkiksi).


    • Puskaradiotaetsivä

      Olisko täällä puskaradioita, joilta saisi hyviä vinkkejä näkevistä näkijöistä?

    • Puskaradiotaetsivä

      Nostellaan

    • IsäMatteontutkimuksia

      kyllä tiedän

    • tyytyväinenolin
      • KaikkiMahdollista

        Ettei täällä foorumilla kuitenkin mainostaisi kuten yllä olevassa viestissä?


      • Huomattuon

        Samoin eräällä toisella foorumilla, taitaa olla useammassakin ketjussa..noita kehuja


      • hyväo
        KaikkiMahdollista kirjoitti:

        Ettei täällä foorumilla kuitenkin mainostaisi kuten yllä olevassa viestissä?

        Mitä väliä vaika mainostaisikin itseään??? niin täällä muutkin tekee


    • Puskaradionkautta

      Naomi M. on aito näkijä. Hänelle voi soittaa ihan tavalliseen puhelinliittymään ei ole mikään 0700-linja. Kuulin mun työkaverilta että Naomilta oli kysytty jossain naisten tapahtumassa että kun ei ole missään televisiossa tai muualla esillä niin Naomi oli sanonut että on häntä pyydetty näkijäksi televisoon mutta ei ole suostunut, että hän on aito näkijä eikä lähde sen asian kanssa sen paremmin esiintymään. Puskaradion kautta Naomista aikoinaan kuulin, eli tätini oli hänellä käynyt.

      • Anonyymi

        Mulla on muistiinpanot Naomin tulkinnasta, ja hän ei varsinaisesti ennustanut mitään. Ei voi siis osua, jos jutut ovat ympäripyöreitä. Minusta hän on huijari.


    • Petettytr

      N:M tykö kävin joskus parisen vuotta sitte, mikään ei oo menny sinne päinkään, eikä nähny sen hetkistä tilannetta laisinkaan en anna kunniaa..

    • oikeinmeni

      Minulle Naomi M. on nähnyt melkein pelottavan hyvin. Tuntuu ihan uskomattomalta se että joillakin voi olla kyky niin että voi sanoa sellaisenkin asian jota en ollut kenellekään kertonut. ja että näki asian mitä parisuhteessani tulee tapahtumaan. Muistan kun väitin oikein vastaan, sanoin että noin ei varmasti tapahu. Kun se sitten tapahtui otin Naomiin yhteyttä ja sanoin että oikeassa oli ollut. Olen sen jälkeen hänellä monesti käynyt kun tulee asioita mitkä murehituttaa. Oikea ja aito näkijä on.

      • Anonyymi

        Höpönlöpön tyyppi. Itseään mainostaa ylisanoin tämä Naomi.


    • Eikoettu

      Ei mainosta itseään, löytynee mm nettisivut Facebook sivut Facebookissa kehuu itseään ja tyrkyttää aikoja..

      • Anonyymi

        Onneksi "tyrkyttää", kiitos vinkistä! Facesta löysin ja sain ajan ja kävin. Matkaa tuli rapiat 200 km /suunta tai ylikin kun koukattiin vielä mun ystävän kaveri matkaan mutta oli koko homman arvonen:D MILLOINKAAN en ole yhtä hyvällä näkijällä käynyt. Tuossa joku tilitti että oli tehnyt muistiinpanoja. sehän on juuroikin mitä ei kuulu tehdä. Siinä sitä on tietysti raapostettu ja on ennustus menny ohi. En olisi edes pystyny mitään muistiinpanoja tekeen, oli senverran taianomasta ja jännittävää:D


    • Eikoettu

      Olen soittanu yhelle näkijälle tunne vierulalle ja hän oli aiva uskomattoman hyvä:)

    • Eikoettu

      Mesinillä myös Youtube kanava.

