naistenhakkaaja

tepa-87

Jätkät onko teistä kauheeta jos kaikki sais tietää et ootte hakannu jotain naista. siis jos ootte!?! ja saax teistä nainen lyödä miestä ja mies naista?

43

5257

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Wizard

      No henkilökohtaisesti kannatan aatetta että NAISIA EI SAA LYÖDÄ...

      Saankos kysäistä miksi kysyt tälläistä ootko menny sitte pamauttaa jotain tyttöä turpaan syystä tai toisesta?

      • Mr.Wizard

        Jaa jaa...tohon on aika paha sanoo mitään kun en tilannetta ja henkilöitä tunne mutta onhan tuo aika törkeetä..ja vittuma*** sua kohtaan jos vaa pikkasen tönäsit ja sitte se väittää et hakkasit..mut yritäs selvittää jotenki sen frendeille et sä et lyöny sitä..tai selvitä mieluummin välis tyttös kans.


      • Anonyymi

        Oon 18 v ja painan 90kg. Olen sitä mieltä että nainen saa lyödä miestä mutta mies ei saa lyödä naista, ei se ainakaan meikäläisen massassa paljon tunnu. On se tyttis motannutkin, lähinnä hyttysen potkasulta tuntu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 18 v ja painan 90kg. Olen sitä mieltä että nainen saa lyödä miestä mutta mies ei saa lyödä naista, ei se ainakaan meikäläisen massassa paljon tunnu. On se tyttis motannutkin, lähinnä hyttysen potkasulta tuntu.

        Ei kai kenelläkään ole lupaa lyödä toista ihmistä Asiat pitää selvittää puhumalla eikä nyrkeillä .
        Vain kehittymättömät ihmiset lyövät. Kunnon ihminen ei sitä tee, vaan hoitaa asiansa puhumalla


    • rexxel

      ..ole ikinä lyönyt naista, mutta jos löisin, niin en välttämättä tahtoisi kaikkien tietävän siitä. Ja nainen saa lyödä miestä, muttei mies naista. Mutta mies saa yrittää rauhotella naista ilman väkivaltaa.

    • Sypra

      Vastaan nyt vaikken ookkaa miespuolinen. Eli mun mielestä nainen ei saa hakata miestä eikä varsinkaan toisinpäin, koska mies on tunnetusti voimakkaampi kuin nainen (yleensä ainakin). Jos mun poikaystävä kävis yhtää väkivaltaseks, niin dumppaisin sen kyllä right away.

      • Pieni mies

        Mun tyttöystävä on mua voimaakkaampi joten minusta mulla on oikeus joskus lyödä sitä jos se ei tottele


      • mandariinimehu

        ..lyön poikaystävääni jos hän ei tee kuten käsken tai on ilkeä. Yleensä läimäytän vain avokämmenellä poskelle tai heitän jollain esineellä, mutta joskus tosissaan suuttuessani saatan purra, potkaista tai huitaista nyrkillä. Mutta silti en olisi miehen kanssa joka lyö minua ja onneksi poikaystäväni ei minua lyökään. Kyllä nainen saa lyödä, eihän me muuten pärjättäisi miehille.


      • tulppaani
        mandariinimehu kirjoitti:

        ..lyön poikaystävääni jos hän ei tee kuten käsken tai on ilkeä. Yleensä läimäytän vain avokämmenellä poskelle tai heitän jollain esineellä, mutta joskus tosissaan suuttuessani saatan purra, potkaista tai huitaista nyrkillä. Mutta silti en olisi miehen kanssa joka lyö minua ja onneksi poikaystäväni ei minua lyökään. Kyllä nainen saa lyödä, eihän me muuten pärjättäisi miehille.

        "Kyllä nainen saa lyödä, eihän me muuten pärjättäisi miehille."

        Justiinsa...


      • Anonyymi
        mandariinimehu kirjoitti:

        ..lyön poikaystävääni jos hän ei tee kuten käsken tai on ilkeä. Yleensä läimäytän vain avokämmenellä poskelle tai heitän jollain esineellä, mutta joskus tosissaan suuttuessani saatan purra, potkaista tai huitaista nyrkillä. Mutta silti en olisi miehen kanssa joka lyö minua ja onneksi poikaystäväni ei minua lyökään. Kyllä nainen saa lyödä, eihän me muuten pärjättäisi miehille.

        No ei sen tarvii pärjätä jos parisuhteessa ei ole tosi isoja ongelmia mutta ei nainenkaan saa lyödä miestä


      • Anonyymi

        slay


    • Kalervo

      Naiset haluavat tasa-arvoa, siis naisia saa lyödä. =)

      Oliko looginen päättelyni virheellinen? Jos oli, niin miksi?

      Jos ensimmäinen preminssi on tosi niin on toinenkin. Vai onko?

      • Sypra

        ..mun mielestä kumpikaan ei saa lyödä. Mutta mies ei varsinkaan sen takia, että on yleensä voimakkaampi. Ja miks näissä tasa-arvoasioissa aina päädytään tällasiin keskusteluihin...


      • Smile =)
        Sypra kirjoitti:

        ..mun mielestä kumpikaan ei saa lyödä. Mutta mies ei varsinkaan sen takia, että on yleensä voimakkaampi. Ja miks näissä tasa-arvoasioissa aina päädytään tällasiin keskusteluihin...

        No entäpä jos mies kontroloi lyömistään ja voimaansa samalle tasolle, mitä se on naisella? Onko lyönti tällöin oikeutetumpaa, kuin täysillä lyöminen?


    • tulppaani

      En näe mitään syytä käyttää väkivaltaa. Ketään kohtaan.

    • ellu

      pari viikkoa sitten mulla tuli poikakaverin kanssa riitaa, ja rupes hokemaan mulle:" lyä mua, lyö mua..." aikani sitä kuunneltuani, läimäytin...
      tyhmästi tein, sen tiedän itsekkin.. mutta sitä enne se oli mua heitellyt ja repinyt, joten teinkö väärin?? tietenkään en tästä kenellekkään laverrellut, sillä myöhemmin hänen katumuksensa oli suuri...eikä hänkään. kyllä se rakkaus ainakin meillä voittaa :)

      • Anonyymi

        Sadisti ja masokisti tapasivat. Masokisti aneli "lyö mua, lyö mua. Sadisti siihen " en lyö, en lyö".


    • Tapettu

      Jos kerta mies saa lyödä niin miksei nainenkin? Mä ainakin annoin exälleni samalla mitalla takaisin.
      Tottakai se on väärin, mutta kun jotkut eivät ole tätä valitettavasti ymmärtäneet.
      Musta se, että mies hakkaa naista osoittaa lähinnä pirun huonoa itsetuntoa. Luuserit hakkaavat, kun sanat loppuvat kesken.

      • Eyehategod

        Naiset ovat ehkä heikompia, mutta kestävät enemmän rankaisua, testasihan sen jo nazit.

        Itse kannatan tuota, että naista ei lyödä "ilman syytä". Mutta jos se kines käy, niin kyllä takaisin tulee.

        Ja tasaarvo keskusteluun sen verran, että tottakai se menee noihin. Eikös se ole juuri se TASAARVO mitä siinä haetaan?
        Ei se ole mitään tasaarvoa, että naiset haluaa ne mistä ne hyötyy. Ei mitään, tai kaikki.


      • Nainen
        Eyehategod kirjoitti:

        Naiset ovat ehkä heikompia, mutta kestävät enemmän rankaisua, testasihan sen jo nazit.

        Itse kannatan tuota, että naista ei lyödä "ilman syytä". Mutta jos se kines käy, niin kyllä takaisin tulee.

        Ja tasaarvo keskusteluun sen verran, että tottakai se menee noihin. Eikös se ole juuri se TASAARVO mitä siinä haetaan?
        Ei se ole mitään tasaarvoa, että naiset haluaa ne mistä ne hyötyy. Ei mitään, tai kaikki.

        No ei tietenkään naista saa lyödä! herran jestas...jos mun jätkä löis mua ni mä heivaisin sen heti! Nainen on heikompi joten vaikka oliskin tasaarvo ni eihän se nyt vetele. Heikot ja epävarmat luuseri miehet lyö naista.


      • ukko
        Nainen kirjoitti:

        No ei tietenkään naista saa lyödä! herran jestas...jos mun jätkä löis mua ni mä heivaisin sen heti! Nainen on heikompi joten vaikka oliskin tasaarvo ni eihän se nyt vetele. Heikot ja epävarmat luuseri miehet lyö naista.

        mikäs sitten on semmone nainen joka lyö miestä?ei vissin luuseri vaan sankari???????


      • ukko kirjoitti:

        mikäs sitten on semmone nainen joka lyö miestä?ei vissin luuseri vaan sankari???????

        Nainen on silloin "Itsenäinen ja vahva" sekä sillointällöin jopa "roolimalli".

        Ainakin jos menet kysymään feministiltä...


      • Anonyymi
        Eyehategod kirjoitti:

        Naiset ovat ehkä heikompia, mutta kestävät enemmän rankaisua, testasihan sen jo nazit.

        Itse kannatan tuota, että naista ei lyödä "ilman syytä". Mutta jos se kines käy, niin kyllä takaisin tulee.

        Ja tasaarvo keskusteluun sen verran, että tottakai se menee noihin. Eikös se ole juuri se TASAARVO mitä siinä haetaan?
        Ei se ole mitään tasaarvoa, että naiset haluaa ne mistä ne hyötyy. Ei mitään, tai kaikki.

        Mikäs kovanaama se siellä huutelee. Tule kokeilemaan mies miestä vastaan niin hakkaan sut mailalla sairaalaan vaikka pieni mies olenkin. Vitun hyttynen.


    • juhakontio

      Toki voisin naista lyödä, enkä pitäs sitä yhtään raukkamaisena. Jos joku nainen mua löis nii en kuitenkaan heti antas takasi, riippuu vähän tilanteesta. Tällaisia naurettavia nössömiehiä ja tohvelisankareita, jotka antavat naisten määräillä itseään, en todellakaan ymmärrä. Ittiäni ku ei yksikään akka komentele. On silläki vähän eroa jos lyö esim. omaa siskoaan ku jos olis kyse parisuhdeväkivallasta.

      "Naistenhakkaajaksi" miehen voi mielestäni määritellä, jos väkivalta kohdistuu ainoastaan/ensisijaisesti naisiin. Semmonen mies on täys pelkuri ja sietääki joutua jonkun oikean, kunnon muskelimiehen selkäsaunaamaksi ja mielellään sen jälkeen jätkän sais nähä enää autuaammilla metsästysmailla. Vaimonhakkaajat ovat usein hyviä esimerkkejä tällaisesta raukkamaisuudesta. Vaikkakin omassa tiedossakin on pari tapausta, jossa vaimo on liian pitkään uskonu jätkän lasisia lupauksia ja täten aiheuttanut itselleen ERITTÄIN helposti vältettävissä olleet pysyvät ruumiinvammat.

    • ayyeyery

      saa nainen hakata miehen atomeiks, mut mies ei saa koskeekkaa naiseen.

      • Anonyymi

        Niin saa. Miehellä on aina mahdollisuus lähteä tilanteesta pois.


    • ske

      On nimittäin sen luonteisia ihmisiä, jotka oikeasti saattavat tehdä jotakin äkkiarvaamatta, joten pitäkää s####nan naispuoliset se lärvi ummessa! Tämä on ystävän neuvo, jota noudattamalla ette ehkä päädy ennenaikaiseen hautaan..

    • Jos nainen tulee kadulla vastaan ja alkaa soittaa suutaan ja minä soitan takaisin ja tästä syystä hän vetää minua avokämmenellä kasvoille, niin voin luvata, että se avokämmen löytyy myös minulta ja se sopii hänen naamaansa oikein mainiosti.

      Miksi naista ei saisi lyödä? En nyt tarkoita ihan harrastuksena, mutta juuri tällaisessa tilanteessa missä nainen lyö ensin?

      Kaikki feministi-ämmät sanovat aina, että naiset ovat yhtä kovia kuin miehet eivätkä ole mikään heikompi sukupuoli, niin miksi heitä ei sitten saisi lyödä samalla mitalla kuin miestä, kun he kerran ovat samalla viivalla miesten kanssa?

    • ....

      Jos lapiolla huitaisit niin asia on ok.

    • no violence, thanks

      Yleensäottaen naiset eivät ole fyysisesti yhtä vahvoja isoja kuin miehet. Ja eikö heikompien lyöminen ole väärin? Omasta mielestäni naistenhakkaajat (jotka yleensä ovat hakkaamiaan naisia isompia ja vahvempia) ovat kusipääluusereita.

    • Miesvanhus

      kyllä on sellasta hakataan ja manipuloidaankin.
      Helsingin herttoniemessä meneillään.

    • Miehinenmies1

      Näissä asioissa kannatta aina ottaa huomioon että naisten lyöminen on ollut kiellossa, mutta potkiminen ei ole.

      Eli kysymyksessä on vain lyöntikielto ei potkukielto.

      Naiset ovat tunnetusti verbaalisella tasolla väkivaltaisempia kuin miehet , ei siinä mitään hävettävää ole jos mies ottaa nyrkit avuksi , laki/muut ihmiset saattavat olla asiasta kuitenkin eri mieltä.

      Pääpiirteissään hyvin vaikeaselkoinen asia , ajan saatossa miehetkin ovat narttuilua oppineet erityisesti toimisto työntekijä miehet ja pystyvät pitämään narttuilutasolla puoliaan.

      Ongelmaksi näissä asioissa jää harjoituksen puute ja se että työ miehellä saattaa olla yksilö tyyppinen työ jossa ei juurikaan olla kosketuksissa narttujen kanssa , esim keikka luontoinen työ tai yksinkertainen kokopäivän sorvin ääressä istuminen.

      Valitettavan usein miesten asenne näissä asioissa on ymmärtämätön toisia miehiä kohtaan jos mies ei ole verbaalisella tasolla yhtä väkivaltainen kuin narttu osoittaa olevansa , muut miehet saattavat paheksua tätä miestä vaikka eivät itse ole samaan tilanteeseen joutuneet tai eivät yksinkertaisesti ymmärrä tilannetta.

      Jos kysymyksessä vaikea koti narttu , esim narttu käy päälle ja jää mustelmia kun mies vain torjuu iskut ja narttu vielä tämän jälkeen syyttää niistä miestä että piti töihin mennessä piti laittaa pitkähihainen paita päälle jotta mustelmat eivät näy, kannattaa aina ottaa huomioon että nartuille tulee mustelmia todella helposti , ihan pienestä hipaisusta.

      On ihan oikeasti olemassa narttu tyyppejä jotka eivät yksinkertaisesti pysty asumaan miehen kanssa , korkeintaan psykologin kanssa.

      Raadollisimmillaan mitä medioissa on keskusteltu yhteiskunta lyö mistä kasvoihin tyyliin , hätäkeskukseen soittaa mies että vaimo hakkaa minua tulkaa apuun , hätäkeskuksesta vastataan että no mikset lyö sitä pataan kun kerran mies olet?

      Tässä hätäkeskus esimerkissä tulee loistavasti esiin se että eipä meitä mies reppanoita juurikaan pelastella.

      Joutuessasi asumaan saman katon alle tällaisen vaikean nartun kanssa joka kiristää sinua että tämä on minun asuntoni täällä eletään minun ehdoillani , on syytä pitää pää kylmänä olla todella nöyräköyrää, alkaa etsiä uutta asuntoa ja kun asunto on varma poistutaan tämän nartun asunnosta valon nopeudella ja toivotetaan hyvät jatkot.

      On syytä muistaa että jos narttu vippaa pihalle joudutaan asunnottomaksi asutaan kavereiden nurkissa , pahimmassa tapauksessa autossa kesä-syksyn vaihteessa kaverini asui noin 3 kuukautta , ei mitään mukavaa...

    • hiljainen.kostaja_

      En kannata väkivaltaa missään muodossa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • Aloitetaan siitä, etten kannata väkivaltaa, enkä ole naistenhakkaaja. Totuus on se, että kuntoni takia varmaan tytötkin voittais mut...

      Mutta: tasa-arvo on niin tärkeää nykyään, että naista saa lyödä, jos hän aloittaa, ja toisin päin.

      Kun tasa-arvoa kerran vaaditaan, niin koskekoon se myös huonoja puolia.

      • Ja olisi erittäin ikävää, jos jostain lähtisi huhu, että olisin lyönyt naista/tyttöä.
        Saisin varmasti joltakulta turpaan, eikä juttu todennäköisesti jäisi siihen.


    • Vitun feministit

      • Anonyymi

        Vitun sovinistisiat


    • Anonyymi

      Ei kuulu mun intresseihin,
      ei henkinen eikä fyysinen
      väkivalta naisia kohtaan.

      Sellaiset miehet ovat
      pelkkää kengänpohjan
      kuraa jotka ei osaa kohdata
      naisia fiksulla tavalla.

      Naisille kuuluu arvostus
      ja hyväksyntä ja se meidän
      miehien on annettava naisille
      hyvillä mielin ilman taka-
      ajatuksia.

      ☝️😉

      • Anonyymi

        Juuri näin. T. Pieni Suuri MIES.


    • Anonyymi

      Joo siis en oo lyönyt ketään nsista sillä NAISIA EI LYÖDÄ OLI SYY MIKÄ SYY.

    • Anonyymi

      Itse en pidä hyväksyttävänä naisten hakkaamista, koska miehet ovat lähes poikkeuksetta vahvempia kuin naiset. Itse olen poika ja kun olin 13v löin tyttöystävää. Tai me niin ku oltiin yhdessä, mutta ei paljoo muuta tehty hieman pussailtiin ja pidettiin kädestä. Kerran se tyttö yritti ottaa multa suihin, mutta ei siitäkään touhusta oikein mitään tullut. Haavoja kyllä tuli:(
      Meillä oli pieni riita, kun jostain tyhmästä syystä kimpaannuin siitä kun hän ja yks naapurin poika viettivät aikaa keskenään. Olin hieman mustasukkanen vaikka mitään syytä ei ollut. Sanoin sille tytölle myöhemmin aika pahasti. Se tyttö veti mua turpaan muttei kovinkaan lujaa ja minä löin sitä otsaan. Ehti se vähän väistää mut sattu selvästi. Se lyönti ei ollut suunniteltu. Mä en tiedä mitä tapahtui. Se tyttö uhkas kertovansa vanhemmilleen, mutta ilmeisesti ei kertonut, kun ei oo sen isää näkynyt vihaisena oven takana vaikka tapahtuneesta on lähes kolme vuotta. Mulla ei oo ollut ketään hänen jälkeen ja tuntuu etten enää osaa olla naisten kaa ku pelkään mokaavani taas jotain.

    • Anonyymi

      Kuvottavaa toimintaa.

      Jos on suojaväri tai suojauskonto (eli jonkinsortin "kunniakansalainen"), erityisesti suojauskonto, niin sitten voi vapaasti piestä naisia eikä femakot pidä asiaa pahana vaan luonnollisena. Silti normaalien ihmisten mielestä tuollainen toiminta on kuvottavaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe