Liikennevakuutuskeskus

sekoilee nyt

VUOSIA oon "tapellut" Pohjantähden kanssa, sinne maksoin ns riidattomia osuuksia pari kk sitten, ei ole mitään kuulunut, mutta
nyt tuli LIIKENNEVAKUUTUSKESKUKSELTA tiedustelu, jossa sanotaan ettei hallinnassani olleessa autossa ole ollut liikennevakuutusta 23.7-17.11.2004 välisenä aikana.
Hyvikkeen määrä on 472,57e tuolta ajalta, jos en siis ole vakuuttanut autoa,

VAIHDOIN vakuutusyhtiötä, pohjantähdestä lähdin juuri 17.11 ja maksut on maksettu .

Eikös liikennevak yhdistys saa tiedot vakuutusyhtiöiltä ? Tuntuu nyt vaan siltä, että Pohjantähti tekee taas kiusaa, kuten jo useita vuosia. Olisiko yhtiön koneilla väärää tietoa, kaksi vuotta kyselin pohjantähden PIKKARAISELTA asioista, vastauksia ei ole tullut, eikä vastannut hämeenlinnan pääkonttorikaan,
laskuja vaan on tullut ja olivat perintätoimistossa, en tiedä onko enää, ei kiinnosta, vakuutusyhtiö pelleilkööt.

Mikähän tuo liik vak keskus on, onko se jotenkin yhteyksissä vakuutusyhtiöihin vai onko se vaan pulju puljujen joukossa, elättää itsensä perimällä maksamattomia vakuutusmaksuja.
Minun maksut on kyllä maksettu. Näin juuri firmat perivät rahojaan, lähettävät aiheettomia laskuja, joku taneli voi maksaakin.

8

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopo.nen

      Liikennevakuutuskeskus valvoo että ajoneuvoissa on liikennevakuutus. Tietonsa se saa ajoneuvorekisteristä.
      Ostitko autosi 23.7. ja rekisteröitkö auton silloin?

      • mazda §

        Tänään katsastin auton. Yli 2 v mennyt kuten pitääkin, ainoastaan erokirje pohjantähdelle sai sotkun aikaan, maksut olen maksanut, enhän olisi saanut autoa katsastettuakaan.
        En rekisteröinyt autoa tuolloin 23.7. Edessäni on maksettu lasku ajalta 1.5-31.10.04. Ei ole ensimmäinen kerta kun pohjantähti keljuilee. Ei tekisi mieli ottaa yhteyksiä yhtään mihinkään vaan antaa olla vaan................


      • LASKU !!!
        mazda § kirjoitti:

        Tänään katsastin auton. Yli 2 v mennyt kuten pitääkin, ainoastaan erokirje pohjantähdelle sai sotkun aikaan, maksut olen maksanut, enhän olisi saanut autoa katsastettuakaan.
        En rekisteröinyt autoa tuolloin 23.7. Edessäni on maksettu lasku ajalta 1.5-31.10.04. Ei ole ensimmäinen kerta kun pohjantähti keljuilee. Ei tekisi mieli ottaa yhteyksiä yhtään mihinkään vaan antaa olla vaan................

        Annoin selvityksen liikennevakuutuskeskukselle, josta luultavasti on oltu yht Pohjantähteen , KOSKA

        sain nyt Pohjantähdeltä laskun, ajalta 16.7-16.11.2004.

        Olen laskun maksanut keväällä 31.10.04 saakka ja loppuvuodesta riidattoman osuuden ajalta 1-16.11.04

        Ei kai mun tartte toiseen kertaan maksaa laskua ??

        Pohjantähden NYT lähettämässä laskussa, vakuutuskirjan viimeisellä lehdellä lukee " vetoa-
        matta tähän pykälään", ei muuta.

        Ystävällisiä terveisiä lähettää
        helsingin konttori ja tampereen konttori/pasi pikkarainen.
        Olisikohan syytä käydä lakinikkarin puheilla.


      • LASKU !!!
        LASKU !!! kirjoitti:

        Annoin selvityksen liikennevakuutuskeskukselle, josta luultavasti on oltu yht Pohjantähteen , KOSKA

        sain nyt Pohjantähdeltä laskun, ajalta 16.7-16.11.2004.

        Olen laskun maksanut keväällä 31.10.04 saakka ja loppuvuodesta riidattoman osuuden ajalta 1-16.11.04

        Ei kai mun tartte toiseen kertaan maksaa laskua ??

        Pohjantähden NYT lähettämässä laskussa, vakuutuskirjan viimeisellä lehdellä lukee " vetoa-
        matta tähän pykälään", ei muuta.

        Ystävällisiä terveisiä lähettää
        helsingin konttori ja tampereen konttori/pasi pikkarainen.
        Olisikohan syytä käydä lakinikkarin puheilla.

        Vakuutuskirjasta puuttuu yksi sivu, siksi siellä vain tuo 3 sanaa on.

        Onko vakuutusyhtiö voinut viime keväänä autosta XXX-
        maksamiani vakuutusmaksuja käyttää toisen auton ZZZ-
        liikennevakuutusmaksuun, josta olen maksanut "vain"
        riidattoman osuuden.
        Onko edelleen laissa sellaista että vakuutuksenottaja saa määrätä mitä vakuutusmaksuja ensin maksetaan. Joskus ainakin oli.

        Mitään vastauksia en pohjantähdeltä ole 2,5 vuoden aikana saanut, joten vaikuttaa siltä että yhtiö vain haluaa rahaa vaikkei ole siihen oikeutettu.
        Tai tuleehan ne vastaukset laskun muodossa.


      • Anonyymi

        AUTOS ON VAKUUTUS KU SE OTETAA N. SE ON SAMA KOSKA ON OSTETTU ...... pitää olla pikku pyöveleitä joista Ei muuhun oo. Kun korpit,kessut huutaa ,teettää, nyt sekin On muuttunut.Se on Rikos .


    • Anonyymi

      Se On samaa SS Stlininkätyrit .Huom Poliitikkojen Luval.

    • Anonyymi

      Aina on pikkutakkiPyrkyreitä Sormet valkoisina istuu jossain virastos kun keskitysleirillä ulolle haisoo.Naama harmaana.

    • Anonyymi

      Se on hevonkuuses ta liikennevakuutuskeskus Ei kannata uskoa mulla on ulosotos 1200€ En Maksa . Ne teköö paperipäätöksiä Trafi,liikennevakuutuskeskus,alioikeus,ulosotto,poliisit .Täällä kuskataan liiterin taa jotkut saunan . Ne on poliitikkojen kätyreitä .muista äänestää taas samoja.ö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe