Suomalaisille puupäille jäi vielä Euroja. Äiti Veska on todella vihainen.
Onko puupäällä oikeus omistaa mitään, siis Euroja?
Tri Ruja - Harmittaa wtusti
10
343
Vastaukset
- BröösPlääruus
Ruja on ehdottanut kansainväliselle Holhousliitolle, että hänet määrättäisiin kaikille Suomalaisille holhoojaksi. Hän osaa käsitellä rahaa , Suomalaiset idiootit ostelee rahoillaan asuntoja ja viinaa. Hän sijoittaa raha voittavaan Oneconna valuuttaan.
Rahat veskassa parempi kuin veroina Suomen valtion pohjattomassa kreikan kassassa- TrriRuja-ÄiteeVesba
Tassa Tri Ruja: Ma povaan sulle louvoo tulevaisuudessa. Tosin silla louvolla ei voi ostaa mitaan. Mutta dealSankker toteuttaa unelmasi.
- TriWallrööös
Avotampioolle jäi euroja??
- Daadaadaadaa
Avo on ruplaporukkaa.
Daadaadaadaa kirjoitti:
Avo on ruplaporukkaa.
EI! Minä sioitan Zimbabven dollareihin!! Niissä on tulevaisuus! Olen kuullut huhua, että onecoinin ulkoinen arvo tullaan sitomaan juuri Zimbabven dollariin, tulevaisuuden maksuvaluuttaan!! Staffan ja Sebastian kertoi kun oltiin kaljalla Dubain metrossa ...
- nollanollempinollin
Avotampio_ kirjoitti:
EI! Minä sioitan Zimbabven dollareihin!! Niissä on tulevaisuus! Olen kuullut huhua, että onecoinin ulkoinen arvo tullaan sitomaan juuri Zimbabven dollariin, tulevaisuuden maksuvaluuttaan!! Staffan ja Sebastian kertoi kun oltiin kaljalla Dubain metrossa ...
Monopolin seteli on helpompi. Siinä on paljon vähemmän nollia! Ja onecoinissa nollien määrä on rajaton!
- NäinOnJämpti
nollanollempinollin kirjoitti:
Monopolin seteli on helpompi. Siinä on paljon vähemmän nollia! Ja onecoinissa nollien määrä on rajaton!
Kääntäen vain Nollat omistavat Onecoineja.
- ValkohammasWallu
Atlantic on kovaa kamaa jos teill on vielä löysiä Euroja.
- TriRohju
Äite Veska on hermona. Suomi-uunot saivat pitää euronsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k447470Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,522970Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2532368Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391858Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1641799Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1461719- 1921444
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3081327Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.311250Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2731132