Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tuet ja tulot

Tietystikki

Haluaisin vaan tuoda tälläsen asian julki suomi maksaa minulle 390€/kk kun minulla ei ole asuntoa työtä tai mitään muutakaan tässä elämässä ja kun taas olen töissä palkastani viedään suurempi summa veroja kuin minulle edes suostutaan maksamaan tukia tai antamaan minkäänlaista muuta apua. En ole vihainen mutta minusta on tärkeää tuoda tälläinen asia julki. En tule lukemaan vastauksia.

2

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MunkkivuorenKreivi

      Minullakaan eiole työtä mutta kirjoitin veljeni kanssa "vuokrasopimuksen" hänen asunnoostaan ja hän muutti osoitteensa pois siitä vaknna asuukin edelleen täällä ja viime kuussa Kela makaoi minulle yli 1300 euroa asumistukea, työmarkkinatukea ja toimeentulotukea. En edes mieti töihin menoa näillä tuloilla sillä maksan tuosta summasta vain puolikkaan sänkölaskun ja 100e yhtiövastikkeen :)

      • zorbasman

        Veljesi joutuu vaan maksamaan vuokratuotosta veroa. Sitten jos yhdessä asutte niin mikäs siinä. Minä vaan kaipaan enempi yksityisyyttä enkä siedä veljeä tai ketään tuttua samassa huushollissa. Ehkä naisen voisin viel kerran ottaa luokseni, tosin kaksi avoliittoa jo nähnyt...

        Muuten ihan toimiva kikka. Tosin mä maksaisin ihan reilua vuokraa jostain kivasta asunnosta kuin että asuisin veljeni luona. Mutta, olette ilmeissti Veljekset kuin Ilvekset :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe