Tri Ruja - Harmittaa wtusti

TriRujanHuoli

Suomalaisille puupäille jäi vielä Euroja. Äiti Veska on todella vihainen.
Onko puupäällä oikeus omistaa mitään, siis Euroja?

10

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BröösPlääruus

Ruja on ehdottanut kansainväliselle Holhousliitolle, että hänet määrättäisiin kaikille Suomalaisille holhoojaksi. Hän osaa käsitellä rahaa , Suomalaiset idiootit ostelee rahoillaan asuntoja ja viinaa. Hän sijoittaa raha voittavaan Oneconna valuuttaan.
      Rahat veskassa parempi kuin veroina Suomen valtion pohjattomassa kreikan kassassa

• TrriRuja-ÄiteeVesba

Tassa Tri Ruja: Ma povaan sulle louvoo tulevaisuudessa. Tosin silla louvolla ei voi ostaa mitaan. Mutta dealSankker toteuttaa unelmasi.

• TriWallrööös

Avotampioolle jäi euroja??

• Daadaadaadaa

Avo on ruplaporukkaa.

• Daadaadaadaa kirjoitti:

Avo on ruplaporukkaa.

EI! Minä sioitan Zimbabven dollareihin!! Niissä on tulevaisuus! Olen kuullut huhua, että onecoinin ulkoinen arvo tullaan sitomaan juuri Zimbabven dollariin, tulevaisuuden maksuvaluuttaan!! Staffan ja Sebastian kertoi kun oltiin kaljalla Dubain metrossa ...

• nollanollempinollin
        Avotampio_ kirjoitti:

EI! Minä sioitan Zimbabven dollareihin!! Niissä on tulevaisuus! Olen kuullut huhua, että onecoinin ulkoinen arvo tullaan sitomaan juuri Zimbabven dollariin, tulevaisuuden maksuvaluuttaan!! Staffan ja Sebastian kertoi kun oltiin kaljalla Dubain metrossa ...

Monopolin seteli on helpompi. Siinä on paljon vähemmän nollia! Ja onecoinissa nollien määrä on rajaton!

• NäinOnJämpti
        nollanollempinollin kirjoitti:

Monopolin seteli on helpompi. Siinä on paljon vähemmän nollia! Ja onecoinissa nollien määrä on rajaton!

Kääntäen vain Nollat omistavat Onecoineja.

• ValkohammasWallu

Atlantic on kovaa kamaa jos teill on vielä löysiä Euroja.

• Eikö onecoinit kelpaa? Lähden heti mukaan jos onecoinit kelpaa!!!

• TriRohju

Äite Veska on hermona. Suomi-uunot saivat pitää euronsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      44
      7470
    2. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      52
      2970
    3. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      253
      2368
    4. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      39
      1858
    5. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      164
      1799
    6. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      146
      1719
    7. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      192
      1444
    8. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      308
      1327
    9. Kemettikö lommauttaa

Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.
      Suomussalmi
      31
      1250
    10. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
      Perussuomalaiset
      273
      1132
    Aihe