      • hyvääpalvelua

        voi voi ku sellane, ettei vaan ihan tunne vierulaa ittiänsä? ahistaa! ootpa sitte selevää ottanu! Ihan todella ihana että Naomilla nettisivut ja Youtubekanavaa ja Facebookissa onnii kun minä ainakin olen häntä pyytäny laittamaan Facebookiin tietoa vapaista ajoista ja juuri toissaviilkolla sieltä ajan kattelin ja häneltä varasin. miusta ei ole mitään tyrkyttämistä vaan ihan vaan asiakkaittensa palvelemista.


      • Anonyymi
        hyvääpalvelua kirjoitti:

        voi voi ku sellane, ettei vaan ihan tunne vierulaa ittiänsä? ahistaa! ootpa sitte selevää ottanu! Ihan todella ihana että Naomilla nettisivut ja Youtubekanavaa ja Facebookissa onnii kun minä ainakin olen häntä pyytäny laittamaan Facebookiin tietoa vapaista ajoista ja juuri toissaviilkolla sieltä ajan kattelin ja häneltä varasin. miusta ei ole mitään tyrkyttämistä vaan ihan vaan asiakkaittensa palvelemista.

        Tämä on naomin sukulainen, joka kehuu naomia joka ketjussa . Hänen tyylinsä on jäjittelemätön. Yleensä hän vielä kertoo, että mentiin Naomin luokse isolla porukalla. Nyt kai unohti sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on naomin sukulainen, joka kehuu naomia joka ketjussa . Hänen tyylinsä on jäjittelemätön. Yleensä hän vielä kertoo, että mentiin Naomin luokse isolla porukalla. Nyt kai unohti sen.

        Mikä h--- sukulainen?? Mistä tempasit. Ihan vaan tuulestako? Mitä sinä hänen sukulaisuussuhteistaan tiedät??
        Voin ihan tunnustaa ja kertoa että minä olen ainakin Naomia kehunut näissä kirjoitus ketjuissa joskin vain parin kommentin verran enkä varmasti ole sukulainen. Saatan kuvitella että moni muukin on kehunut ja syystä!

        Hänen luona ja eri tapahtumissa ollut mukana missä on tosiaankin oltu isolla porukalla. Tai mikä se nyt on iso mutta kun kymmenenki on kerralla ja samalla asialla.
        Ja järjestäähän hän monenlaisia tapahtumia niin onko joku ihme jos ihmiset niistä kirjoittaa.

        Naomin Facebook-sivuilla ja nettisivuilla on myös tullut vierailtua ihan tiheään mutta en kyllä ymmärrä miten siellä muka itseään kehuu??
        Mielestäni kertoo siellä palveluistaan ja sieltä hänen yhteystietonsakin aikoinaan löytyi että varmasti sitä tänä päivänä täytyy niillä olla jotka palveluita tarjoavat, jotakin nettinäkyvyyttä ja sivuja olla. Mistäs ne ihmiset muuten sitä tietoa saisi.

        Enkä ollenkaan panisi pahakseen vaikka miten jossakin Facebookissa itseään kehuisi tai mainostaisi. Ne voi kehua ja niitä voidaan kehua jotka on hyviä! Parempaa lukemista sekin kuin nämä täällä kateuttaan kääkättävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä h--- sukulainen?? Mistä tempasit. Ihan vaan tuulestako? Mitä sinä hänen sukulaisuussuhteistaan tiedät??
        Voin ihan tunnustaa ja kertoa että minä olen ainakin Naomia kehunut näissä kirjoitus ketjuissa joskin vain parin kommentin verran enkä varmasti ole sukulainen. Saatan kuvitella että moni muukin on kehunut ja syystä!

        Hänen luona ja eri tapahtumissa ollut mukana missä on tosiaankin oltu isolla porukalla. Tai mikä se nyt on iso mutta kun kymmenenki on kerralla ja samalla asialla.
        Ja järjestäähän hän monenlaisia tapahtumia niin onko joku ihme jos ihmiset niistä kirjoittaa.

        Naomin Facebook-sivuilla ja nettisivuilla on myös tullut vierailtua ihan tiheään mutta en kyllä ymmärrä miten siellä muka itseään kehuu??
        Mielestäni kertoo siellä palveluistaan ja sieltä hänen yhteystietonsakin aikoinaan löytyi että varmasti sitä tänä päivänä täytyy niillä olla jotka palveluita tarjoavat, jotakin nettinäkyvyyttä ja sivuja olla. Mistäs ne ihmiset muuten sitä tietoa saisi.

        Enkä ollenkaan panisi pahakseen vaikka miten jossakin Facebookissa itseään kehuisi tai mainostaisi. Ne voi kehua ja niitä voidaan kehua jotka on hyviä! Parempaa lukemista sekin kuin nämä täällä kateuttaan kääkättävät.

        No mut hei eihä ees vaikee. Joku ""selvännäkijä"" jolei kukaa käy ni sit koittaa uskotella itellee et joo sehä on joku naomin sukulaine vaa. Ja mite muutes voi tietää mitä Facebookiskii mainostaa tai tyrkyttää aikoja josei ite käyny siel vahtaamas?:)? Mite muutes aikoja tyrkytetää?:)? Eiks siel vaa ole niitä aikoja. Vai lukeeks ne jotai sillee et ota ota aika...! ota hyvne aika se aika....!


    • fanitan

      Unilin Sari on kyllä todella hyvä näkijä,asiat on toteutuneet mitä kertoi

    • Springtimeishere

      Ennustaja.infon matias ja elli on hyviä ja näkemänsä toteutuneet!tuo unilin sari on myös hyvä.

      • kukaskissanhännänjne

        No kiitos unilin sari


      • Töttöröövaan

        Mielestäni Unililla on kyllä huomattavasti parempiakin näkijöitä kun tuo Sari esim. Iiris näkee paremmin.


      • jokaisellaonomansa
        Töttöröövaan kirjoitti:

        Mielestäni Unililla on kyllä huomattavasti parempiakin näkijöitä kun tuo Sari esim. Iiris näkee paremmin.

        Jokaiselle jotakin. Olen unilille soittanut Sonjalle,Iirikselle ja Sarille ja minun mielestäni Sari on nähnyt parhaiten


      • vastikettarahalle

        Minä en viitsi soittaa unilille enkä muille vastaaville foorumeille. Soitan oikealle näkijälle koska ei ole rahaa hassata huvin vuoksi mukavia jutusteluihin.


      • Anonyymi

        Allekirjoitan tuon! Kyllä sitä tuli takavuosina soiteltua jos mihin mutta nykyisin soitan tasan kaksi kertaa vuodessa ja se on selvännäkijä Naomi M. kenelle ne puhelut lähtee. Hänellä on ihan tavallinen puhelinnumero ja se onkin sitten ainut mikä hänessä on tavallista:D Todella aito näkijä ja näkemiset on pitänyt niin paljon kutinsa että joka kerta jaksaa vaan uudelleen hämmästyä! Kyllä se oli aito asia löytää todellinen näkijä kaiken maailman jutustelulinjojen jälkeen:D


      • Anonyymi
        jokaisellaonomansa kirjoitti:

        Jokaiselle jotakin. Olen unilille soittanut Sonjalle,Iirikselle ja Sarille ja minun mielestäni Sari on nähnyt parhaiten

        Sari ei ole ollut unililla talven jälkeen mutta hänet saa kyllä kiinni ja ihan normaalista numerosta ettei mikään 0700 linja. 1€ ottaa minuutilta. Ja ainakin minulle on nähnyt. olen tyytyväinen kyllä häneen


    • Anonyymi

      Tiedän yhden, mutta en voi antaa yhteystietoja. Jokainen (varsinkin naiset) haluaa joskus turvautua näkijään; oikeat näkijäthän hukkuisivat avunpyyntöihin jos heidän nimet olisi tiedossa.

      Mitä noihin mainostajiin tulee, tiedän yhden, joka mainostaa "puhdistusta" ja "pahojen henkien karkotusta", mutta käyttää kaiken aikansa omien (kuviteltujen) vihollistensa kiroamiseen. Onneksi sen(kään) loitsuilla ei ole mitään tehoa sentään.

      • Anonyymi

        Ahas, ettei vaan joku kokisi kuuluvansa niihin "kuviteltuihin" vihollisiin:) :)onko alkanu huolestutta jos vaikka loitsuilla olisiki tehoa. Mitäs on tullu tehtyä....:) jotain ikävää jäynää vaiko...... kannattasiko ehkä sillaiten hissuksiin niiden kanssa jotka loitsuilee tai "kiroaa" kun niillä joilla kykyjä tehdä "puhdistuksia" ja "pahojen henkien karkotuksia" on arvatenkin kykyjä tietää kettä jotka tuollasia kirjottaa......:) tottakai loitsut tehoaa kun ne tekee sellanen jolla kykyjä. Eläkäätten eppäilkö asioihin perehtyneitä ja vihkiytyneitä ja heittin kykyjänsä....:) elelkääpä siivosti ja muille (erilaisuuttakin omaaville) tilaa antaen kun eipä kai sitä kukaan niitä "vihollisia" kuvittele:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahas, ettei vaan joku kokisi kuuluvansa niihin "kuviteltuihin" vihollisiin:) :)onko alkanu huolestutta jos vaikka loitsuilla olisiki tehoa. Mitäs on tullu tehtyä....:) jotain ikävää jäynää vaiko...... kannattasiko ehkä sillaiten hissuksiin niiden kanssa jotka loitsuilee tai "kiroaa" kun niillä joilla kykyjä tehdä "puhdistuksia" ja "pahojen henkien karkotuksia" on arvatenkin kykyjä tietää kettä jotka tuollasia kirjottaa......:) tottakai loitsut tehoaa kun ne tekee sellanen jolla kykyjä. Eläkäätten eppäilkö asioihin perehtyneitä ja vihkiytyneitä ja heittin kykyjänsä....:) elelkääpä siivosti ja muille (erilaisuuttakin omaaville) tilaa antaen kun eipä kai sitä kukaan niitä "vihollisia" kuvittele:)

        Asioihin perehtyneitä? Siis loitsuihin ja kirouksiin ? Elehän itse siivosti
        äläkä kuvittele päivät pitkät vihollisia. Äläkä kuvittele henkien manaamisiakaan.
        Ne ovat satujuttuja.


    • Anonyymi

      Minä näen unessa joitain harvoja hyvin yleisiä tulevaisuuden asioita mutta ne ovat niin yleisiä etten pystyisi ikinä antamaan varmaankaan tarkkaa tulevaisuutta tai sen näkymiä jollekin yhdelle ihmiselle. Pohjoisessa Lapissa on joskus sellainen omanlaisensa tunnelma joissain paikoissa että hakisin itselleni näkijää jos sellaista kaipaisin niin jostain pohjoisesta Inarista tai Yllasjärveltä esim. Siellä luonnon läheisyys voi ehkä jotkut luonnonhenget saada siellä suotuisiksi näyttämään ihmisille siellä asioita eli jos olet saanut paikan hengen puolellesi niin kenties siellä voit nähdä itsekin unessa haluamaasi asiaan vastauksen, kun kauniit rotkot ja tunturit ja purot ja järvet ovat siellä voimakkaita ihmisiä vahvistavia luonnonelementtejä niin pitää ottaa vastaan niiden sanoma ja sisäinen puhe. ja kuunnella sitä, eikä saa hosua liikaa.. Jos sinne lähtee kyselemään haluamaansa asiaa pitää mennä luonnon säännöillä ja hyvin vaataanottavana niin kysyvä voi saada vihjeitä siellä esim pienellä vaelluksella oman mielensä perukoihin.. esim nukkuessaan?

    • Anonyymi

      Jos ihminen käyttää " loitsujaan" toisia ihmisiä vastaan ja omaksi edukseen, elää hän jo nyt helvetissä. Varokaa tällaisia ihmisiä ihan siviilissäkin.

    • Anonyymi

      Almix ei mainosta. Hänelle jonotetaan, tekee harkiten. Oikea näkijä. Kysyn häneltä ja aina on tiennyt minulle.

    • Anonyymi

      Hei on olemassa vilpittömiä näkijöitä jotka eivät todella rahaa pyydä.

    • Anonyymi

      Suurin osa ennustajapalveluita mainostavista on tietoisesti ihan puhtaasti huijareita.

      Selvänäkemistä ja ennustamista kyllä tapahtuu. Olen nähnyt jotain hyviäkin, mutta esim. TV:ssä heillä menee sekaisin että mistä ja keneltä näyt tulevat, mikä on normaalia. Ei noihin hommiin ole mitään kouluja olemassa, jossa jokainen oppisi kykyään käyttämään (jolla sellaista ilmenee). Yli puolet voi mennä reippaasti metsään. Oma halut ja pelot myös vaikuttavat siihen mitä näkee. Jos voisi lukea toisten ajatuksia niin ei siinä kehumista olisi. Väärinkäsitysten meri. Rajaton tyhmyys yms. Ei mitään pohjaa lähteä tuolle suolle polkemaan. Ehkä rahalla saa tietää tulevaisuutensa joltakin muulta, epäilen kuitenkin.

    • Anonyymi

      Mul on kokemusta useista näkijöitä ja muka-näkijöistä. On hyviä ja huonoja ja huijareitakin. Mä ite oon ottanut ns. luottokatsojakseni [email protected] - näkijän. Otti siis aikoinaan vastaankin ja kävin hänellä. Nykyään on sairas ja tekee etänä. Lämmin suositus! Eikä taatusti norkoile täällä itseään mainostamassa, hyvä kun osaa sähköpostia käyttää.

    • Anonyymi

      Kautta aikain paras ennustaja Hurten Leena Turku!!!!! Ennustaako vielä? Kertoo mm tulevista kuolemista kysymättä lupaa ja hyvin näkee nekin.

    • Anonyymi

      [email protected] näkijä on luotettava ja luotto näkijäni jo vuosia. Nyt alkaa olla vanha ilmeisesti mutta yhä katsoo kirjaimilla, kuten hän itse sanoo. Tietää ja näkee ja on suuri sydän. Kiitos hänelle!!

      • Anonyymi

        ja juiliijajuilii! Jaksaajajaksaa!


    • Anonyymi

      Unil Sari ei ole hyvä eikö ole tiennyt. Myöskään Iiris ei ole tiennyt, sanonut joka kerralla eri tavalla, ei ole nähnyt oikein. Ehkä unilin Sonjasta pidän eniten, katsotaan heittikö hudin vai ei, selviää tämän vuoden aikana

      • Anonyymi

        Huteja ne heittelee. Laidasta laitaan. Olen koko pitkän elämäni aikana kun yli kuuttakymmentä jo käyn, kahteen oikeaan ennustajanäkijään törmännyt, toisella kävin tätini kansa vuosikymmeniä sitten, Tampereella, en enää nimeä muista ja sitä on niin kauan aikaa ettei varmaan enää ota vastaankaan ja se toinen oli myös Tampereella, siellä otti hotellissa vastaan. Naomi se hänen nimi oli, jäi mieleen kun niin erikoinen. Siitäkin tulee viitisen vuotta ja kaikki näki menneet, samallailla kun se toinenkii ne näki . Sen mitä mieskin minulle teki ja tulevat, kaikki on mennyt niin mitä sanoi. Ne oli molemmat semmoisia että kyllä sen jo päältäkin näki että näkijöitähän ne on. Se on se olemus semmonen että siitä hohkaa semmonen aikojen ja vuosisatojen havina vaikken minä niistä asioista muuten sen paremmin perillä ole.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe